Super service, altijd snel!

Geregeld bestel ik tenniskleding en snaren en ik ben altijd tevreden over de snelheid van leveren. Als er een keer iets niet zo goed gaat dan wordt het tevens snel en goed opgelost. Duimpje omhoog!

Super ervaring

Even een kanttekening als je iets besteld moet je vooruit betalen. Terugstorten duur te lang kan dus veel sneller of misschien gebruik maken van AfterPay is maar een ideetje

Goede service, mooie producten zoals het omschreven is.

Goede service. Tennisschoenen gekocht, en een topje. Zat goed. Nike rokje was te groot.

Snelle levering, maar belachelijk grote doos

Snelle levering, maar vanuit MVO oogpunt nog heel wat verbeteringspotentieel v.w.b. verpakking/transport. Had makkelijk in een envelop gepast, i.p.v een grote doos die bijna helemaal leeg is.

Een shirtje besteld van punten(geld) en bon bijeengespaard via samen gezond. Voldoet aan mijn verwachtingen

Snelle, nette levering. Prima kleding!

De dag na bestelling de zending al binnen. Er zat een rokje bij dat niet beviel. Terug gestuurd en een nieuwe bestelling geplaatst. Ook weer de volgende dag binnen. Ook de retourzending werd keurig en snel verwerkt! Top!

Perfecte levering

Mooi aanbieding. Bestelling werd keurig geleverd op korte termijn. Goede prijs-kwaliteitverhouding. In 1 woord top.

Een reden om bij TennisDirect te bestellen!!

Overzichtelijke site. Snelle levering en uitstekende afhandeling bij retour zending!!

Wat een verschil in service met anderen

Had tennisschoenen gekocht bij de concurrent (zal uit respect alleen zeggen dat de namen op elkaar lijken). Die bleken te smal en moest een paar dagen wachten op het afleveren. Contact opnemen bleek per telefoon en mail een onmogelijkheid. Gelukkig zal ik mijn geld terug gaan krijgen. Dus dan waardeer je deze service. De volgende dag de schoenen in huis tegen een vergelijkbare prijs en keurig afgehandeld. Dus complimenten

Goed geholpen door de klantenservice

Asics gel resolution 8 tennis schoenen besteld en deze klikte bij het lopen. Klantenservice gebeld en me geadviseerd deze terug te sturen (bekend probleem bij Asics)en een maat kleiner geadviseerd. Ook een ander type van Asics ivm ondergrond. Zelf gedacht dat ik de goede had gekozen voor allcourt.nieuwe zijn binnengekomen en zijn perfect.

Hele goede service

Artikelen keurig geruild , zeer tevreden

Prima geregeld

Kon schoenen zonder problemen of gedoe omruilen. Proces verliep snel en soepel.

Scherpe prijs en tijdige levering.

Doos tennishallen Wilson US open gekocht. Goed product, mooie aanbieding. Veel voordeel tov losse set.

Zending goed ontvangen mooie producten

Snelle levering met mooie producten kwaliteit goed!

Zeer goede service

Zeer goede communicatie en snel geleverd, ookbomruilen gong oerfect

Meerdere aankopen gedaan en ALTIJD perfect.

Al mijn aankopen zijn altijd naar mijn volle tevredenheid geleverd en voldoen aan alle kanten. De service bij een eventuele retour of ruiling is ook top.

Er was iets mis met 1 besteld item en ik ben zeer goed en snel geholpen met het oplossen. Verzending snel en ook retouren worden snel verwerkt.

Geweldige tennisschoenen

Had de laatste tijd 3 paar schoenen gekocht, maar in gebruik echt slecht, nu weer terug naar nike en ben helemaal tevreden, heb geen pijn meer, lijken wel pantoffeltjes

perfect

service is goed en snel en vind de site ook duidelijk. De broeken van Sjeng sport zitten ook al gegoten.

Super service!!

Heb al meerdere keren kleding besteld. Krijg het altijd binnen een week en is heel gemakkelijk te retourneren.

Duidelijk goed en snel

Supersnelle verzending en goed op De hoogte gehouden Top!

Het is telkens een genot om op de site je te verlekkeren & te kopen.

Ik ben uiterst tevreden met Tennis Direct. De kwaliteit van de producten als ook het leveren ervan. We bezoeken wekelijks de site.

1. Betrouwbaar 2. Snelle levering 3. Grote en kleine zaken, alles correct afgeleverd.

Snel geleverd ,producten zoals ze omschreven waren

Eigenlijk geen echt commentaar,want alles is gegaan zoals verwacht mag worden en dat is toch ook zoals het zou moeten gaan.(calamiteiten i Uitgezonderd). Dus duim omhoog! (Emoticon mocht niet)!

Supersnelle service

s' morgens besteld, de volgende dag binnen volgens afspraak. Zelfs in deze drukke tijd met bezorgen.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk