Super snelle levering! Mooi assortiment

Tevreden met de nieuwe tennisbroek van S. Schalken

Bestelling geplaatst en naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Een tennisshort wat opeens voor de helft vd prijs was terwijl ik kort vantevoren de volle pond had b

Dat vind ik heel jammer nadat ik al vele bestellingen heb gedaan

Goed en snel

Snelle levering, goede aanbiedingen

Altijd alle uitermate correct geleverd

Bij elke bestelling altijd alles keurig op tijd geleverd en afgehandeld. Kortom: Nooit één enkel probleem met TennisDirect. Ook de prijs kwaliteit verhouding is perfect. Alsmede de uitermate vriendelijke en deskundige medewerkers die je te woord staan bij telefonische vragen.

Goede service en vlotte levering

Ruime keuze en altijd de nieuwste collecties. Regelmatig interessante aanbiedingen,

Erg goed

Snelle service bij omruiling

Super snel!

Ervaring met Tennis Direct Is super! Een broek die iK nog geen jaar had Vertoonde vreemde vlekken. Opsturen en snel een tegoedbon voor het aankoopbedrag! Dank je wel klantenservice!

Beloven, uitstellen, uitstellen, uitstellen

Wilson racket besteld 15-6, Levering volgens site 2 dagen. Nieuwe leverdatum 26-6, Nieuwe levering 29-6, Nieuwe levering 17-7 Uiterst onbetrouwbaar. Nu nog procedure geld terugkrijgen. Zijn ook klachten over op Trustpilot

Ontvangen wat ik wilde, communicatie kan beter

Ik had een doos tennisballen besteld, maar na een week nog niks ontvangen te hebben er achteraan gebeld. Toen kreeg ik te horen dat ze het product niet op voorraad hadden en ik nog een week moest wachten. Een week later kreeg ik weer een mail dat het nog een week langer zou duren voordat het verzonden zou worden. Ik had graag eerder geweten dat een product niet op voorraad is. Dan weet ik dat het zo lang kan duren.

Snelle levering, omruilen geen gedoe en snel weer de nieuwe maat in huis. Top service!

Prima snel en ok

Snel en volgen afspraak geleverd.

Klantenservice is top

Nadat ik een verkeerd racket had aangekocht in de winkel te Amsterdam, een zeer goede en snelle omruil service gekregen.

Altijd Top!

Al jaren haal ik mijn spullen voor eigen gebruik en mijn tennisles klanten. Goede en snelle service!

Super service tegen mooie prijzen!

Altijd de goedkoopste voor mooie merken. Groot aanbod en snelle levering! Wat een mooi bedrijf in mijn dorp!

uitstekende webwinkel

heldere website en snelle levering. Ruilen gaat ook makkelijk en snel af te handelen.

Zeer tevreden over assortimenten en snelle levering

Ruim assortiment met schappelijke prijzen. Bovendien in de meeste gevallen is een snelle levering mogelijk. Kortom ideaal voor de tennisliefhebber die snel iets nodig heeft.

Krijg al jaren datgene wat ik bestel, zo als het hoort

Prima service en kan terugkijken in mijn bestellingen als ik niet meer precies weet welk artikel mij nu zo goed beviel.

Goed op snelheid prijs aanbod en kwaliteit

Mooie producten die snel geleverd worden ook nog eens een goede prijs echt een aanrader

heel tevreden, snelle service en kwalitatief goed!

grote keus, makkelijk kiezen door je voorkeuren aan te geven qua maat, merk, kleur etc. Goede kwaliteit, prijstechnisch perfect, makkelijk ruilen. Eigenlijk: weten wat je wilt, snel kiezen, bestellen, de volgende dag ontvangen en in gebruik nemen of onmiddellijk aandoen.

Goede kwalitreit en maat kleding!

Goede kwaliteit kleding en maat!

Snelle reactie en verzending!

Super snelle reacties. Snelle verzending. Top!

Een vlotte levering van mooie producten.

Ik heb al verschillende malen iets besteld en ben keer op keer super tevreden over de vlotte levering en kwaliteit.

Alles op tijd en ruilen geen probleem

Top producten goede service

Gantelstraat 14