prima tennisschoen en levering

wel een minpuntje : de maat viel veel te klein uit, zodat ik meteen een maat groter heb besteld, die was er gelukkig nog

Goede collectie, snel bezorgd.

Een uitgebreid aanbod, zodat je een goede keuze kunt maken. Je aankoop wordt altijd correct en snel bezorgd of je ontvangt een berichtje met een alternatief.

Prima gedaan

Snel en duidelijk

Snel,betrouwbaar en easy shoppen

Prettig geregeld qua customer service en koop er geregeld omdat je zeker weet dat het hoe dan ook goed komt met de aankoop.

Duidelijke foto's en snelle levering. Artikel helaas niet naar wens maar daar kan Tennisdirect niet zo veel aan doen. Retourneren eenvoudig en makkelijk vanwege manier waarop je verpakking kan openen en weer kan hergebruiken/dichtplakken zonder zelf daar plakband voor nodig te hebben. Gelukkig ook alléén ff aantal invullen bij artikel dat je wil retourneren zonder allerlei online aanmeldingen.

Super mooie tas, snel geleverd en mooie kwaliteit

Ik had een nieuwe tennistas besteld en daar kreeg je als actie gratis je naamloze geborduurd. Super leuk gedaan en nu is het helemaal en herkenbaar mijn eigen tas. Kei blij mee!

Goede site en een prima service

Tennisracket besteld en gelijk ook laten bespannen. Snel geleverd en een lekker racket.

Goed geregeld, retour ook geen probleem of gedoe.

Scherpe prijzen en altijd snel geleverd

Tennisdirect heeft altijd de mooiste collectie tenniskleren te koop. De kleren zijn scherp geprijsd en de bestelling wordt altijd de volgende dag geleverd zoals op hun site staat vermeld. Ik kijk dagelijks op hun site omdat de collectie ook vaak veranderd. Super winkel!!

Snelle service en goede producten

Voor al mijn tennisspullen ga ik naar Tennis Direct. Super snelle service en ze alles van je nodig hebt!

Mooie en gemakkelijke tennisschoenen

Nieuwe tennisschoenen die als gegoten zitten. Super kwaliteit en mooi afgewerkt voor een schitterende prijs. Top service!

korrekt en goede/snelle levering

zie boven

Snelle levering met een blije klant!

Voor mij als moeder met weinig kennis van tennis(rackets) ;-) kon ik met de instructies van de trainer de juist keuze maken. De omschrijving van de rackets is duidelijk en op deze manier heeft onze dochter een mooi en kleurrijk racket. De snelle levering was erg prettig en ook netjes verpakt, pluspunten hoor!

Zeer prettige winkel / website

De contacten die ik heb vanuit de vereniging met tennisdirect heb zijn bijzonder prettig / aangenaam.

Gewoon goed

Het kiezen van de schoenen en vaststellen van de maat was niet direct duidelijk of die goed gekozen was. Na drie keer proberen kreeg ik een foutmelding; bleek dat ik drie keer dezelfde bestelling had gedaan terwijl er maar een enkel paar beschikbaar was. Dat had eerder gemeld kunnen worden dat ik teveel besteld had. Vervolgens ging zowel de afrekening als bezorging vlekkeloos.

Snelle bezorging.

Het geleverde voldeed volledig aan mijn verwachting. Binnen 24uur geleverd, heel fijn.

niets op aan te merken

Goede en snelle service top!

Vragen gesteld en snel antwoord gekregen. Ze doen wat ze beloven en dat is belangrijk. Snelle levering.

Na het plaatsen van mijn bestelling heb ik gemerkt dat ik een verkeerde maat heb besteld. Na telefonisch contact is de maat gecorrigeerd en de juiste maat verzonden. Top!

Vlotte afhandeling van mijn bestelling.

Prima racket alleen valt de gratis bespanning wat tegen.

Snelle service!! 🎾

Snelle service en prachtige producten! Bedacht ineens maandagavond toch nog een demper nodig te zijn voor de wedstrijd van de volgende dag. Heen enkel probleem, ik had hem s’ochtends om 10h al in huis! Natuurlijk niet alleen die demper, want de site staat vol met mooie producten!

Zeer tevreden!

Product duidelijk omschreven, voldoet aan verwachting en snelle levering. Werd goed op de hoogte gehouden via mail.

Zeer snelle service, bestel er regelmatig!

Zeer duidelijke website, snelle levering! Ook uitstekend om proefrackets uit te proberen!

Altijd perfect in orde bij TennisDirect.

Altijd op tijd, altijd dik in orde.Bedankt!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk