Bizar snelle levering!

Op zondagmiddag 2 kledingstukken besteld en al diezelfde avond bericht gehad dat mijn bestelling klaar was en waarschijnlijk op dinsdag uitgeleverd zou worden. Op maandagochtend bericht van POST NL dat het nog diezelfde dag geleverd werd. Om 12:30 in huis, nog geen 24 uur later...! Ook bestelling was goede maat en naar volle tevredenheid. Super tevreden!

Zeer snelle service. Netjes op tijd geleverd. Kwaliteitsvolle producten

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Site werkt erg overzichtelijk en order snel en compleet binnen.

De website is overzichtelijk en de artikelen zijn makkelijk te vinden. Ook het afronden van de order/ betaling prima. De volgende dag zijn de artikelen binnen. In dit geval gekozen voor een levering op een centraal punt in het dorp. Al met al zeer tevreden.

Super snelle levering

Duidelijke en overzichtelijke site. Snel leverbaar, goed verpakt en duidelijke omschrijving hoe je de eventuele retour moet verwerken. Kortom gewoon goed geregeld!

Snelle levering!

Snelle levering, groot assortiment, voldoende voorraad

Uitermate tevreden van de service

Alles verloopt perfect

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dat is makkelijk, gewoon top!

Alles op voorraad, zelfde dag in huis! Hoe super is dat!

Snelle en nette service

Makkelijk bestellen en alles netjes en snel geleverd.

Snelle en correcte service

Degelijk materiaal in een goede verpakking dat op korte termijn werd geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Top! Alles op het hoogste niveau!

Snelle bezorging en uitstekende kwaliteit

Mijn bestelling was er zoals vermeld op de Website de volgende dag al in huis. De kleding is van goede kwaliteit en is juist aangekomen. Helemaal perfect dus.

Mooie aanbiedingen. Super snelle levering. Ruime keuze.

prima geleverde bestelling

tot nu altijd prima ervaringen met dit bedrijf

Goed aan gekomen

Het is gewoon goed

Goed in prijs,supersnelle levering

Veel keus Goede prijzen Snelle levering

Ok

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Geweldige online site met mooie producten en goede kwaliteit. De service is top, maat of pasvorm niet goed, retourneren geen probleem Aanrader

Tennis en fashion : op slag verliefd

Correcte prijs kwaliteit met dagelijks tal van mooie promoties waardoor iedereen zijn ding wel kan vinden.

Snelle levering, uitstekende service

Altijd ontzettend goede én snelle service

Ik heb al meerdere malen een bestelling geplaatst op TennisDirect. Ik vind ze telkens zeer interessant qua prijs en levertermijn. De kwaliteit is ontzettend goed en de maten vallen ook meteen juist.

Super snelle levering Kwaliteit goed

Zeer betrouwbare zaak!

Ben zeer tevreden over Tennis Direct!

Top winkel

Online shoppen was erg fijn. Groot assortiment en goede service. Snel geleverd en geretourneerde artikelen werden goed behandeld!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk