Simpel,vlug en ruime keuze

Omwisseling verliep gemakkelijk. Het retourneren was gratis en gemakkelijk

Direct besteld, Direct geleverd en Direct door naar tennisbaan

Leuke verassing op mijn verjaardag. Een Waardebon! Uiteraard Direct aankoop gedaan. Snelle levering, goede communicatie en top kwaliteit. Sportieve groet

Gewoon top

Zeer snelle service en levering! Perfect

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer snelle service en zeer vriendelijke klantenservice!

Site is makkelijk te bedienen en super snelle service.

Super mooie materiaal en prima service!

dik voor elkaar mooi product en snel in huis top

prima goede service

Uitstekende producten en service

Dit jaar al meerdere artikelen besteld via TennisDirect. Snelle service en top materiaal. Dit is zeker een echte aanrader voor iedereen die van het tennissen geniet.

Goed doch kan beter

Levering : kartonnen doos was beschadigd en achtergelaten in de inkomhal van mijn appartementsgebouw. De buren konden met andere woorden zich mijn pakketje voorbehouden! Deze werkwijze stemt mij tot nadenken wat betreft toekomstige bestellingen.

Always quick and reliable

Always quick and reliable with shipping and if I have to return refund is there within a few days

Knappe tas

Tennistas is mooi afgewerkt. Zit erg fijn op de rug op de fiets. Voldoende vakken. Tas zit wel sneller vol dan mn ouwe. Ook geen apart vak voor de schoenen. Wat ik ook fijn vond aan mn ouwe tas was de dubbele rits bovenop waarmee je een hele flap opent. Nu 1 rits waar meer druk op komt als de tas wat voller zit. Maar al met al dik tevreden. Waterdichtheid vd tas weet ik nog niet

Geweldig mooie Head core backpack, voor onze kleindochter, als cadeau voor haar eindrapport.

Vlot en degelijk

Bestelling werd vlot geleverd. Zeer snel en duidelijk antwoord gekregen op de vraag die ik vooraf stelde via de chat functie. Niets op aan te merken. Bestellingen zullen zeker nog volgen.

Mooi racket

Racket voor mijn zoon zijn verjaardag. Met persoonlijke bedrukking snel verzonden door tennis direct. Helaas door PostNL weer retour gezonden, dus kwam het alsnog te laat… racket is erg mooi. Ik had zijn naam erop laten zetten, dat viel een beetje tegen.. piepkleine lettertjes op de buitenrand van het blad. We moesten zoeken waar het stond. Ik had grotere letters verwacht zoals op het voorbeeld. Zijn naam is maar 4 letters, dan had het met achternaam erbij iets meer voldaan. Of op beide zijden had dan ook gekund.

Geweldige service

‘s Middags besteld, de volgende dag alles geleverd. Super snel. Telefonisch direct bereikbaar voor vragen. Ben al jaren klant en alleen maar goede ervaringen met Tennis Direct.

Prachtige sportkleding, ook in grote maten!

Blij deze site ontdekt te hebben! Niet simpel om mooie, elegante en goed zittende sportkledij te vinden in een grotere maat. Bij Tennisdirect vie mijn oog meteen op Sjengh. Heb enkele tennisbloesjes gekocht : de maat was perfect, de snit uitstekend en lang genoeg zelfs voor mijn lengte (1M76)en de look fantastisch. Ik draag ze ook als vrije tijdskleding. De snelle levering was ook een pluspunt : ik kon meteen met mijn nieuwe kledij pronken op het tenniscourt!

Als een product niet naar wens is, dan is dit heel erg gemakkelijk terug te sturen. Je hoeft hier dan geen verzendkosten voor te betalen. Top geregeld dus!

Goede service, snel in huis!

Prachtig racket echt goed voor mijn kleindochter 8 jaar.

Ook blij met jullie !!

Zo snel de levering..super…en een topaanbieding gekocht…iedereen blij bij de club !!!

snel en correct

Vrijdagnamiddag besteld en zaterdagmiddag ontvangen. Dat geeft een goed gevoel van een degelijk organisatie en professionaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede kwaliteit en mooi. Gezellig om te dragen

Snelle bediening en geen probleem bij retourneren

Super service!

Net begonnen met Padellen, ‘s avonds een racket besteld en de volgende ochtend al binnen. Geweldig!

Goeie Service !

Vandaag besteld voor 22:00 uur morgen in huis. Bij retour zending wordt keurig mail gestuurd (en snel) wat je nieuwe code is voor een nwe bestelling. Bij een vraag aan Tennis direct volgende dag antwoord via de mail! Kortom, TOP - service!

Fijne snel service

Goede en snelle service. De site is erg overzichtelijk

super

vlotte service en goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Kwaliteit en service voor een juiste prijs

Ik tennis al jaren en ben al lang vaste klant van tennisdirect. Snelle en correcte levering, en altijd goed geholpen bij problemen. Proficiat met jullie bedrijf!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk