Snelle levering - topkwaliteit - precies wat je verwacht

Steeds een correcte en snelle levering. Je krijgt exact wat je wilt aankopen en de producten zijn steeds van goede kwaliteit!

Goede prijs snelle levering

Steeds snel en correct geleverd. Enorme keuze.

goede service ;)

zeer goede service, snelle levering

gewoon top service

super service veel keuze mogelijkheden en vooral tijdig geleverd

Goede keuze, vlotte levering

De racket die ik wilde stond aan een goede prijs, was op voorraad en werd snel thuis geleverd

goede service,snelle verzending

prijzen zijn wel goed,snelle verzending en netjes verpakt.

Mooie stevige tennisschoenen

Heel mooi en zeer fijne stevige sportschoenen! Ze zijn heel stevig daardoor ik er geen aangepast zooltje in hoef te doen. Ik ben er super blij mee

Supersnelle verzending

Tot nu toe 3 keer besteld bij TennisDirect en niet teleurgesteld! Levering is precies als aangegeven, de volgende dag in huis. Producten zien eruit zoals aangegeven op de website. Ik blijf klant:)

Ruime keus, correcte afhandeling en snelle leveing

Ondertussen 2x in mijn nieuwe Nike setje getennist. Top kwaliteit voor een prima prijs

Shopping for tennis clothes

I ordered online, did not like the size. Went to tennisdirect shop at Amstelpark tennis club for the change. The workers were very helpful.

Dik in orde

Mooie website Makkelijk zoeken Eerlijk

Top top

Top top, was netjes op tijd bezorgd.

Snelle en zorgvuldige levering.

Snel bericht over de levering. Netjes en op tijd geleverd. Jammer dat je niet kunt kiezen om bij een afleverpunt te laten leveren, dat heeft mijn voorkeur vanwege minder ritten van afleverbusjes in de stad.

Veel keus,snelle levering. Wat wil je nog meer!

Altijd het nieuwste van het nieuwste. Voor iedere wat wils.

Prima aankoop

De ballen zijn in prima staat afgeleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooie kleding werd snel en correct geleverd

Mijn foutje bij de bestelling werd keuring en netjes opgelost.

Super du début à la fin

Toujours tout oj

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering, goed afgehandeld.

top

het is een topper

• Zou u ons aanbevelen? Yes

snelle service met goede prijs-prestatie.

Snelle levering en goede kwaliteit spullen tegen goede prijzen.

Steeds tijdig geleverd en indien het niet mogelijk zou zijn wordt ik hier steeds direct op de hoogte van gehouden. Top !!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik bestel al jaren bij TennisDirect, en ben nog nooit teleurgesteld. Bij de laatste bestelling was er een shirt zoek, maar bleek onder in de schoenendoos te zitten. Dit is niet zo handig omdat ik eerst dacht dat het item miste. Voor de rest altijd keurig snelle afhandeling.

Ik ben Fan!

Goede betaalbare spullen en snelle levering

Prefect snel geleverd

Eerste keer dat ik bij jullie een bestelling plaatsen, had fout lever adres in gevuld en telefonisch hebben jullie dat meteen aangepast helemaal top

Dank voor de stipte levering en voortreffelijke service bij omruiling.

Zeer positief, zeker een aanrader voor elke tennisfan die een nieuwe outfit wil bestellen. Tot de volgende !!!!!!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk