Bestelling was snel in huis.

Filterwatten en Zoutwater installatie gekocht. De oude was inmiddels al wel aan vervanging toe. Alles snel binnen gekregen, we konden weer lekker in het zwembad.

Bbq meubel

In eerste instantie waren er twee wieltjes te weinig geleverd. Na reclamatie werden de wieltjes gratis nageleverd ( de kostprijs werd gecrediteerd ) Toppie is echt een topbedrijf

délai rapide

bonne traçabilité

Goede service als er wat mis is

Ik heb een warmtepomp gekocht, tweede kans bij levering was er toch iets meer mee dan omschreven dit hebben ze uitstekend opgelost en adequaat op gereageerd. Voor mij is het vooral belangrijk als er iets mis gaat dat het goed wordt opgelost (we zijn allemaal mensen iedereen kan fouten maken) Ik zou zeggen toppy service!

Groot assortiment, snelle levering en goede prijzen

gewoon toppie

Topervaring bij dienst na verkoop

Eén van de aangekochte goederen werden licht beschadigd geleverd maar na 1 mailtje heel snel een mooie compensatie gekregen. Toppy is Top! Hartelijke dank aan Dave.

Uitstekende communicatie en service

Uitstekende communicatie en service bij de zoektocht naar een nieuwe zwemrobot

Vandaag besteld en morgen binnen.

Helemaal top. Zwembadstofzuiger doet wat hij moet doen. Prijs kwaliteit is goed.

Alles correct

Ik heb een zwembadstofzuiger gekocht . De productinformatie heeft mijn aankoop vergemakkelijkt . Daar kon ik prijs kwaliteit goed beoordelen en zo overgaan naar een aankoop. Ook super snelle levering

ON TIME DELIVERY :-)

Snel gevonden, makkelijk besteld en op tijd in huis.

Toppy!

Snelle accurate levering met leuke attentie!

Goeie service, mooi product, snelle verzending

Toppy!

Na klacht dadelijk reactie van Toppy

Na klacht over niet geleverd pakket, de volgende werkdag al bericht gekregen dat pakket vermoedelijk verloren gegaan is bij PostNL. Toppy stuurt een nieuw pakket op. Afwachten dus

Hey Eddy, We zien dat jouw bestelling al een tijdje vast hangt bij PostNl. We zijn bang dat het pakketje kwijt is. Om deze reden hebben we een nieuw pakket jouw kan top gestuurd. Via www.toppy.nl/zogeregeld kun je jouw bestelling verder volgen.

Goede ervaringen.

Firma met scherpe prijzen en ruim asortiment.

Prima koelbox. Snelle levering

xx

Heel goed . Toppers

Compleet. Juiste levertijd. 100% tevreden

Vanaf mijn kant foutief besteld, terug gestuurd en twee dagen later geld retour ontvangen. Keurig!

Niet goed

Kan gebeuren Verkeerde product opgestuurd

Hey Patrick, Een verkeerde levering, dat is vervelend! Omdat je nog geen contact met ons hebt gehad hierover hebben we je een mail gestuurd om te achterhalen wat je hebt ontvangen zodat we jou snel kunnen voorzien van het juiste product.

Gewoon Goed!

Snelle verzending, alhoewel ik dit niet altijd nodig vind. Snelle reactie op gestelde vragen. Snelle afhandeling van “klachten” (ontbrekend onderdeel)

Heel tevreden van mijn aankoop, van mijn levering via PostNL minder.

Jongens heel blij met hun nieuwe, degelijke goal. Levering was iets minder. Mail gekregen van PostNL dat pakket geleverd werd maar niets ontvangen. PostNL telefonisch proberen bereiken, maar dat was niet gemakkelijk. Na heel veel geduld en verschillende telefoonpogingen eindelijk iemand aan de lijn die zei dat dat nog gebeurt. Bezorger die aanduidt dat pakket geleverd werd, maar dat de levering toch pas later is. En daar moesten we het mee doen. Uiteindelijk bleek goal 100 huisnummers verder geleverd te zijn. En dat kwamen we niet te weet door PostNL maar door een eerlijke buur. Samengevat: van Toppy heel tevreden maar ik raad hen sterk aan een andere transporteur te zoeken. Met PostNL hebben wij altijd problemen.

Bedankt voor je feedback en fijn dat jullie blij zijn met de goal! We begrijpen dat de levering niet soepel verliep en dat is zeker niet de service die we willen bieden. We nemen je opmerking over de transporteur serieus en zullen dit intern bespreken. Dank voor je geduld en dat je dit met ons hebt gedeeld. Als we nog iets voor je kunnen doen, horen we het graag!

Netjes en snel bezord.

bestelling gedaan. bevestiging gekregen en Track and Trace en volgende dag in huis Toppy

Top levering, iets later dan voorzien, maar alles in orde !

Kapot

Een goal besteld maar binnen 1 dag niet meer in te klappen

Prima gegaan

Het product is op de goed aan gekomen. En onbeschadigd.

goed , bestelling was vlug daar ,spijtig dat post.nl geen bericht liet om te melden wanneer zij aan de deur kwamen bij gevolg niet thuis .

Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat de bestelling snel is aangekomen. Het spijt ons dat PostNL geen bericht heeft achtergelaten over de levering van jouw bestelling. Ondanks dit ongemak wensen we je veel plezier toe met jouw aankoop!

De Kempkens 2100

5465PR Veghel

0413-420319

Over Toppy

Toppy staat voor leuke dingen doen. Dat drijft ons en daar is ons assortiment op afgestemd. Ons assortiment staat namelijk vol met het leukste voor tuin & outdoor. Door onze inspanningen werden er zo al heel wat bommetjes in eigen zwembad gemaakt, tijdens flink wat kampeeruitjes in onze slaapzakken overnacht en in vele achtertuinen heerlijk gebubbeld. Van onze logistieke helden tot marketingtoppers, productexperts op de klantenservice en het development team. Wij staan klaar om je te inspireren en adviseren zodat jij leuke dingen kan doen, want leuke dingen doen, da's Toppy!