Meer dan 20 jaar klient, dat zegt genoeg !!!

Een ruim assortiment, snelle levering, bij een persoonlijke vraag een vriendelijk en snel antwoord, dat is service !!!

Snel en betrouwbaar

Top altijd ! Vandaag bestellen morgen in huis

Correcte service.

What you see is what you get. Alles zoals beloofd.

Super en snel

Makkelijk te bestellen en snel geleverd Voor een mooie prijs En tennist nog goed ook

Altijd een snelle antw op mijn vraag

Klantenservice probeert altijd een oplossing te zoeken en antwoorden snel, producten worden snel geleverd

Veel kledingkeuze voor tennis

Diverse kledingstukken besteld. Veel keuze. Makkelijk te retourneren als het niet past.

Top service!

Snelle levering en goede service!

Breed assortiment en top service!

Breed assortiment en top service Ook retours worden heel vlot verwerkt.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Tennis Direct levert erg snel en heeft een groot assortiment! Supergoede organisatie.

Snelle en correcte service.

Ruim en mooi aanbod. Snelle levering.

Snelle en vlotte levering

Posituef

Tevreden met de service

Toesturen en afhandeling retourzending ging heel vlot

top

Heerlijk merk hemdje mooie prijs top.

Duidelijke site en super afhandeling! Savonds voor 22u besteld, volgende dag in huis.

Goede ervaring, ik had savonds iets besteld voor 22u en het kwam de volgende dag al binnen.

Ontzettend veel keus en snel geleverd!

Goede service, snelle levering!

Niks op aan te merken.

Voor herhaling vatbaar

Snelle en zorgvuldige levering. Misschien had ik het geluk dat ik de juiste keus bleek te hebben gemaakt qua maat en pasvorm zodat ik niet hoefde terug te sturen o.i.d.

Duidelijke site

Snelle levering, goede producten.

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling en nog fijner: ik had het heel snel in huis!

Super snel geleverd zonder problemen. Kleren waren ook zoals op foto

Super Service!

Al meerdere malen gebruikt gemaakt van de Testracket service en uiteindelijk een racket kunnen vinden. Top service!

Super snelle service en gratis levering

Jammer dat het leuke shirt voor mij te klein was. (Teveel getailleerd)dus helaas teruggestuurd

Snel en eenvoudig

Gewoon lekker makkelijk bestellen en snelle verzending

Al vaak wat besteld, en altijd supersnel in huis. En goede artikelen.

Mooie schoenen en snel geleverd

Prima schoenen en snelle levering

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk