Top! Snelle service, goede after sales, kwaliteit!

Zeer tevreden.

Alles snel en in orde geleverd

Snel in huis. Fijne service per telefoon en mail

Niks op aan te brengen

Top bedrijf!

Altijd gemakkelijk bestellen en snel in huis!

Snelle correcte levering.

Snelle correcte levering. Duidelijke communicatie en opvolging. Een aanrader!

Snelle levering in 1 woord super en een echte aanrader om hier te bestellen

Fantastisch honden beloningsheup tas

Het is een super handig en fijn te dragen tasje erg handig om je hond snel een beloning te kunnen geven. Zonder dat het snel op de grond valt Ik zeg een topper en zeker aan te bevelen aan andere honden lief hebbers Groetjes Marieke

Foutje, snel opgelost, bedankt!

Natuurlijk maakt ook de beste wel eens een foutje. Het gaat er om hoe het opgelost wordt. En dat doet Actievehonden.com heel goed. Ik kon ook een jas, waar ik toch niet helemaal tevreden mee was terugzenden zonder extra verzendkosten.

top service!!

Had op maandag gebeld over iets wat niet duidelijk was op de site ,het was niet op voorraad wat ik wilde en zou eind van de week terug gebeld worden ,nou dat was al de volgende dag echt TOP en dus besteld en de volgende dag al in huis. Zijn heel behulpzaam aan de telefoon met goede uitleg en goede services en super snel mijn producten geleverd .....echt een aanrader !!

Top kwaliteit en top service!!

Afgelopen week voor het eerst kennis gemaakt met deze site. Mijn eerste kledingstuk was te groot maar kon deze zonder enig moeite ruilen. De kwaliteit is top!! Ik werd uiterst vriendelijk te woord gestaan bij de vragen die ik had mbt mijn volgende bestelling. Zeker weten een aanrader voor de personen die nog geen ervaring hebben met actievehonden.com

Perfekt

Gisteren besteld vandaag in huis

Was teleurgesteld maar mijn grieven werden terstond opgelost

Had een jas besteld die niet naar verwachting was/niet goed paste. Omgeruild voor een ander exemplaar (dat ook nog duurder was) moest ik toch zelf de retourkosten van € 5,95 betalen. Denk niet dat ik hier nogmaals een bestelling doe. Dure aangelegenheid als je iets wilt ruilen!! Na goed en wel de recensie geplaatst te hebben werd ik opgebeld door een vriendelijke medewerker van het bedrijf die, na mijn toelichting waarom ik ontevreden was, aanbood de retourkosten terug te boeken. Heel fijn. Bedankt. Een goede service!

Geweldige winkel met super goede klantenservice.

De gesp van ons honden tuig was afgebroken. Telefonisch gevraagd of er een mogelijkheid was om die op te sturen zodat de gesp vervangen kon worden. Uit coulance compleet nieuw tuig opgestuurd gekregen nadat we foto ingestuurd hadden. Fantastische service. Heel blij mee.

Net als de vorige keer: prima

Betrouwbare leverancier van goed aangeschreven producten

Erg snel in huis

voor de donkere maanden een orbiloc lampje besteld. Ben blij dat ik voor kwaliteit heb gekozen. Ik heb een moeilijk adres voor bezorgers dus was blij dat ik het pakje kon afhalen bij een post nl punt in de buurt. Het was er al na 1 dag.

Goede en snelle service!

Ik ben zeer tevreden, zowel met mijn bestelling als met de klantvriendelijkheid

Behulpzaam aan de telefoon bij vragen naar informatie. Klantvriendelijk en hele goede service en snelle verzending

5 sterren : super goede ervaring met de webwinkel!!!

Ik had maatje 38 besteld maar wilde graag maat 40 hebben . Ik heb dit meteen gemaild en kreeg antwoord dat het geregeld was . Ik ben super blij met mijn nieuwe jas .

Fantastisch, super service

Na telefonisch contact over een breuk bij één van de gespen van een hondenharnas , is het keurig opgepakt. Na foto's te hebben gestuurd kregen wij kosteloos een nieuw harnas toegestuurd. Zeer snel opgepakt, en geregelde. In 1 woord. TOP

Mooie producten, goede klantenservice

Behalve mooie producten, hebben ze een goede klantenservice waar je terecht kunt met allerlei vragen. Ik heb nu de Orbiloc lampjes besteld, had daar vragen over en zij werden naar tevredenheid beantwoord. Van mijn vorige bestelling begaf een balletje het heel snel en ik kreeg na foto's te hebben toegestuurd, meteen een nieuwe geleverd.

Zeer goed.

Goed advies en goede service.

Precies wat ik zocht, enorm blij mee

Ik zocht een handig wandel/trainingstasje met een juist aantal vakjes in een bepaalde vorm die ik als schoudertasje kon gebruiken, maar ook aan mijn riem kan bevestigen. Na heeeel lang snuffelen op internet gevonden! Ik heb m pas 1 dag, dus kan nog niets over de kwaliteit zeggen, maar hij voelt stevig aan en ziet er goed stevig uit.

Zeer vriendelijke service en snelle levering

Mijn favourite webshops om artikelen te bestellen voor het plezierig uitlaten van mijn hond. Jassen, tuigjes, riemen etc. Altijd goede service en snelle levering.

Kwaliteit en adequaat

Mooie kwalitatieve producten . Niet goedkoop. Wel prima service en snelle levering.

Snelle service, uitstekende kwaliteit

Snelle service, uitstekende kwaliteit