Mooie spullen, snelle levering en makkelijk te bestellen.

Snelle correcte levering

Ga hier zeker nog vaker bestellen, bedankt voor de snelle levering!

Alles is hier gewoon goed geregeld, en dat is heel speciaal

Goede, snelle levering, goed retourenproces, omruilen geen enkel probleem.

Ik heb meer dan 50 artikelen besteld !

Ik ben echt tevreden Alles op tijd Goede kwaliteit

Steeds correct en snel geleverd, ook geen problemen met retourneren

Ben al jaren klant en koop regelmatig tennis kledij. Elke bestelling die ik plaatste werd snel en verzorgd geleverd. Heb ook al een aantal keer artikels retour gestuurd wegens bv te klein of te groot en deze werd dan ook steeds correct afgehandeld. Bedankt TennisDirect!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super blij met mijn tenniskleding

Super snelle levering en goede kwaliteit kleding!

Top producten en goede service zeker een aanrader voor de volgende aankopen.

super goed

gewoon super goed !

Super snelle levering

27e. Juni men padelracket besteld en de 28e was het al geleverd. Top

Plezierig bedrijf.

Fijn bedrijf ,als je belt wordt je op een hele plezierige manier geholpen Ik zeg allemaal bij dit bedrijf bestellen Voor 22 uur bestelt volgende dag in huis Zij doen dit idd Ik ben zeeeeeer tevreden over dit geweldige bedrijf

Eenvoudig, snel en goed.

Het was eenvoudig om de door mij gewenste tennistas te vinden op de website, te bestellen en op te halen. En dit alles binnen 24 uur (één dag).

Ook met retourzenden wordt alles supersnel afgehandeld, top!

Juiste product, zeer snelle levering

Juiste product, zeer snelle levering

Snelle Service,

Mijn racket was binnen 2 dagen geleverd! Ik ben op het moment in afwachting van een reactie over een scheur in mijn racket maar gezien de andere reviews moet dat geen verdere problemen opleveren en vertrouw ik op een nette afhandeling.

Simpel besteld. Snel en goed geleverd.

Racket simpel besteld. Het werd binnen 5 dagen zowel bespannen als thuis geleverd. Zeer tevreden.

Alles was perfect, communicatie, levering, betaling.

Super, gewoon super. Zo zouden alle aankopen moeten zijn. Alles is gewoon eenvoudig en professioneel.

snel en makkelijk

Snelle service en kan makkelijk omgeruild worden

Super vlotte levering

Super snel geleverd en makkelijke retour!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Heel tevreden over het product en de levering.

Leuk rokje

Precies zoals verwacht en vlotte levering

Blije zoon van 13

Alles keurig op tijd geleverd. Mooi tennis racket. Zoon van 13 jaar is er blij mee

Alles zag er perfect, veel verschillende merken. En snelle levering!

super

Goede prijzen uitgebreide collectie goede service

Snel bezorgd en blij met de producten:)

Zeer snelle levering

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. De volgende dag in huis!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk