Goede service en snelle levering

Heb een ruffwear frontrange harnas gekocht en het werd de volgende ochtend meteen al aan huis geleverd. De bestelling ging vlot en eenvoudig, en de levering dus nog vlotter. We zijn heel erg blij met het tuigje, zowel ik als de hond!

Prima service !

Artikel goed ontvangen, ruilen naar grotere maat ging soepel en zonder problemen. Nwe artikel kwam al 1 dag later. Pasvorm uitstekend na advies verkoper !!!

Uitstekend!

Floatcoat maat L van Ruffwear gekocht voor onze oud duitse herder. Past perfect, goede kwaliteit en razendsnel in huis, top!

Great assortment, and very helpful and knowledgeable customer service :)

Great site if you want to get outside with your dog!!

Top geregeld was heel snel geleverd.

Voor onze beagle pup zochten we een stevige riem met karabijn haak. We hadden verschillende gezien en met behulp van goed advies de juiste uit kunnen kiezen. Nu kunnen we veilig op pad met onze puber pup. Dankjewel voor jullie deskundig advies!

Perfect en snelld verzending

Ze hebben vaak precies waar ik naar op zoek ben en altijd super snelle afhandeling, volgende dag in huis.

Snelle levering van kwaliteitsproducten

Diverse malen een bestelling gedaan. Een prachtig degelijk ruig van dog kopenhagen. Een zwemvest, waardoor mijn hond nu durft te zwemmen. En een winterjas voor de hondentraining. Warm, en van alle gemakken van zakken voorzien. Eenmaal een foute maat halsband gekocht. Ze vroegen wat de reden was in persoonlijk contact. Waarna hij snel retour kon. Eenmaal in de winkel langs geweest. Goed geholpen en lekker rustig omdat je op afspraak komt. Hond kon ook mee om te passen. Top winkel met prachtige spullen.

Uitstekende service!

Het stiksel van het ruffwear harnas kwam los. Na bewijs foto werd er direct, binnen 1 uur een nieuwe verzonden. Uitstekende service en ik kan iedereen aanraden iets te kopen bij actievehonden!!

heel veel keuze en super snelle en correcte bezorging.

Net voor 16.00 uur besteld en de volgende dag al in huis. 24 uur service. heel fijn.

snelheid en kwaliteit +++

zeer tevreden over mijn bestelling en het cadeau nette en supersnelle levering zeer serieus bedrijf

Hele top!!!!

Altijd super snel bezorgd en mooie artikelen ruim aanbod

Top service!!

Een door mij bestelde riem was na een aantal weken gebruik al stuk. Toen ik hierover mailde met foto's van de kapotte riem, kreeg ik een nieuwe toegestuurd. Wat een goede service!!

Erg goed!

Mijn hond en ik zijn erg fan van de ruffwear producten en schaf deze ook altijd bij actievehonden.com aan! Snelle levering en goed kwalitatieve producten. Voor als ik canicross spullen aan ga schaffen, zal ik deze ook zeker bij hen bestellen.

ronduit fantastisch

ik wist niet goed welke maat ik moest nemen na 1 mailtje werd ik geweldig goed geholpen. Toen ik het aangekocht had ik niet verwacht het de volgende dag al te hebben wauw. Het zat in eerste instantie niet goed maar na een mailtje gestuurd te hebben met foto en zo wisten ze mij perfect te zeggen wat er verkeerd zat. Ik zou dit iedereen warm aanbevelen.

Na email contact riem plus heupgordel gekocht voldoet aan verwachting en het advies was erg fijn. Snelle levering goede producten

Perfect service, perfect delivery.

Fijne ervaring!

Accurate bezorging, veel praktische spullen voor honden.

Goeie service

Snel antwoorden gekregen op mijn vragen via email en de volgende dag al mijn bestelling ontvangen in Belgie, dus top !

Kleding besteld maat was niet goed gebeld en werd zeer vriendelijk geholpen. Kon gelijk komen ruilen alles past nu perfect ik ga zeker terug om nog meer te shoppen. we hebben straks nog een winterjas en broek nodig..

Snelle levering, prima product, goede klantenservice

Product: Ruffwear K-9 Float M. Zwemvest is van goede kwaliteit en belemmerd de hond niet in zijn bewegingsvrijheid. Goed drijfvermogen. Ik kocht dit zwemvest voor een hond van 5 mnd en was niet zeker of M de goede maat zou zijn, rekening houdend met het groeiproces van de hond. De klantenservice heeft mij goed geadviseerd mbt de juiste maat. Bestelling geplaatst op dinsdagmiddag 15.00 uur, werd de volgende dag geleverd.

Goede en snelle levering

Super blij met mijn nieuwe hondenriem die ik gekocht heb bij jullie. Voor de pup nog wat te groot maar leg hem weg voor als ze groot is. Kom zeker bij jullie tetug shoppen

goede webwinkel!

Hele fijne ervaring. Ondertussen 2 jassen gekocht hier (een zomer en een winter versie) en steeds zeer snelle goede levering. Ook de jassen (owney) zijn beide erg goed! De ideale jas voor wandelingen in de regen of wind. Ik bestel hier zeker nog als ik iets nodig heb voor onze hond (of mezelf)

Mooi tuig en ook de halsband is heel fijn. Past goed. Lekker stevig harnas. Hond en baasje zeer tevreden. Foutje werd meteen opgelost. Alle lof.

Snelle levering, niks in plastic en super product!

Tevreden !

Harnass voor hond gekocht, donderdag besteld en vrijdag al aangekomen ,zeer tevreden.