Slechte communicatie

Ik heb er alle begrip voor dat jullie sluiten tijdens de feestdagen maar communiceer dit dan op jullie website of Facebook pagina. Nu lijkt het er op dat jullie wel graag het geld van de mensen ontvangen voor de eindejaarscadeaus terwijl jullie gewoon gesloten zijn. Geen mailtje met een verwittiging, geen telefonisch contact mogelijk,...

Uitstekende service en snelle levering!

Klantenservice aan de lijn gehad voor een cadeua wat ik 2 dagen later nodig had en ze verzekerde mij dat het de volgende dag geleverd werd. Compliment dat het inderdaad de volgende dag geleverd werd.

Artikel op voorraad, altijd volgende dag geleverd

Prijzen zijn prima, ergens anders goedkoper dan voor dezelfde prijs. Leveringen zijn op tijd, nog nooit problemen gehad. Service is ook nog een prima.

Super snelle levering

Snelle levering in een stevige doos. Goed op de hoogte van de verzending

Een goeie service

niet moeilijk doen om een nieuwe rol op te sturen zonder kosten helemaal top

Goede snelle levering maar ook snel geld retour als t niet goed is

Snelle en correcte afhandeling.

Ruim assortiment

Mijn bestelling opgehaald in Warmond, prijs was goed en de service ook.

correct

Zoals het hoort te zijn. Makkelijk bestellen, snel leveren en vooral geen gezeur.

grote collectie en snelle levering

Grote collectie, goede service en snelle levering.

Meer dan tevreden!

Een snelle levering en mooie producten

snel en duidelijk

uitstekende service snel en duidelijk

Goede en snelle service

Altijd goede service

Snelle, goede service

Ik heb gekozen mijn bestelling bij het kantoor in warmond op te halen. Al snel ontving ik een mail dat de bestelling klaar lag om opgehaald te worden. Daar aangekomen werd ik vriendelijk geholpen. Fijne winkel.

Snel, klantvriendelijk en fijne website

Fijne website om keuzes te maken, snel en compleet geleverd en bij een te klein shirt door de klantenservice goed geholpen. Ook zeer prettig is de omruilservice.

Prima selectie kleding en snelle afhandeling

Het assortiment aan kleding is ruim voldoende. Website is toegankelijk. Heldere communicatie. Vlotte afhandeling van de bestelling.

Duidelijke site, hele snelle levering

Levering ging super snel! Kwaliteit van producten goed.

Prima outfit!

Snelle levering. Prima kwaliteit.

Oke

Oke

Snelle service en gemakkelijke retouregeliing

Een paar kledingstukken besteld, volgende dag in huis. Mooi spul van Elesse voor een goede prijs. Eén stuk (die van het andere merk) zat niet lekker (veel te strak) en die heb ik heel eenvoudig in dezelfde bag met voorgelijmde sluiting en bijgevoegd retouretiket kosteloos retour gezonden via Post.nl. Helemaal top: hoe gemakkelijk kun je het klanten maken?

Altijd het beste voor iedere klant

Goede service en snelle levering

Klantvriendelijk, snelle service en terugbetaling.

Snel en correct

Zondag besteld, dinsdag alles in huis.

Geweldige service, goede klantenservice

Ik had een sensor gekocht voor mijn racket. Na een week of 7 raakte deze defect. Binnen 3 werkdagen was alles opgelost en ontving ik een geheel nieuwe sensor. Ook deze begaf het na 9 weken en ook deze keer ontving ik zelfs binnen 2 werkdagen een nieuwe sensor en werd de oude ingenomen, kijk dat noem ik nou ECHTE SERVICE!! Veel bedrijven proberen garantie gevallen af te schuiven op de fabrikant, TennisDirect lost het allemaal zelf op, Top geregeld!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk