Maakt belofte niet waar

Overgrips besteld rond 12:00 uur dus ruim voor 22:00 uur. Pas de volgende dag bericht dat het verzendklaar stond. Nou maakt mij die ene dag niet uit maar maak dan niet de belofte zou ik zeggen. Na ontvangst zag ik dat de prijssticker op het product een stuk lager was dan dat ik ervoor betaald had. Dit gemeld bij de klantenservice en het verschil is netjes naar mijn rekening terug geboekt. Dat was top.

Veel reclames, maar nooit (echt nooit) iets waar ik iets aan heb (niet passende maten). Verder geen problemen gehad met bestellingen. Dat was ok.

Snel geleverd met een goede prijs.

Op zoek naar een specifieke joggingbroek van Asics vond ik bij Tennisdirect soortgelijke broek voor een heel erg gunstige prijs. Bestellen en betalen ging makkelijk en de volgende dag had ik de broek al in huis.

Volledig zoals door jullie beloofd. Snel en efficiënt. Top

Ik blijf het top vinden als je s'avonds besteld en de dag erna wordt het geleverd! Echt leuk!

Zoals altijd, gewoon goed!!

Nog niet/nooit hoeven te wachten op een artikel.

Zeer snelle levering

Altijd correct, bestellingen zeer op tijd, terugsturen geen probleem! Gewoon toppie bij tennisdirect

Prima site en winkel (Zoetermeer)

Zowel de site als winkel vind ik prima. Service is heel goed, zeker met de huidige bedrijfsleidster. Wat beter kan is de eigen winkel als afleveradres mogelijk maken. De winkel geeft een laagste prijsgarantie en dat is in de praktijk ook zo. Wat prettig zou zijn, is als niet alle prijzen in eerste instantie hoger liggen dan de bekende concurrentie. Dan moet je eerst op zoek naar de laagste prijs en dan weer vragen of ze die prijs matchen. Ook voor adviezen kun je hier prima terecht.

Snel, compleet en voordelig!

Mijn bestelling kwam zoals de website belooft keurig op de volgende werkdag binnen! De bestelling was compleet, voordelig en alles paste precies! Enige minpuntje is dat van de 5 bestelde artikelen er 3 al eerder gepast -en daardoor provisorisch ingepakt- waren. Eén item was was heel erg verkreukeld! Dit alles weerhoudt me er echter zeker niet van om een volgende aankoop weer bij Tennisdirect te doen, want de site is prettig en het aanbod zeer groot!

Super snel geleverd, goede service, site overzichtelijk!!!!!

Top, snel en vaak leuke acties

Precies zoals het zou moeten, "direct"

top!

Ook in deze drukke periode werd er zeer snel geleverd! Mijn aankoop was ook alleen maar bij Tennisdirect te verkrijgen! Ben er blij mee!

Snelle en betrouwbare levering van uitstekende producten

Gemakkelijk toegankelijke website met veel keus, levering binnen een dag en twee prima producten

S’avond besteld, de volgende dag al in huis, zelfs in de drukke Sinterklaas tijd.

Supersnelle levering, hele goede service!

Altijd een goede service en snelle levering!

Bestelling vertraagd bij TennisDirect zelf

Woensdag bestelling geplaatst. Vrijdag nog steeds niet verwerkt, laat staan verzonden. Zet dan niet op de site: voor 22.00 besteld, morgen in huis. Als ik van tevoren weet dat het langer gaat duren, houd ik er rekening mee. Harm

Mooie website, goede en snelle levering, goede service bij retouren.

precies zoals ik de bovenste zin heb neer gezet!

Top tennisschoenen

De tennisschoenen zitten super, heel blij mee.

Duidelijk, gemakkelijk en snel.

Alles verliep heel vlotjes tot aan de levering aan toe. Geen enkele opmerking.

Betrouwbaar

Ik heb diverse spullen gekocht via tennisdirect. Een fijn bedrijf die veel voorradig heeft en snel kan leveren. Heerlijk op de site rond te neuzen wat ze allemaal hebben.

Snel geleverd!

Fijne website waar ik al mijn tennisspullen bestel. Altijd goed voor elkaar!!

Wat je nodig hebt qua materialen om tennissen te maximaliseren.

Tennisdirect is overzichtelijk, goede prijs/kwaliteit verhouding. Hier kom ik al jaren terug als ik wat nodig heb om mijn sport beter uit te kunnen oefenen.

Mooie prijs, snelle levering, helemaal prima!

Mooie prijs, snelle levering, helemaal prima!

Snelle afhandeling en levering

Positieve ervaring