Ik had iets verkeerds terug gestuurd. Ik kreeg een code zodat ik een nieuwe bestelling kon plaatsen zonder verzendkosten. De mailtjes werden erg snel en keurig beantwoord. Super!

Telkens weer snelle en correcte leveringen!!!!

Top!!!!

volgende dag in huis

Uitstekende webshop en levering

Heel tevreden over de webshop en levering. Heel overzichtelijk en bestelling tijdig ontvangen!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en snel je geld terug bij retourneren. Dik tevreden

Een leuk prijsvoordeel voor een mooi shirt in de sale

Het is een mooi t shirt voor een mooi prijsje

Snel geleverd en topproducten

Levering zeer snel, goed verpakt en grote keuze van producten

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Producten werden snel geleverd. Had per ongeluk het verkeerde besteld en contact opgenomen. Dit is perfect afgehandeld.

Fantastische service! Snel, betrouwbaar, klantgericht

Wat een fijne webshop om iets te bestellen, advies te vragen en om te ruilen. Mijn tennisschoenen waren toch te breed voor mijn voet en na een belletje kreeg ik het advies wat je normaal in de winkel krijgt. De nieuwe schoenen waren de volgende dag al binnen.

Vandaag besteld morgen in huis

Schoen retour gestuurd wegens te krap en na ontvangst is het bedrag na 3 dagen teruggestort.

Op en top snelle levering

Snelle en correcte levering! Meer moet dat niet zijn!

zeer goed

correct, snel en tijdig geleverd. Heb tevens een vriend die dezelfde tennis schoenen gekocht heeft, en die er ook tevreden mee is !

Super tevreden

Scherp geprijsd en snel geleverd. Dik tevreden.

Snelle levering, kwaliteit en de maat was prima . Top

Super snelle service

Fantastische service en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Een verademing vergeleken met tennis point.

Alles klopt. Snelle bevestiging van bestelling plus factuur en snelle levering. Prima prijs/kwaliteit.

Super snel geholpen

Prima sight

Snelle levering en gratis retour als het nodig is.

Hele leuke en ruime keuze! Super snel bezorgd! Ik bestel al m’n tenniskleding bij TennisDirect.

Erg goed!

De site ziet er goed uit, de levering is snel en ook de ruilservice is ideaal. Kortom: erg goed!

Top winkel!

Goed bereikbaar, vriendelijk personeel. Verzending en retouren ook prima. Goede webwinkel.

Het is een hele fijne website zit goed in elkaar snelle bezorging

Zeer tevreden!

Zeer snelle en vlotte service! Ik ben fan :D

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bestellen en betalen via website heel makkelijk. Snelle levering. Schoenen waren te krap maar snel omgeruild. Geen probleem.

Goede webshop & klantenservice

TennisDirect is een goede webshop, met snelle leveringen en proactieve klantenservice. Meerdere keren prima ervaring mee gehad.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk