Zeer snelle reactie op mail en super service

Via de site iets besteld en bij aankomst bleek dat ik het verkeerde had besteld. Even gemaild, binnen 15 min mailtje terug met uitleg. Nieuwe bestelling geplaatst en dag later ook gelijk weer binnen. Geld van het retourpakketje binnen 2 dagen op de rekening. Echt zeer snelle reactie en erg tevreden over het contact en de service!!

In amper 1 week was mijn aankoop geruild en thuis geleverd. Uitstekende service.

Reeds jaren klant en nog altijd tevreden zowel met artikel als service.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede snelle levering Goed op de hoogte gehouden als je wat retour stuurt en snelle terug betaling! Netjes te woord gestaan aan telefoon!

Met deze schoenen ben ik nog nooit domme enkel gegaan: zeer stabiel

Perfecte schoenen

Prima product

Goede kwaliteit!

heel erg uitstekend

Ik kocht 2x TOOLZ WRIST/ANKLE WEIGHT 3 KG - 2 STUKS en het was in uitstekende staat zoals er stond. De process was duidelijk en gemakkelijk te volgen. Ik train nu dagelijks ermee voor een uurtje of twee.

Prima.

Eind van de dag mijn bestelling geplaatst. Via email op de hoogte gehouden. De dag erna in het begin van de middag bestelling ontvangen.

Prima site en gauw geleverd

Snelle en goede service

Leveren snel en hebben goede prijzen

Dikke Prima

Op zondag besteld en op maandag in huis. Prima kwaliteit en nette prijs. Prima zaken doen met jullie Dank !

Super snelle levering

Volgende dag in huis. Top service!

Tennisdirect is correct en van zijn woord

Het loopt allemaal heel soepeltjes vanbestelling tot aflevering!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer overzichtelijk, ook qua bestellingen alles goed op orde.

Alles staat zeer overzichtelijk aangegeven, bij een bestelling krijg je voldoende informatie over het pakket, mocht het misgaan is alles makkelijk terug te vinden

overzichtelijke site en snelle bezorging.

Snel geholpen

Prima service!

Snelle levering en goede prijs

Mijn ervaring is zeer positief. Leuk assortiment, goede prijs en snelle levering

Zoals verwacht, en op tijd gearriveerd!

Bedankt

Alles was op tijd aangekomen, volgens bestelling

Ik ben tevreden over de kwaliteit van de bestelde artikelen. Alles was goed aangekomen. En op tijd. Echt geweldig.

Vlugge service van topkwaliteit

Ik heb al vaak kledij via jullie site aangekocht. Steeds vlugge verzending en correcte levering. Enkel 1 aandachtspunt... het is niet eenvoudig om iets terug te zenden naar jullie. Mijn dochter is in volle groei en vaak koop ik dan iets in 2 maten om te zien welke het beste past.... om iets terug te zenden moet ik al vlug 15 km rijden... Het zou handiger zijn moest ik bv. bij de post het pakje kunnen afleveren....

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede kwaliteit van de tennisspullen en daarnaast een goed bereikbare klantenservice. Dat maakt dat ik hier zeker weer zou bestellen.

Goede aankoop

Blij met mijn nieuwe tennisschoenen. Goede productomschrijving, snelle levering en afhandeling. Volgende aankoop voor mijn tennissport? Ik ga eerst naar de site van Tennisdirect!

Breed aanbod, heldere uitleg, top service en goede aanbiedingen.

Mijn ervaringen online en in de winkel - al is die laatste helaas wel een tijdje geleden - zijn steeds zeer positief. Van snaren tot kleding, altijd heldere uitleg over het product en in de praktijk nog nooit teleurgesteld; goede pasvorm en producteigenschappen die kloppen. Duidelijk merkbaar dat hier échte tennissers achter en voor de schermen werken!

Uitstekende service!

Ik heb enkel nog maar goede ervaringen gehad met TennisDirect. Je vind er zowat alles aan democratische prijzen en een zeer snelle service: Tennis"Direct". Indien een vraag ivm testrackets of kledingstukken in een andere maat verkrijgen, staat de klantendienst meteen paraat. Je kan er van op aan dat je de dag zelf nog een antwoord in je mailbox vindt. Kortom, uitstekende service!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Altijd goede prijs en snel geleverd

Prettig bestellen en super snel geleverd. Is het niet goed ook weer snel en makkelijk geregeld. Top dus

goede

wat ik besteld heb was er snel

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk