Snel en correcte service

Mooie website om te kunnen kiezen en elke twee jaar geniet ik weer volop van mijn nieuwe tennisschoenen.

Snelle levering top prijs/qualiteit verhouding

Ik ben zeer tevreden met het snelle service en heb jullie al aan andere Tennissers verder door verwezen

De beste van de beste

Het is allemaal heel goed gedaan ik kreeg alles netjes in een doos, alles was goed beschermt en ik zal al tijd voorraden om op tennisdirect te kopen

Goede service, snelle levering en goede aanbiedingen!

Goede service, snelle levering en goede aanbiedingen!

Super blij met prachtig jurkje en snelle afhandeling!

Last minute wilde ik voor een toernooi een nieuw tennisjurkje (wie niet...). Via de mail van Tennisdirect kreeg ik al een trigger om de nieuwe US Open collectie te bekijken. Super tof jurkje gevonden, gelijk besteld en de volgende dag in huis! Onwijs blij mee en maat was ook perfect. Bestel hier graag weer!

Fantastische Sportketen

Tennisdirect heeft leuke producten qua Tenniskleding en schoenen en wat relatief best goedkoop is. Verder vind ik hun service echt een van de beste van Nederland. Je krijgt alles perfect binnen en als er wat gebeurd met je bestelling dan geven ze een kleine vergoeding om zo de klant tevreden te houden. Ik raad iedereen aan om hier je tennisspullen halen. Echt een topwinkel 👍👍

Vrijdag rond 16.00 besteld. Zaterdag rond 12.00 ontvangen.. Beter kan niet

Vlot en correct

Prettige en duidelijke site, mijn bestelling werd vlot geleverd, alleen de service van Post.nl laat te wensen over, bestellingen worden niet netjes aangeboden, de bezorger geeft aan bij Post.nl dat de bestelling geleverd is terwijl de klant moet gaan zoeken waar de bezorger het pakket gelaten heeft. Deze bestelling van TennisDirect werd door mijn buurvrouw gevonden, zij belde vervolgens bij mij aan om mijn bestelling af te geven, zij vond mijn pakket gewoon op de galerij voor mijn deur??? Elkeen kan er dus mee vandoor gaan!!! Ik vind dit, als klant van TennisDirect, de naam van uw bedrijf niet ten goede komen en dat is jammer!!!!

Tennisdirect heeft prima service en redelijke prijzen.

Mijn bestellingen werden zeer vlot afgehandeld en omdat ik vlakbij een afhaalpunt woon (Warmond) kon ik de bestellingen na een paar uur ophalen. Ik had alleen een probleem met mijn Google Chrome browser maar na een telefoontje werd de bestelling door de medewerker ingevoerd. Prima webwinkel!

Up to date tennismode tegen betaalbare prijzen en snelle levering.

Wij zijn erg tevreden over de kleding van Tennis Direct. Bovendien zijn er regelmatig aanbiedingen en wordt alles altijd keurig op tijd geleverd. Prima service. Middels deze beoordeling maken wij graag gebruik van de gelegenheid om onderstaand verzoek te doen: Onze zoon van 15 jaar speelt al jaren in de top 10 van Nederland (Sven van Dijk). Stond begin dit jaar 2e en nu 6e van zijn leeftijd. Wij bestellen altijd bij Tennis Direct of Tennispoint. Wij zoeken hulp om deze dure sport te kunnen financieren en Sven zijn droom waar te kunnen maken. Voorstel: zouden jullie Sven bijvoorbeeld kunnen sponsoren met 6 paar schoenen per jaar (3x gravel en 3x hard court/all court). Als tegenprestatie kopen wij dan al zijn/onze tenniskleding bij Tennis Direct online of als we in Zoetermeer zijn in jullie mooie shop. Alle beetjes helpen. Ter info: Sven wordt sinds dit jaar ook gesponsord door Team Head Benelux. Wij zouden het zeer op prijs stellen als u dit verzoek in behandeling kunt nemen of door kunt spelen naar de persoon die hierover gaat. Heel erg bedankt. Ouders van Sven (Harry en Margriet: 0623602593/ [email protected])

Snelle levering van mooie producten.

Erg snel, goed en klantvriendelijk. Binnen een dag geleverd en snelle omruiling omdat de maat niet goed was.

Goede service, snelle levering

Goed advies, snelle levering en makkelijk (gratis) retourneren. Veel keus, groot assortiment.

Uitstekende service, snelle levering en goed retour process

Ik heb meerdere malen wat bij TennisDirect besteld. Elke keer is het er op tijd, site werkt erg prettig, retouren gaat eenvoudig en snel geld terug.

Op vrijdagavond bestelde producten kwamen zaterdag al aan. Zeer goede kwaliteit. Bestelde tennisschoenen paste helaas niet, maar dat deed niks af aan de snelheid en kwaliteit.

Super snelle levering

Op vrijdag avond herinnerde ik mij dat ik nieuwe tennisschoenen nodig had! Morgenmiddag een wedstrijd? Dat was geen probleem. Nieuwe schoenen besteld en de volgende ochtend al in huis! En... wedstrijd gewonnen :)

Prijs kwaliteit klopt en snelle levering

Zoals het hoort te gaan... prima

Super snelle levering

Mooie tennisschoenen super snelle levering!

Super geregeld!

Makkelijk en snelle service!

Tevreden, alles in orde en op tijd.

Snelle levering en de beste prijs

Binnen de 3 dagen geleverd en alles netjes verpakt. Ik zou zo weer via tennis direct bestellen.

Vlot geleverd en mooie kleding

Vlot geleverd en mooie kleding

Duidelijke website, super snelle levering! Van harte aanbevolen!

Prima kwaliteit en snel

Het ging heel snel en de kwaliteit is prima.

prima service; snel geleverd en zonder problemen retour kunnen leveren.

Ik had een rokje besteld van Bidi Badu maar omdat het 'onderbroekje' te doorzichtig was heb ik het retour gestuurd. Verder alles prima.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk