Goed als beschreven

Me pakket kwam precies als beschreven. Niks mis met het product zelf. Sneller bezorgd dan verwacht. Heerlijke site

Super snelle levering

Top geleverd en alles was prima

Goede communicatie

Besteld, snel geleverd en prima communicatie.

Wij hebben de Slinger Grand Slam Pack gekocht en week later was er een aanbieding met 72 tennisballen erbij. Wij hebben contact opgenomen met Tennisdirect en er was gen enkel probleem en wij hadden de tennisballen erbij gekregen. Heel vriendelijk. Top!!

kijken, kopen, leveren, uitstekende transactie.

Via de site voor 22.00 tennisschoenen gekocht, volgende dag voor 9.00uur stond de bezorger met het goede artikel voor de deur en was bestelde geleverd. Prima service, duidelijk en foutloos.

Goede service en goed advies als het nodig is

Ik koop al vele jaren bij tennisdirect. Zeer tevreden. Snelle levering. Goed bereikbaar voor hulp en advies. Zeker aan te raden!

Snelle levering en omruilactie in een week

Snelle levering en omruilactie in een week

top

Snelle levering, goed assortiment, redelijke marktconforme prijzen. Ik ga er zeker vaker bestellen

Padel racket

Racket bij eerste gebruik kapot gegaan. Keurig vervangen door nieuw racket. Super snel. Perfecte service

Snelle en adequate ondersteuning en afhandeling van vragen, (retour)zendingen.

Top bedrijf met fantastische service

TennisDirect is een super organisatie. Snelle levering, kwalitatief goede spullen, top service. Gratis verzending en retour. Je wordt goed op de hoogte gehouden per mail. Waren alle organisaties maar zo!

Snelle levering en snelle afhandeling van retourzendingen

Heel tevreden. Als mijn service met tennissen net zo goed zou zijn als de service van tennisdirect zou ik blij zijn!

Alles top in orde

Niets dan positieve ervaringen

Snel en compleet geleverd

Had snel een paar nieuwe tennisschoenen nodig vanwege plotseling kapotte oude schoenen. Snel een goede keuze kunnen maken in de webshop. De volgende dag geleverd en kon dus direct de baan weer op. Klasse!

Perfecte service , snelle levering , goede service !

Snelle levering , ruime keuze en aantrekkelijk geprijsd !

Toffe schoenen voor de kids!

2 paar tennisschoenen gekocht voor de kids, fijne kwaliteit en zien er gaaf uit! Blij mee.

Gewoon zoals het hoort. Zoals vroeger dat mensen nog normaal waren.

Super winkel snelle levering topproducten

Al meerdere bestellingen geplaats. Volgende dag geleverd. En is er een keer iets niet goed... retourneren geen probleem. Super makkelijk met bijgesloten retour sticker.

Helemaal goed

Simpel een bestelling te plaatsen. Snelle en correcte levering.

Snel en kwaliteitsvol

Een zeer snelle levering van een kwaliteitsvol product. Zeer leuke shopervaring tegen scherpe prijzen.

Uitstekende service!

Tennisdirect ervaar ik als een uitstekend bedrijf dat snel levert, transparant is en helder in de communicatie is. Ik kan het bedrijf iedereen aanbevelen.

Correct uitgeleverd en snel ontvangen. Makkelijke manier van kopen.

Snelle levering en veel keus

Fijn dat je het de volgende dag al in huis hebt. Fijne en mooie collecties.

Ik heb een nieuwe tennisoutfit van Sjeng besteld. Mijn bestelling werd snel en keurig bezorgd. Ik ben erg blij met de kleding.

Goede service en snelle levering

Ik had snel mijn bestelde artikelen in huis en de artikelen die retour gingen waren snel en goed behandeld.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk