Snel geleverd blij met de sneakers.

Super goed! Makkelijk & snel!

Ik heb een paar dozen met ballen besteld & 2 dagen later waren ze al in huis. Makkelijk te bestellen en goede service. Bedankt!!

Goede service en snelle levering

Ze doen wat ze beloven. Alles goed en snel geregeld.

Alles zoals op foto en levering op tijd

Klant vriendelijk

Zeer blij met mijn aankopen, zoals gezegd voor 22u00 besteld volgende dag in huis. Ook het retourneren gaat zeer vlot. Ik bestel zeker en vast nog eens bij jullie.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super snelle en goede kwaliteit !

Overzichtelijke site met een ruim assortiment tegen goede prijzen. Snelle levering en makkelijk retourneren als een artikel niet bevalt.

Snelle en correcte levering

Alles was zoals omschreven op de site Heel tevreden!

Super goed.

Snelle levering. Mooie kwaliteit. Erg tevreden.

Fijne website, aantrekkelijke producten en snelle levering

Heel erg tevreden over deze website waar ik altijd wel kan slagen voor mijn tennis benodigdheden.

top service

Al enkele malen besteld en telkens snelle correcte leveringen. Ook al enkele malen advies gevraagd bij aankoop en elke keer een heel technische correcte uitleg en goede hulp gekregen. Ik kijk nergens anders meer om mijn tennis kledij en materiaal te bestellen

Fast and furious

Tennissnaren waren er met lightnigh speed

Steeds een prima service met top producten!

Al vele malen besteld en steeds een correcte afhandeling! Levering op tijd en indien een probleem handig bereikbaar en lossen ze het steeds op. Een aanrader

Producten = kwaliteit, communicatie = zwaar werkpunt

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en ruime keus

Ik vind het heel fijn dat er zoveel merken in kleuren en maten te kiezen zijn, die vervolgens snel aan de deur geleverd worden. Een echte ontdekking voor tenniskleding!

Snelle levering!

Snelle levering en goede klantenservice!

Snelle, correcte service.

Zie hierboven. Prima website.

Snelle levering en grote voorraad met correcte prijzen

We hadden veel tennisrokjes nodig in verschillende maten. De volgende dag al thuis geleverd. Prijzen heel vergelijkbaar met andere websites. Onze ploeg is fan!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede service, prijs en kwaliteit verhouding

Ben niet tevreden over de levering van de rackets. Heb namelijk gevraagd om dezelfde bespanning als de testracket en krijg een andere bespanning

Geweldig!!

Super geweldige service. Bestelling geplaatst, de dag erna al mooi geleverd!! Zeer tevreden...

Snelle levering, goed product

prima, snel en goed

Telkens tevreden, zelfs als iets moet veranderen

Nog nooit ontgoocheld, doen alles om de klant tevreden te stellen!

Duidelijk, snel en netjes

Ruim assortiment. Als nieuweling in het tennissen, in zekere zin te veel aanbod :-) Snel geleverd: 's avonds besteld, volgende dag geleverd en duidelijke info op de site en rondom bestelling en levering.

Goed advies en snelle levering

Op mijn vraag over de keuze voor een tennisschoen werd snel en duidelijk geantwoord waarna de bestelling er ook heel snel was. En weet je: ze zitten ook nog lekker ook.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk