Zeker aan te raden!

Al enkele keren besteld hier en steeds zeer tevreden. Correcte levertijd, mooie prijzen en vooral goeie kwaliteit!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Eerlijke prijzen, voor de beste producten.

Op de website vind je de info dat elke startende of gevorderde tennisser nodig heeft. Ook vind je de laatste nieuwe outfits. Voor iedereen is er iets. Mooie, duidelijke site! Ik ga meer bestellen.

Super snelle service dankuwel

Snel geleverd!

Snelle levering, goede producten:)

Jammer dat maatadvies ontbrak

Onlangs een paar Adidas slippers gekocht. Helaas bleken deze te klein te zijn (en dus klein te vallen) waardoor ik ze terug moest sturen. Ik heb dezelfde slippers bij andere aanbieders opgezocht, omdat een maat groter bij jullie niet beschikbaar was. Bij andere aanbieders stond bij dit product wel vermeld "wij raden je aan een maat groter te bestellen". Een dergelijk maatadvies kan in gevallen als deze een hoop gedoe voorkomen. Ik hoop het aankoopbedrag snel retour te mogen ontvangen.

Geweldige service

Ondanks we de verkeerde kleur kregen die notabene nergens op de site terug te vinden is. Zijn we content. Klantendienst was onmiddellijk bereikbaar en behulpzaam. Snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Altijd vlotte verzendingen (& retour if needed), producten perfect in orde!

Nog nooit problemen gehad met dit bedrijf. Verzendingen komen altijd snel toe, producten mooi ingepakt en ook ook het financiële is steeds in orde.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Alles conform afspraak prijzen gunstig

Regelmatig besteld tot op heden geen opmerkingen

Snel en in perfecte staat geleverd!

Zondagavond een racket besteld, 2 dagen later in perfecte staat thuis geleverd! Topservice.

Erg Tevreden !

kwaliteit, voordelig en snel geleverd

Volgende dag na bestelling tennisschoenen in huis

Zeer snelle bezorging Eenvoudig retoursysteem

Duidelijke website, goede verwerkingen van leveringen en retour.

Tot nu toe alleen maar positief. Goede berichtgeving en begeleiding tijdens en na bestelling tot levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en makkelijk retour

Producten snel geleverd. Eventuele retourneringen zijn makkelijk uitvoerbaar.

Nette communicatie

Na mijn bestelling kreeg ik een mail waarin stond dat er vertraging was. Met deze mail kreeg ik 7,50 korting voor het ongemak. Ook werd het pakketje binnen een week na deze mail geleverd. Erg nette klantenservice en zal hier vaker bestellen.

Uitstekende service!

Vorige week heb ik een tas besteld die uiteindelijk één dag later aankwam dan de bedoeling was. We hebben hier gelijk een mail over gekregen van TennisDirect met een korting voor de volgende bestelling. Super opgelost!

Cadeaubon was mooi verpakt en snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Artikel besteld en de andere dag al in huis.Zeer tevreden. Voor herhaling vatbaar.

Uitstekend!!!

Ik maak mijne bestellingen bij Tennis Direct paar jaren. Ik was altijd perfect geholpen en kreeg goede advies. Alle bestellingen volgende dag thuis, alle retours netjes op tijd terugbetaald. Klanten service reageert snel en met alle plezier te helpen.

Topservice

Gave Nike tennisschoenen besteld superprijs en de volgende dag in huis. Love it.

Snelle levering & service

Niets op aan te merken!

uitstekende service en snelle levering, in 1 woord: top!

bestelling bleek maatje te groot, ben zeer vriendelijk telefonisch te woord gestaan met vervolgens snelle actie en service. een dag later al werd de juiste maat geleverd. retouren geen probleem en kosteloos. ik weet waar ik de tenniskleding van de kinderen vanaf nu bestel!

Zeer correcte en vooral snelle service!!

Weinig problemen gehad met bestellingen in het verleden. De snelle levering van de bestellingen is zeker een pluspunt.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en goede kwaliteit

De levering was conform afspraak en de kwaliteit van de producten is prima.

Geweldige service, mooie spullen en een goede prijs

Ik kwam een aantal jaar geleden uit bij TennisDirect voor een nieuw tennisracket. Toen ik vragen had over welk tennisracket ik moest kopen, hebben zij me uitstekend geholpen! Vanaf toen ben ik voor al mijn tennisspullen naar TennisDirect gegaan. Goede service, goede prijs en goede spullen.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk