Doen wat ze zeggen

De juiste schoenen voor n scherpe prijs!

Mooie schoenen voor n scherpe prijs! Snel en gratis geleverd, de volgende dag al in huis. Helaas waren de schoenen te klein, gelijk nieuwe besteld, maar ik kwam er al snel achter dat het de verkeerde waren. Gelijk gebeld, en de order werd geannuleerd, vrij simpel. Weer nieuwe besteld, en deze waren de volgende dag al in huis, ook handig, ik kon ze op n ander adres laten leveren, want ik moest de volgende dag werken. Ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling, en kon het pakketje volgen wat erg fijn was. Gelukkig waren de schoenen dit keer goed, en heb ik een hele blije zoon, die trots op de tennisbaan stond met zijn nieuwe schoenen!

Producten zijn altijd top en keurig op tijd geleverd.

Mijn ervaring met tennisDirect is al jaren helemaal top.

Goede prijs en snelle levering met vriendelijke mensen

De dag besteld en binnen een half uurtje kon ik mijn bestelling al ophalen. Vriendelijk geholpen

Gewoon goed!!

Ik bestel regelmatig tennisartikelen bij Tennisdirect. De bestelling is altijd vlot binnen. Eventueel retouneren gaat vlot en wordt netjes afgehandeld. Door hun goede service en snelle lecering is Tenisdirect voor mij de eerste website die ik bezoek als ik wat nodig heb.

Vanaf het bestelproces tot aan het ophalen van de goederen kan het m.i. niet beter

Minpuntje vind ik het parkeren om even snel de bestelling op te pikken. Was op de vorige locatie meer gelegenheid om te parkeren. Misschien een optie om 1 of 2 parkeerplekken vrij te houden met een maximale parkeertijd van 15 minuten? Alleen voor het afhalen van goederen. Want eenmaal binnen wordt je zo geholpen en ben je in een paar minuten weer weg.

Prima service en snelle levering ook bij omruilen.

Er werd snel geleverd , ook bij het omruilen van het artikel. Ik werd telefonisch snel en vriendelijk te woord gestaan.

Snelle service, makkelijk te retouneren zonder allerlei administratieve rompslomp

Snelle service, handige verpakking in geval van evt. retourneren en zonder allerlei administratief gedoe zoals aanmelden en/of retourformulieren te retourneren.

Topshop

Veel expertise in huis, word altijd goed geadviseerd en geholpen, vriendelijke mensen op de werkvloer

Snelle foutloze levering

Met ons team allemaal een shirt op donderdag besteld voor de competitie van zaterdag en iedereen had het op tijd binnen

Snel geleverd goeie service

Snelle levering van mijn nieuwe asics outfit. Shirt viel helaas tegen, retour sturen geen probleem . Goeie informatie! Ga zeker weer bestellen

Goed!

Goed assortiment met merken en uitstekende verzend en retourneer voorwaarden. Een aanrader.

Prima website voor tenniskleding

Snelle levering Helaas deden de producten niet aan mijn verwachting, maar retourneren is makkelijk

Snelle, vlotte service

Snelle vlotte service. Alles werd prompt afgeleverd.

In2dagen geregeld WHAAW

In 2 dagen alles geregeld super

Makkelijk besteld en snel bezorgd

Goede afbeeldingen en omschrijving, zodat je een goed beeld krijgt van het product, makkelijk en snel betalen, link met betaalapp werkt goed (dat is wel eens anders) nadat het besteld was werd ik goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling en wanneer het bezorgd zou worden.

Geen opmerkingen, alles goed.

Geen opmerkingen, alles goed.

Goede, betrouwbare webshop

Prima webshop Snelle levering Keurig verpakt Artikel voldeed aan de verwachting Snel geld terug bij retour

Snel service gericht accuraat

Altijd snelle/goede service en levering

Enthousiast over het diverse aanbod en snelle levering 👍

Na het zien van de nieuwe US Open outfits wilde ik gelijk ook iets leuks en nieuws aanschaffen. Naast de reguliere merken kon je ook de nieuwste outfits bestellen van onze Nederlandse talenten zoals de Fila outfit van Kiki Bertens, nu alleen nog wat tennis talent maar dat kon ik niet vinden op de site😀

5 steren webwinkel

Ik heb voor mijn dochter een tennis rok samen met een passend topje gekocht. Ze zijn prima kwaliteit en dat voor een lage prijs. Bedankt TennisDirect!

goed artikel snel geleverd

Al een paar keer bij deze firma wat besteld. de levering verloop altijd snel en goed. ook retourzendingen verlopen soepel.

makkelijk jou ding vinden en vlot in huis. geen probleem

makkelijk jou ding vinden en vlot in huis. geen probleem

Prima assortiment en levering

Prima, heldere vastlegging van assortiment, goede leveringsvoorwaarden en snelle levering.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk