Gesprek als prettig ervaren. Goede ervaring.

Eerlijk en transparant

Efficiënt gesprek en doorverwezen naar een kantoor die me verder konden helpen. Too!

Prima eerste advies gehad

Een kort eerste gesprek gehad en ben voor nu even prima geholpen. Mocht ik aanvullende vragen hebben neem ik graag weer even contact op. Bedankt!

Goed, duidelijk, concreet en efficient

Zeer efficiënt en kort gesprek, prettig.

Heeft duidelijk kennis van zaken

Gesprek was snel gepland. Begon met een aantal check-vragen om de situatie duidelijk te krijgen. Ik had ook een aantal vragen voorbereid; hierop kreeg ik direct duideljke antwoorden (met gedetaillerde uitleg/context). Ik ga met vertrouwen bij firm24 de bv's oprichten.

Perfect geholpen

Juiste advies en prijzen.

Romeo was extremely helpful clarifying all my questions

The call went smoothly and the experience was great overall

Uitstekende Service en Deskundig Advies

k ben zeer tevreden over de service die ik heb ontvangen.

Super advies!

Fijn geholpen met duidelijke stappen en goede opvolging!

Geweldig geholpen

Alle vragen beantwoord, advies ontvangen en de beloofde informatie is opgestuurd. Prettig gesprek geweest en veel informatie gekregen

Behulpzaam Meedenkend Duidelijk

Zeer fijn gesprek geeft duidelijke informatie en denkt mee in oplossingen. Met vriendelijke groet, A. van Laar

Duidelijke en uitgebreide info

Romeo heeft mij heldere info kunnen geven en is duidelijk bedreven in zijn werk. Gelukkig kwam de mail met samenvatting er nog achteraan, anders was het wel wat te veel nieuwe informatie in een keer geweest voor mij.

Prettig en informatief

Helder gesprek met goed advies.

Kort en bondig, goed en helder advies

Ieder z'n specialisme. Je merkt meteen dat alles rond bedrijfsoprichtring en/of mutatie dagelijkse kost is voor FIRM24. Goede uitleg en advies gehad, mede ook op notarieel en fiscaal vlak. Ze denk met je mee en houden goed rekening met jouw specifieke situatie.

Was top gesprek

Was zeer behulpzame en nuttige gesprek die mij heeft overgebracht tot een oprichting van een bv bij firm 24

Helder en duidelijk!

Fijn en krachtig gesprek, helder en to the point.

Snel en duidelijk antwoord

Chat ervaring met een van de medewerkers (Nasim). Heel snel gereageerd en gaf duidelijke antwoorden. Dit maakte het makkelijk om alle stappen te doorlopen. Dank.

Had al het een en ander uitgezocht, voor mij was het gesprek bedoeld om even te sparren.

Tijdens het gesprek kunnen afstemmen of ik aan alles heb gedacht en dat was het geval.

goed en snel advies/antwoord dat ook klopt

Juiste, duidelijke en begrijpend antwoord over opzetten BV s en holdings voor anderen. Dit ivm belastingbesparing

Concreet en duidelijk

Duidelijk verhaal met wat de opties zijn.

Snel antwoord door Nasin op mijn vraag.

Top geholpen

Goed en vakkundig geholpen. Zeer vriendelijk en meedenkend, op de hoogte wat er moet gebeuren. Zeker een aanrader

Gesprek was erg fijn. Communicatie was duidelijk en ik heb precies alle informatie waar ik naar op zoek was.

Prettig gesprek, duidelijke uitleg, goed antwoord op vragen

Prettig gesprek, duidelijke uitleg, goed antwoord op vragen

Snel geregeld betaalbaar alles correct

Kingsfordweg 151

1043 GR Amsterdam

Over FIRM24

Let op: Firm24 en Online Flex BV (741 beoordelingen) https://www.kiyoh.com/reviews/1047049/online_flex_bv zijn sinds Juli 2020 samengevoegd. Dit is waarom je een hoger aantal reviews op de website ziet staan. Voor vragen kan je altijd bellen op 020 30 80 675 of stuur een mail naar [email protected]