Vriendelijk en accuraat geholpen bij bestellen en retour.

Vriendelijk en accuraat geholpen bij bestellen en retour.

Snel en makkelijk te bestellen

Makkelijk besteld, snelle verzending en de producten die niet goed waren kon ik kosteloos retour verzenden. Het geld na twee dagen terug op mijn rekening. Ik ben zeer tevreden en zal zeker weer bestellen.

Zet tot nadenken

Ik ga op maandag: - een nieuw racket - nieuwe schoenen - nieuw trainingspak - nieuw petje kopen en zie de volgende dagen allerlei kortingen en extra’s voorbijkomen ihkv Black Friday. Ik kreeg bij de aankoop alleen mijn spanning van het racket kado. Niets mocht de verkoopster verder schenken voor een goede klant van meer dan €400,- Als ik dat geweten had ??????? Groetjes en verder ben ik blij met mijn nieuwe spullen. Jan

Mooi duurzaam produkt, fijne service en goede bezorging!!

Goed!!

prima service

prima service nadat mijn tennisschoenen stuk waren gegaan

Goede en snelle service!

Wij hebben als tennisschool al regelmatig een bestelling geplaatst en of we alles nemen of iets terugsturen, de betaling gaat altijd goed en de service is met een lach.

Voldoende keus en snelle levering

Super.

Altijd op tijd en correct geleverd

Snel bezorgd en goede kwaliteit

Mijn bestelling is op tijd bezorgd en de kwaliteit van het product is zeer goed en komt overeen met het plaatje op internet. Erg blij mee!

Prima service en snel geleverd

Makkelijk te bestellen, prima actieprijs en snel geleverd

Snelle levering, kwaliteit producten!

Ik ben ontzettend blij, als tennisfan, dat we alles kunnen vinden op deze uitgebreide webshop. Kwaliteit producten en zeer snelle levering.

Snel en betrouwbaar

Super snelle levering van goede producten. Zelfs in deze drukke en gekke tijd de volgende dag in huis.

Zeer tevreden over!

Zeer correct ,past er iets niet word het geld onmiddelijk terug gestort.

gemengd gevoel

2 bestellingen geplaatst. De 1ste bestelling correct en zonder probleem toegekomen op het juiste leveradres, op de 2de bestelling daar stond een fout leveradres heb. Onmiddellijk gebeld naar de klantendienst om dit melden, kon niets aan gedaan worden daar het al vertrokken was. Ik heb dan zelf contact opgenomen met PostNL en PostNL Belgie. Terug naar de klantendienst gebeld en daar zeggen ze me dat het terug verstuurd zal worden naar het verkeerde adres en dat het mijn fout is. Op de site staat duidelijk voor 22u besteld volgende dag geleverd. Mijn optie de bestelling opnieuw maken = opnieuw betalen of tem dinsdag wachten!!!! Als alles goed loopt dan beveel ik de site aan maar als er iets mis dan.… niet. Ze hadden even goed zelf de goederen opnieuw kunnen opsturen maar bon.... No Comments

super vlug geleverd

gisteren tennisracket besteld en nu al afgeleverd. perfect,hartelijk bedankt,super vlug.

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling

Wel vervelend dat er in de winkel in Amstelveen niets passends in mijn maat op voorraad was terwijl dit wel werd aangegeven op de site. Was dus een rit voor niets.

Komen levertijden niet na

Zoals hieronder ook al beschreven komt dit bedrijf haar levertijden helaas niet na en denkt hun klantenservice niet mee naar een oplossing voor het te late (nog niet) geleverde tennisracket.

Ze bieden leuke acties aan. Site is erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Hele snelle levering. Kortom; ik ga hier vaker bestellen

Goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering!

Ik koop graag bij Tennisdirect omdat het aanbod zeer ruim is, de prijzen meestal scherp zijn en de producten snel geleverd worden!

Leuke site en goede service

Snelle bezorging

Topservice

Zeer goede en correcte service

Super snelle levering

Besteld en de volgende dag keurig bezorgd. Alle artikelen naar wens verpakt.

op tijd geleverd, goede afhandeling

De tennis schoenen werden volgens afspraak en op zeer korte termijn geleverd (binnen 24 uur). Helaas waren ze iets te klein. De retour zending verliep spoedig en zonder problemen werd het bedrag terug gestort. Er werd zelfs gevraagd hoe ze verder kunnen helpen. een plezierige ervaring die bij andere bedrijven vaak minder is.

Super snelle levering! Mooi assortiment

Gantelstraat 14