Ons alarmsysteem gaf op enig moment een melding dat de batterij van een sensor op was. Ik vond Arend Beveiliging als beste koop en bestelde een batterij. Na 2 weken was er nog steeds niets binnen en heb ik contact met hun opgenomen. Per direct stuurde Arend 2 nieuwe baterijen op. Toen deze na 1,5 weken nog steeds niet binnen waren heb ik weer gereageerd en hebben ze voor de 3e keer 2 baterijen opgestuurd. Ik geef hun dus een 10 voor hun geweldige service. Helaas kwam net iets later de 2e zending pas binnen. Mijn aanbod om de 3e verzending te vergoeden hoefde voor hun niet. Ze waren blij dat het gelukt was en ze een zeer tevreden klant hadden overgehouden. Dit is geen super goede beoordeling voor PTT, maar wel voor Arend beveiligingen. Zo een service heb ik nog nooit van mijn leven meegemaakt. Daar kunnen bedrijven als Apple etc. een voorbeeld aan nemen.

Echt een aanrader! Goede ervaringen!

Erg prettig in communicatie. Reageert duidelijk en snel op onze mails en vragen. Adviseert en denkt mee over onze wensen, zodat we nu een alarmsysteem hebben waar we nu elke dag veel plezier van hebben. Echt een aanrader!

Betrouwbaar met een prima prijs-kwaliteit verhouding en uitstekende service!

Geeft prima advies, Komt afspraken na. Denkt en handelt in oplossingen Levert een uitstekende service. Betrouwbare ondernemer.

Goede prijs kwaliteit en goede bereikbaarheid klantenservice

Alarmsysteem van Ajax gekocht en ben er dik tevreden mee. Producten zijn netjes verpakt en alles compleet ontvangen. Installatie zonder problemen zelf kunnen uitvoeren.

uitstekend!

Wij hebben twee beveiligingscamera's laten plaatsen door dit bedrijf. Wij waren al langer op zoek naar camera's met haarscherp beeld, zowel overdag als 's nachts omdat we eerder een andere camera hadden van een ander bedrijf en deze niet zo heel scherp was. Dat heeft dit bedrijf absoluut waargemaakt. Deze meneer neemt uitgebreid de tijd voor je en luistert goed naar je wensen en verwachtingen. Zelfs na de installatie mochten wij hem altijd bellen als er vragen waren. Na onze ervaring raden wij dit bedrijf zeer aan!!

Uitstekend!

Wij zijn uitermate tevreden over Arend Beveiliging. Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Uitstekende service. Er wordt heel snel en goed gereageerd op vragen / wensen. Wij hebben ervoor gekozen ons alarmsysteem uit te breiden met camera's van Arend Beveiliging. Werkt perfect!! Zéker aan te bevelen.

Een super vakkundig bedrijf met goede adviezen en keurige afwerking

Keurig bedrijf, komt met goede adviezen, denkt met je mee en heeft een prima prijs/ kwaliteit verhouding, alles is mogelijk en de afwerking is keurig. Kan iedereen aanraden om hier je spullen te kopen en ze ook door hun te laten installeren.

Zeer professioneel en kundig

Arend beveiliging kan ik absoluut aanraden, de prijs/kwaliteitsverhouding is helemaal goed. Arend weet waar hij het over heeft en geeft ook deskundige advies. Hij is ook zeer puntctioneel in zijn afspraken en komt deze ook altijd na. Met vriendelijke groet, Lahoucine Akechtabou.

klantvriendelijke vakman

Arend beveiliging heeft naar volle tevredenheid een beveiligingssysteem geplaatst. Kundig advies, klantvriendelijk, goede uitvoering en super resultaat. Bedankt!

Betrouwbaar en zeer goede service

Al meerdere malen bij Arend Beveiliging gekocht en iedere keer ondervind ik een grote kennis, betrouwbare afspraken en goede service. Zowel bij aanschaf van losse modules als bij aankoop (en aanleg) van een volledig alarmsysteem, Karel staat klaar voor raad en daad.

Betrouwbaar adres met een prima service, zeer aanbevelenswaardig!

Als het kalf verdronken is.. een inbraak was de aanleiding om een betrouwbaar een goed functionerende alarminstallatie te installeren. Arend beveiliging bood een prima voor prima prijs/ kwaliteitsverhouding een perfect werkend systeem aan dat vakkundig werd geïnstalleerd. Ben zeer tevreden en kan dit bedrijf aan een ieder aanbevelen.

geweldig betrouwbaar en alles volgens afspraak

prima bedrijf , prima vaklui een echte aanrader

Heel behulpzaam, super goede service, als er iets is, krijg ik zelfs in het weekend en s avonds antwoord op mijn vragen, ik zou Arend Beveiliging zeker aanraden!!!

Deskundig en oplossinggericht

Arend Beveiliging ondervangt alle onwetendheid bij mij als klant en vertaald dat deskundig in een klantgerichte oplossing op mijn wensen.

Deskundige montage en duidelijke uitleg over de apparatuur

Reeds vele jaren klant bij Arend. (kleine) Problemen zijn altijd tot tevredenheid opgelost.

Goed advies voor de bestelling maar vooral ook achteraf nog goed advies en ondersteuning.

Duidelijke uitleg op mijn vragen maar vooral ook achteraf nog goed advies en ondersteuning van een camerasysteem dat ik had besteld. Die werkt nu prima. Top!

Top service en kwaliteit

Arend beveiliging heeft bij mijn huis zowel alarm als camera systeem geïnstalleerd. Ben zeer tevreden over het proces van begin tot oplevering. Top service en komt afspraken netjes na. Een echte aanrader voor die een betaalbaar kwaliteit systeem in huis wilt.

Vakbekwaam, professioneel en klantgericht.

Bij Arend Beveiliging denk ik aan korte lijnen, snel schakelen, professionaliteit en vakkundigheid. Via mond-op-mond reclame bij Arend Beveiliging uit gekomen. Vanaf het eerste moment een vertrouwde klik en dat voor een onderwerp waarvoor je extra veiligheid zoekt. Gedegen advies, kennis van zaken en zeer professioneel in alle opzichten. Met name het meedenken naar praktische oplossingen zelfs tijdens de installatie. Het is mij duidelijk gebleken dat klantgerichtheid en flexibiliteit voorop gesteld worden van begin tot eind. Een absolute aanrader.

Top bedrijf!

Zeer open en vertrouwenwekkend initieel gesprek, deskundige advisering, snelle levering en uitstekende installatie. Zeer aan te bevelen!

Super !

Goede en snelle service. Nemen de tijd voor je en leggen alles duidelijk uit. Zou iedereen Arend beveiliging aanraden !

Snelle reactie, afterservice helemaal top

Snelle reactie op vragen. Geweldige afhandeling. Na-service i.v.m. nalevering werd 100% naar tevredenheid afgehandeld. Dit soort service kom je echt niet gauw tegen. Zeker een aanrader.

Geweldige service

Karel levert voor een goede prijs kwaliteit een top beveiligingsprodukt. Angst voor zichtbare kabels door het hele huis bleek totaal ongegrond. Op afstand zien we als er iemand ons perceel komt.

Karel heeft ons een gepast advies gegeven .uitstekende prijs en geen overdreven verkoop praatjes. Goede uitleg en super service. Wij zijn zeer tevreden.

heel tevreden

Heel netjes gewerkt en denkt met de klant mee. Wij zijn heel tevreden.

Uitstekende service en kwaliteit

Karel kom zij afspraken perfect na, geeft keurig advies en levert kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden over ons alarm- en camerasysteem.

Roskam 12

6003EL Weert