Mijn nummer 1 voor tennis uitrusting

Veel keuze, gedetailleerde beschrijvingen, interessante promo's en vlotte levering. TennisDirect = best in class !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Alles zeer goed en duidelijk. Leuke site om leuke dingetjes te shoppen…

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik heb meer besteld bij tennisdirect en altijd op tijd geleverd .als he vragen hebt over een artikel krijg je goed advies

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik vind de site heel prettig. Je zit makkelijk bij de categorie waar je wilt zijn. De kleding draagt heel fijn en heeft goede kwaliteit.

Prima geregeld

Top, snelle levering

super

snel geleverd

Goede, vlotte en overzichtelijke e-commerce.

De bestelling was makkelijk te plaatsen. Groot aanbod binnen het gekozen segment. Overzichtelijk en vlotte communicatie. Bestelling werd geplaatst en onmiddellijk per email bericht dat de bestelling goed ontvangen was en klaar gemaakt werd voor levering met vermelding door wie het pakket zou worden geleverd en de te verwachten leveringstermijn. Prima, alles zeer goed verlopen en aangekocht product voldeed aan mijn verwachting. Een tevreden klant.

Magnificent

Vanaf datum bestelling tot aflevering een volledige voortgang rapportage per E-mail, het telefonisch contact voor retournering en omruiling van het bestelde product meer dan voortreffelijk. Dus een sterke aanbeveling voor vervolg bestellingen.

Mooie kwaliteit snelle levering: top

In het geheel geen opmerkingen. Top!!!!

Scherpe prijzen, snelle levering en groot assortiment

Fijne website, duidelijk en product is snel te vinden. Snelle levering. Blij met mijn aankoop.

Snelle levering.

Tennistas was snel binnen zonder problemen.

Veel keuze en een snelle service!

Snelle levering! Veel keuze! Fijn om ook altijd toegang te hebben tot sale of outlet!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle bezorging; goede afhandeling bij ruiling en vriendelijk personeel!!

Bestelde artikel was qua maat niet goed, om kunnen ruilen ; een perfecte service . Alles zeer snel afgehandeld en bezorgd.

Kwaliteit en service zijn prima

Ik had wat vragen gesteld over lange broeken, kreeg heel snel en goed advies. Had het savonds besteld en de andere dag in huis. Top dus. Mvg Marina

Top quality service

Livraison et service client impeccable.

Vlot, snel en niks op aan te merken

Erg tevreden

Alles werd op tijd geleverd. Geen tekortkomingen.

top

besteld volgende ochtend ophalen

Great choice and great service

I had to replace my shoes because the size didn't fit. The customer service was very efficient. I was able to get a quick refund to buy new shoes.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Een uitstekende service en heeft een modern en groot assortiment aan tennisspullen!

Bij Tennis direct vind je alles wat je nodig hebt om te tennissen! Mijn bestelling is altijd compleet en wordt op tijd geleverd!

TOP SERVICE

heel overzichtelijke website en een bestelling wordt snel en foutloos uitgevoerd de leveringstermijn is meestal al de dag nadien retourneren gaat heel vlot en correct afgehandeld heel veel keuze, voor ieder wat wils

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Perfect materiaal en zeer vlugge levering !!

Zeer grote keuze en correcte prijzen. Na schade directe opvolging en zonder problemen direct nieuw gekregen. Zeer tevreden over de service!! Zeker aan te bevelen

Super service!

Ik had twee tennisshirts besteld en een rokje. De stof ban het rokje vond ik wat dun waardoor het tekende. Zonder problemen en zonder verzendkosten is deze omgeruild voor een ander rokje.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk