Perfecte levering, mooie website

Fijne website met ook goede gratis retourlevering

Snelle levering, keurig verpakt.

Tennisschoenen en een rokje besteld van Nike, met extra korting. De bevestiging kreeg ik direct per mail en het pakket werd 2 dagen later al afgeleverd, ondanks dat ik op zondag had besteld. Keurig op de aangegeven tijd! Super.

Het degene wat ik besteld had was te klein toen netjes gebeld voor retour. Netjes aan de telefoon geholpen. Vriendelijke jongemannen. En dat is fijn

Ondanks dat het nu erg druk is met pakketjes bestellen en verwerken heb ik snel mijn bestelling binnen. Het bestellen is ook nog erg gemakkelijk. Je hoeft bijvoorbeeld niet per se een account te hebben. Door de snelle service kan ik snel van mijn bestelling gebruik maken

Ik heb een goede ervaring met tennis direct

De site is soms niet heel overzichtelijk op mobiele telefoon maar de service is wel optimaal

Snelle levering en producten van goede kwaliteit voor een goede prijs. Tevreden!

Supersnel uit kunnen zoeken en opgestuurd.

De site was duidelijk en ik kon snel mijn keuze maken. De levering was erg snel.

Mijn ervaring is prettig

Mijn ervaring is prettig, omdat ik erg tevreden ben over de goederen en diensten die tennisdirect verleent. Ze verkopen goederen van goede kwaliteit waar ik meestal erg tevreden mee ben. Ook verlenen zij diensten, zoals bezorgen waar ik meestal ook erg tevreden over ben. Ze komen hun afspraken meestal na wat betreft bezorgen en zo niet dan communiceren zij hier duidelijk over wat erg prettig is.

Schoenen besteld zonder problemen

Ik heb schoenen besteld. Ze waren op tijd aangekomen, de maat was goed, dus alles ok.

Geweldig en snel geleverd!

Mooie aanbieding, snel geleverd en een mooi product, heel tevreden dus!

snelle levering voor een goede prijs

het bestelde product was erg aantrekkelijk geprijsd. De bestelling is, ondanks corona en eindejaarsdrukte, binnen 2 dagen geleverd. Top.

Besteld en binnen twee dsgen binnen

Snelle overzichtelijke goed werkende webwinkel.

Prettig

je bestelling word snel en correct verstuurd..goede aan biedingen.

een goede en snelle service. Altijd goede aanbiedingen.

Wat een fantastisch bedrijf

Na een fout kerstkado Geweldig snel opgelost Verkeerde terug kunnen sturen en gelijk nieuwe toegetuurd gekregen

Prima website

Recent een aantal artikelen besteld. De site werkt prima. Afhandeling van de bestelling ging netjes volgens de belofte op de site. De spullen waren netjes ingepakt. Deze website is zeker aan te raden.

Vlotte levering en prima service

Ik ben heel tevreden omdat mijn bestelling snel werd geleverd. Nadat ik mijn bestelling had gedaan, had ik nog een vraagje. Ik ben telefonisch heel keurig en vriendelijk te woord gestaan. Prima service.

Je moet zeker bij TennisDirect bestellen!

Perfecte service, alles tijdig geleverd. Bestel vaker bij TennisDirect en nog nooit problemen gehad. Helemaal top!

Uitstekende kwaliteit en snelle levering

Tennisbroekje, shirtje en sokken besteld. Ondanks de drukke decembermaand werd er toch de volgende dag geleverd!

Dik in orde!

2x een bestelling geplaatst. Allebei de geleverd volgens planning. Zou er zo weer bestellen. Prima prijzen ook.

Prima! Snelle levering. Mooie tennis kleding!

Leuke fijne sportkleding

Zekerheid, netjes verpakt

Zeer snel in huis binnen 24 uur

Goeie ervaring Met tennis direct Goedkoop en zeer snelle levering

prima levering en retour

Ik heb bij TennisDirect een Nike tennisshort gekocht. In eerste instantie voor de kerst een broef gekregen, die was te groot. Die is gemakkelijk retour gegaan en het geld is inmiddels weer netjes overgemaakt. Daarop heb ik zelf de nieuwe broek gekocht. Met behulp van de maattabel. Snelle levering

Snelle en correcte levering van kleding die voldoet aan de wens

Overzichtelijke site met duidelijke omschrijving van producten. Ondanks de drukke tijd toch een snelle en correcte levering.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk