De snelle reactie van de klantenservice is perfect!

Ik had een vraag en via chat waren ze snel bij me met een goede oplossing. Ik blijf op deze manier nog jaren klant!

Hele goede en snelle service!

Mijn dochter had een groter racket nodig. Ik heb jullie gebeld voor advies dat was super! Na jullie goede advies meteen een nieuw racket besteld en de volgende dag werd hij al bezorgd. Super snel!

Snel en betrouwbaar

Ik heb een bestelling geplaatst voor tennisballen en in no-time had ik de juiste items in huis; snel en betrouwbaar!!

Snelle service. Blij met mijn Lacoste sokken!

Perfection!

Very quick delivery, and well packed.

Goede service, snelle levering, makkelijk retourneren indien nodig!

Bestelde producten werden snel geleverd. Goede prijs/ kwaliteit van de producten. Makkelijk te retourneren indien nodig.

Erg fijne tennisshop!

Goede prijs-kwaliteit verhouding van de producten, binnen maximaal 2 dagen in huis.

Wordt altijd goed behandeld

Heel veel keuze

zeer snelle levering!

Als gevolg van de winkelsluiting en toch nieuwe tennisschoenen nodig hebben was Tennisdirect een geweldige oplossing. De artikel omschrijving was heel helder. De levering was binnen 24 uur, super! Retourzending en terugstorting van tegoed ging ook heel snel. Kortom een geweldige ervaring!

Goede prijzen, snelle leveringen

Ruime keuze aan artikelen met regelmatige aanbiedingen. Snelle levering en makkelijk en goed retourbeleid!

Snelle service van fijne broek!

Ook in deze tijd ligt de bestelling de volgende dag op de deurmat.

Op tijd geleverd voor een eerlijke prijs.

Fijne snelle levering. Producten geleverd naar waarheid.

Goed product & snel bezorgd

Nike pro legging bevalt helemaal! Zeer snel bezorgd ondanks Corona, aanrader dus!!

heel plezierig

Goede informatie, snelle levering en artikelen conform beschrijving.

Product wat ik bestelde is prima.

Zeer tevreden over snelheid levering, kwaliteit product en interessante prijs

Zeer positief. Mede gezien het "verjaardagscadeautje" voor een leuke prijs, 2 kwalitatief goede rokjes kunnen bemachtigen.

Makkelijk te bestellen. Volgende compleet afgeleverd op een droppunt naar keuze. Al met al zeer tevreden.

top ervaring

het gewenste artikel duidelijk en makkelijk te bestellen en snel thuisbezorgt.

Super goede service en vaak de volgende dag al in huis

Als je iets wil dan wil je het snel en dan moet je gewoon bij Tennisdirect zijn! Mooi assortiment en Up to date met de grote merken. Gratis retour en eenvoudig en dat onderscheid Tennisdirect van andere aanbieders. Prijzen zijn oké en altijd de laagste prijsgarantie dus ook super! Vooral heel betrouwbaar en nooit gedoe en is heel fijn in het grote bos van aanbieders. Tip is de fysieke winkel in Den Bosch. Kundig en goede bespanservice klaar terwijl u wacht als je een afspraak maakt en een uitje voor elke tennis fan!

Top artikelen, goede prijs en service, snelle levering!

Net super gave nieuwe witte Nike tennisschoenen gekocht met een bijpassend witte tennisrok, laat het voorjaar maar komen. Blij mee! goede service en snelle levering!

Goed!

Snelle levering en product is erg mooi, voldoet volledig aan de verwachting.

Uitstekende en deskundige services

Er wordt tijd voor je gemaakt om je op een goede, eerlijke en deskundige manier te helpen! Ik heb bijv een racket gekocht waarbij geadviseerd word (en mogelijk gemaakt) om eerst met een proefracket te tennisen, zodat de eventuele aankoop ook een juiste aankoop is en geen miskoop. Ook was geen enkele vraag teveel en werd daar de tijd en aandacht aangegeven. Wanneer het weer nodig is, kom ik zeker weer terug.

Ik had op do avond laat besteld en kreeg alles op vrijdag binnen, terwijl ik er vanuit ging dat ik mijn broek nog niet op de baan kon dragen op zaterdag :-)

Super snel geleverd!

Bij Tennisdirect heb ik mijn bestelling altijd de volgende dag in huis. En weet ik dat ik de scherpste prijs heb betaald. Super blij mee!!

Aantrekkelijke prijzen en goede klantenservice!

Ik had nieuwe tennisschoenen nodig en heb deze uiteindelijk bij TennisDirect besteld voor een hele aantrekkelijke prijs. Ik had er ook een zonneklep bij besteld. Bij levering van het pakket zat er een vlekje op de zonneklep. Na wat heen en weer gebel naar de klantenservice deden ze totaal niet moeilijk en waren ze heel klantvriendelijk. Ze stuurden gelijk een nieuw artikel. Ik zou TennisDirect zeker aanraden bij andere tennisliefhebbers. Een volgende keer ga ik zeker weer bij deze webshop bestellen.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk