snelle en correcte levering

goede kwaliteit en veel keuze; snelle en correcte levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede kwaliteit, en leuke kleding

Goede kwaliteit kleding

Goede voorraad, makkelijk bestellen en levering altijd op tijd

Ik kan niet beter verwoorden dan 'uitstekend'. De site voldoet geheel aan de verwachting wat je van een leverancier mag verwachten. Stel dat je iets in een verkeerde maat besteld hebt.... ook geen probleem. Alles is zo makkelijk en duidelijk. Een erg tevreden klant, daarom blijf ik terugkomen met bestellen bij deze site.

Top product en supersnelle levering.

S'avonds om 21.45 uur besteld en de volgende ochtend rond 10.00 uur geleverd. Netjes verpakt en een deugdelijk en goed product (tennisracket). Ook nog een extra kortingsbon erbij voor de eerst volgende bestelling. Komt zeker nog van pas.

Supersnel

Goede snelle service

Snelle levering en kwaliteit!

Binnen een dag geleverd en alle spullen waren netjes verpakt! Een echte aanrader! Daarnaast waren bij veel online winkels veel van de padel rackets uitverkocht, wat hier niet het geval was. Hierdoor genoeg keuze gehad om er een uit te kunnen kiezen!

Ik ben zeer tevreden over kwaliteit en service

De website is gebruiksvriendelijk. De bestelling is snel geleverd, en ook de afhandeling van de (gedeeltelijke) retourzending is correct en snel gedaan. CHAPEAU.

Artikel volgende dag in huis

Mooie artikel. Komt goed overeen met de foto. Helaas voor en S aan de lange kant. Hangt over de broekzakken van mijn tennisshort. 8 cm te lang. Ik ben 1m76cm

Snelle levering, je krijgt wat je ziet!

Je krijgt wat je ziet, mooie kwaliteit en snelle levering!

TennisDirect maakt haar beloften waar!

Swiss Tennisschoen besteld voor 22.00 u en de volgende morgen keurig afgeleverd binnen het aangegeven tijdvebster: super!

BOEM

TOP service!!!! Mailtjes snel beantwoord, laat in avond besteld, toch volgende ochtend in huis! Excellent!

Goede site, en supersnel geleverd!!

De site was duidelijk en bestelling werd zeer snel en volgens afspraak geleverd. Mooie aanbieding ook, zeer tevreden over!! Groeten, Jessie

Een betere online service op tennisgebied bestaat er niet

Alles wat ik dagelijks als tennisleraar voor 22:00 uur bestel heb ik de volgende dag in huis.

Ik ben zeer tevreden over de snelheid

Ik geef 4 sterren omdat 5 perfect is en er zelfs als het goed is altijd ruimte is voor verbetering. Een punt van verbetering voor mij is de soms beperkte beschrijving (weinig gedetailleerd) wat me weerhoud om te bestellen. Voor de rest ben ik uiterst tevreden over het aan od en de snelheid van leveren

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goed assortiment en snelle levering!

De website van Tennis Direct is zeer gebruikersvriendelijk. Veel keuze qua merken en assortiment. En de levering was zeer snel!

Snelle service, goede aanbiedingen

Snelle service, goede aanbiedingen, groot assortiment

in een woord uitstekend

Dindsdag besteld woensdag ontvangen .Prima schoenen lopen perfect tennissen nog beter.

Zeer snel en goede levering

Prima verzorgd

Zeer snel mijn spullen ontvangen

Zeer veel keuze aan schappelijke prijzen

Zeer ruime keuze in verschillende prijsklassen. Vlotte behandeling van de retourzending. Snelle reactie op vragen via mail.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Perfect geregeld, makkelijk bestellen en snel bezorgd!

Heel gemakkelijk tenniskleding en ballen besteld. Snelle bezorging, alles naar naar wens. Top!

Alles perfect bij TennisDirect

Duidelijke en overzichtelijke site. Goede service en dienstverlening Snelle levering Uitstekende telefonische ondersteuning

• Zou u ons aanbevelen? Yes

SUPER SNELLE LEVERING EN KORTING!

Tennisschoenen besteld in de sale, binnen 1 dag binnen. Helemaal tevreden.

Ik ben een zeer tevreden klant, super service!

Mijn bestellingen zijn altijd prima in orde en jullie leveringen zijn supersnel.

Geweldige service

Alles klopt gewoon : goede communicatie en snelle levering van top producten

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk