Goed en snel geregeld ook bij ruilen of retour

Goed en snel geregeld ook bij ruilen of retour

Prefecten service

Sportkleding is van prima kwaliteit en een grote assortiment, tevens is de service prima

Ik vind de service perfect,de levering was zeer snel en zorg vuldig verpakt.ik geef jullie een 10 en zal zo nodig jullie aanbevelen bij mijn spirtvrienden.

Indrukwekkend!

TennisDirect heeft een ruim online assortiment aan kleding, schoenen en gebruiksartikelen die het plezier in de tennissport prima aanvullen. Daarnaast een supersnelle levering-en waar nodig een betrouwbare retour- en omruilservice

Snelle en correcte service!

Zeer goed filter systeem om eenvoudig en snel het product van je keuze te vinden. Nog nooit teleurgesteld geweest !

Snelle en goede service

Super fijn dat je kosteloos kunt omruilen voor een andere maat. Klantenservice is snel bereikbaar en vriendelijk.

Wat een geweldige site is duidelijk met veel keus

Hele goede site, in een keer gevonden wat ik zocht en makkelijk het artikel om te ruilen voor een andere pasvorm perfect

Mooie aanbiedingen en ruim assortiment

Er is een ruim assortiment voor volwassenen en kinderen. Snelle levering.

Een webshop met een uitdagende toekomst

Dozen schuiven kan iedereen. Schuiven met de fabrieks informatie kan ook iedereen. De kunst is om die informatie van al die verschillende leveranciers eenduidig op de site te krijgen.

Tennis direct heeft alles goed geregeld. De levering is zeer snel.

Goede prijzen mooie artikelen goede uitleg erbij . En snelle levering van de goederen. Kortom uitstekende service en website!

Mijn eerste aankoop bij Tennis Direct was een schot in de roos, was al even aan het zoeken op het internet maar kwam telkens terug bij Tennis Direct qua prijs. Het bekende merk Head kan je overal kopen maar zeker niet aan deze voordelige prijs. Ik in blijde verwachting en ja hoor, het racket is fantastisch en voldoet ruim aan de verwachting snel en gratis geleverd. Prima firma zeker aan te bevelen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik heb de perfecte rol snaren gekocht

Ik moest een nieuwe rol snaren kopen zodat ik die weer kan gebruiken voor het bespannen van me rackets. Heerlijke snaar dus ik ben er blij mee

Zoals het hoort

Duidelijk in communicatie en goede producten. Top.

Top site

Heel snelle service Goede kwaliteit en prijs!!

Snel, goede prijs

Producten snel bezorgd en voor een concurrerende prijs!

Altijd correct en op tijd geleverd

Ik bestel heel regelmatig op Tennisdirect. Je kan ‘s avonds laat bestellen en de volgende dag wordt er geleverd. Retours worden snel en correct terugbetaald.

Zeer positief

Het is een fijne ervaring om geholpen te worden met de expertise die Tennisdirect biedt. Mijn partner is zeer tevreden met de aankoop en zodoende ik ook. We zijn in het proces om een nieuw tennisracket aan te schaffen en zijn heel blij dat we kunnen testen! Super service!

Prima prijs kwaliteit

Leuke aanbiedingen; goede ballen!

Goed aanbod en snelle levering

Bestelling en levering van tennisartikelen ging zonder problemen!

Supersnelle levering

S' middags besteld, volgende ochtend in huis. Andere aanbieders hadden min. 5 werkdagen levertermijn voor dezelfde prijs.

Snelle levering, goede communicatie.

Eenvoudig besteld, snel geleverd!

Ik had dringend een nieuw racket nodig en 1 dag later kreeg ik m'n racket al in de bus. Topservice!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Top service en snelle levering!

Top service, groot aanbod en hele snelle levering!

Geweldige service op maat en tijdige levering

Het begon met het testen van twee rackets! Door een fout bij Post Nl ontving ik de rackets later. Na een telefoontje werd de einddatum direct aangepast, zodat ik de rackets toch nog goed heb kunnen testen! Super!!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk