De tennisschoenen zijn wat ik ervan verwachtte en zijn snel geleverd

Bestellen gaat eenvoudig en leveren binnen 1 dag product precies volgens verwachting, top!

Perfect product

Alles dik in orde

Snelle levering en gemakkelijk te retourneren als dat nodig is. Niks mis mee.

Goede aanspreekpunt personen aan de telefoon.duidelijke info voor retouren .

Snelle levering.goede en grote collectie schoenen en goede prijs opbouw.

Zeer goed verlopen en heldere communicatie

Producten snel en volgens afspraak ontvangen. Bij het invoegen van kadokaarten snel hulp ontvangen via de telefoon.

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst als startende tennisser, dus totaal nog geen idee welk merk in welke maat ik nodig had. Omruiling gebeurde super vlot, correcte maat werd direct ad kant gelegd om te versturen van zodra de geroutineerde artikelen terug binnen waren bij hen. Centjes ook snel terug gestort op mijn rekening. Deze on-line site absolute aanrader!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede service , duidelijke communicatie , heldere mails en pakket snel in huis!

Altijd snelle levering , duidelijke en heldere mails . Toppers, ga zo door !

Goede service. Snel in huis, gratis retourneren, mail met de Track en trace. Plus een ruim aanbod met goede merken. Ga hier zeker nog eens vaker bestellen.

Super snelle levering!

Wat een fijne snelle service! Perfect! Super blij met de slippers, maat was goed.

Goede service, ruim aanbod en strakke levering

Snelle levering en top product

Heel fijn om hier te bestellen, top jurkje dat je niet in elke winkel kan vinden.

Correct en juiste prijs-kwaliteit!

Goeie solden en geleverd zoals beloofd!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Topper voor mijn padelspullen!

Al verschillende keren bij Tennisdirect besteld en elke keer weer is de bestelling perfect. Snelle levering, topproducten, mooie prijzen. Absoluut een favoriete webshop voor mijn padelspullen :-)

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering, heeeel slecht verpakt

Voor ruim 360 euro aan 2 tennisrackets gekocht. Ze werden bezorgd in een te grote doos, waar ze los inlagen, met alleen een losse zak om de 2 racketbladen. Geen bescherming van piepschuim oid. Voor zoveel geld niet eens twee rackethoezen en een goede verpakking. Ik koop regelmatig online en zo'n slechte verpakking heb ik nog nooit meegemaakt.

Very good

Fast delivery and good product

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik heb de laatste maanden heel veel besteld en tot op heden nog nooit teleurgesteld. Goed advies op maattabel en alles wordt snel en netjes geleverd.

Tennis direct doen wat ze beloven

We hadden snel een nieuw racket nodig. We hadden deze ‘s middags besteld en de volgende ochtend werd het bezorgd

Altijd leuke spullen, snelle levering en retour wordt snel verwerkt. Top!

Heel goed.

Top service snelle levering !

Top service snelle levering !

Topbedrijf

Altijd goeie service en kwaliteit

Aantrekkelijk assortiment en kwaliteit

Supersnelle levering en alle artikelen van uitstekende kwaliteit!

Always fast delivery, easy return, friendly and helpful customer care

Snelle levering, goede prijs

Pas in de avond een bestelling geplaatst, maar alsnog de volgende dag geleverd. Goede communicatie, helder waar je aan toe bent!

Prima tennisspullen

Goede prijs/kwaliteit. Netjes, tijdig geleverd.

Simpel,vlug en ruime keuze

Omwisseling verliep gemakkelijk. Het retourneren was gratis en gemakkelijk

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk