Mooie tenniskledij voor mijn zoon van 11

Bestelling en levering verliep vlot. Artikelen zijn mooi in orde. Misschien wel vermelden bij de "Under Armour Woven short" voor jongens dat het een zeer lichte stof is. Niet iedereen is daar fan van. Voor mijn zoon was het goed.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bestelling van tennisballen op tijd binnen en kwaliteit zeer goed. En dat voor deze prijs!!

TOP

TOP

Snelle correcte levering.

Kortingscode perfect verwerkt, bestelling prima in orde, snelle levering.

Al jaren mijn favorite site voor sportkleding

Fijne en duidelijke webwinkel, veel keuze en snelle levering

Proces verloopt goed.

De verwachting wordt waargemaakt. Je besteld en haalt op. Meer is niet nodig.

TOP SERVICE

de producten werden zeer snel geleverd, de kwaliteit is zeer hoog 10/10

Snel en correcte prijs

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Padelracketten In een wip bij je thuis !

Zeer goede en correcte service. Terwijl er in de grote sportzaken géén padelracketten meer te krijgen zijn worden deze door jullie bedrijf al ‘s anderendaags thuis geleverd!

Top bedrijf

Ruim assortiment, snelle levering en goede producten. Wat wil je nog meer als tennisser.

Super geleverd keurig op tijd

zeer tevreden

Zeer goede service

Door Corona bij Tennisdirect een nieuwe outfit besteld. Maar vele keren vond ik het niet mooi of paste het niet zoals ik zou willen. Telkens zonder problemen kunnen ooruilen tot ik er tevreden over was. Snelle service en terugbetaling. Groeten een tevreden klant

top

Ik had mijn product laat op de dag besteld en had het de volgende dag in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede service van een team met liefde voor de sport.

Regelmatig bestel ik bij TD, de mensen staan je altijd vriendelijk te woord en mochten producten elders goedkoper zijn passen ze dit meestal aan. Wat ik persoonlijk heel fijn vind is dat je spullen bijna altijd de volgende werkdag binnen zijn, andere aanbieders stunten soms met mooie tennisaanbiedingen maar dan duurt het soms 3 of 4 dagen eer het binnen is als het al niet kwijt raakt. Het testen van rackets gaat ook heel soepel en helpt bij het kiezen van een nieuw frame. Ga zo door.

Artikelen snel in huis en bij vragen snel antwoord. Zeer tevreden over Tennisdirect. En met mijn trainersaccount een leuke korting.

Correcte afspraken en stipte levering

Beter kan ik het niet meer zeggen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede kwaliteit van de producent en een snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Alle is gegaan volgens verwachting.

Zoals ik mocht verwachten zijn bestelling, betaling, vervoer en aflevering naar wens verlopen. Ook de schoenen pasten !

Goed ,maar meer product info zou beter zijn

Ik mis vaak wat uitgebreidere product info bij bv sokken. Ik wil graag weten hoeveel katoen er in de sokken zit aangezien ik zweet voeten krijg bij synthetische sokken Dat moet ik nu op het product aflezen als het er al is. Voor de rest TOP

Snelle levering en goede producten!

Snelle levering en goede producten!

Correcte afhandeling van mijn bestelling

Levering was niet op het afgesproken tijdstip en daar kreeg ik meteen een compensatie voor. De site is gebruiksvriendelijk en je kan je bestelling goed opvolgen.

Heel snel en perfect

Zaterdagmiddag besteld en maandagochtend al geleverd!! Heel veel keuze in de mooiste en hipste kledij. Heel tevreden

Makkelijk, correct, snel

Mijn tennisschoenen waren versleten, zocht merk, model, ruime keuze, voerde de korting in en snelle levering. Na een paar klikken stond ik 2 dagen erna met erg witte schoenen op de tennisbaan. Commentaar hoor je dan vanzelf.

top

Bestelling werd heel vlug gestuurd. Zeer goede service!

Top bedrijf

Wat een vriendelijke mensen werken er bij jullie! Ik had een long tennis broek besteld. Tot mijn verbazing wat ik nooit heb, was deze echt te lang! Door de ritsen aan de onderkant kon deze niet korter gemaakt worden. In overleg met jullie klantenservice hebben jullie de binnenbeen lengte van de gewone broek gemeten en mij hierover teruggebeld! Top! Broek besteld en de lange retour gestuurd. Ik kreeg zelfs de verzendkosten retour. Wat keurig! De eerste keer bij jullie besteld, maar doe dat zeker weer!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk