Gewoon vertrouwd en goed.

Uitstekende kwaliteit en behandeling alsmede zeer snelle bezorging en prima service

Tennisdirect prima

Tennisdirect prima. Bij het transport was mijn pakket vervuild, 15 minuten bezig geweest mijn kleding e.d. te reinigen.

Erg goed

Goede website, makkelijk bestellen en snel thuis bezorgd

Super afhandeling

Het is een fijne ervaring te bestellen keurig en snel levering

snel geleverd, prima kwaliteit

Mijn bestelling werd snel en correct afgeleverd. Ik ben meer dan tevreden.

Makkelijk besteld, zo in huis!

Bij TennisDirect is een ruime keuze aan producten, waardoor je echt kunt kiezen wat het best bij je past. Na het plaatsen van de bestelling was het product al binnen 48 aan de voordeur afgeleverd en konden we gaan tennissen!

Fantatisch

Mooie nieuwe Nike tennisschoenen besteld. Waren er binnen 2 dagen. De schoenen zitten en spelen ook fantastisch.

ik ben tevreden met wat ik gekregen heb

De broek die ik besteld had, was precies wat ik er van verwacht had. Ben er zeer tevreden mee.

Top service!

De levering ging ook al snel, ondanks de drukte. Retouneren is super handig, fijne service! Je belt, geeft de nieuwe maat door en binnen paar dagen alweer binnen

Snel,kwaliteit, goede prijs, correct en viendelijk

Zeer snelle levering, prijs fors lager dan elders, klantenservice goed bereikbaar vriendelijk en behulpzaam, retour snel geregeld.

altijd correcte aflevering

Prima een aanrader !

Perfecte service

TennisDirect houdt je op de hoogte wanneer je bestelling is geplaatst en informeert wanneer het bezorgd wordt . Dat is wat je wilt als je online besteld ! Product wat besteld is, is in goede staat ontvangen . Dank !

Zitten fijn met tennissen, bestelling kwam eerder dan verwacht m

Ik heb tennishandschoenen voor mijn vriend besteld, maat L, hij heeft grote handen ze sluiten goed aan de vingers, de stof glijdt niet, goede grip op het handvat, ze zijn niet zo heel erg warm, in het begin wat tintelende vingertoppen van de kou maar dat trekt later tijdens het tennissen weg, voelen zacht aan door het suède aan de binnenkant.

Snelle bezorging en goed retourbeleid

De bestelling was zo geplaatst en binnen mum van tijd aan huis bezorgd. Ook de retournering ging zonder enige moeite.

Top winkel voor al je tennis spullen.

Winkel met ruime keuze aan tennis spullen. Ook het personeel is vriendelijk en willen je graag helpen met vragen die je hebt.

Goed en makkelijk

Mooie kleding snel binnen. Goeie service

Vlot en goed bezorgd

Kinderrechter (met gegraveerde naam!) plus ballen snel bezorgd.

Tennisdirect is groot in kwaliteit en klein in de prijs

Tennisdirect: Correct Zeer snelle levering Nette bezorgers en geen probleem als je iets terugstuurt. Gewoon TOP!

Super geregeld!

Alles wat je nodig hebt voor de tennis ( en padel )sport tegen scherpe prijzen en ook nog eens binnen 24uur in huis! Top service!

Uitstekend product

Ik heb deze rol snaar laatst gekocht voor een hele goede prijs. En het is een hele goede snaar. Ik speel er eigenlijk al mijn hele leven mee en het is echt een top snaar. Ik raad andere mensen ook deze snaar aan.

Alles snel en toppie geleverd

Alles heel snel en correct geleverd.Toppie!!!!

Top site en snelle levering!

Ondanks de corona pandemie is het erg goed en snel geleverd complimenten!

Tijd voor een pluim

Ik ben al een hele poos klant bij TennisDirect en doe vrijwel al mijn aankopen voor mijn favoriete hobby bij hen. Waarom? Omdat de collectie perfect is, de informatie en ondersteuning dik in orde en vooral omdat je voelt dat er tennisliefhebbers aan de knoppen zitten. Verder slagen ze er ook zonder uitzondering in om mijn bestellingen de volgende dag bij me te krijgen. Laatst op een vrijdagavond om 23 uur zo'n gaaf Primeblue shirt (van Oceaanafvalplastic gemaakt) besteld en op zaterdagochtend 11 uur lag het in de bus. Ik vind dat allemaal niet vanzelfsprekend. Dus is het tijd voor een dik compliment aan mijn favoriete tenniswinkel!

Ze maken mij blij

Het is de eerste keer dat ik aesics tennis schoenen kocht maar ik had gelezen dat deze schoen een smalle leest heeft en ze zien er heel leuk uit dus ik durfde het aan om ze online te bestellen. Ze werden heel snel bezorgd en zaten vanaf het eerste moment heerlijk! ik ben er heel blij mee.

Snelle service en scherpe prijzen!

Snelle levering, goede service en goed bereikbaarheid van klantenservice

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk