uitstekend

Overzichtelijke website, makkelijk bestelling te plaatsen, snel en netjes geleverd, snel contact, goede service.

Goede keuze met dito omschrijving

Ik heb zeer goede ervaringen met actievejonden.nl. Kan snel vinden wat ik nodig heb, prima omschrijving en zeer snelle levering.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering van producten met uitstekende kwaliteit

Profesionele winkel

Goed professioneel advies gehad in de winkel in waddinxveen. Je krijgt de tijd om op je gemak te passen. Een op een advies geen andere klanten in de winkel. Goed advies gekregen over het onderhouden van de jas. Super blij met mijn winter parka. Geen tas meer nodig,alles zit nu ergens in mijn jas!

Geweldige Jas en super snel geleverd

Ben super blij met mijn nieuwe jas. Was al tijdje op zoek naar een wind en waterdichte warme jas en kwam toen via facebook deze tegen. Ook ideaal met zo ontzettend veel zakken. Een kleine aantekening, ik vind het zakje voor de mobiel wat aan de krappe kant, maar geen probleem hoor, er zijn nog genoeg zakken over waar hij ook in past.

Hondentuig past uitstekend

We hebben voor onze Duitse Herder van 11 maanden het Hondentuig Dog Copenhagen Comfort Walk Pro gekocht. De pasvorm is uitstekend en onze hond trekt direct een stuk minder. We hebben voor de xl gekozen omdat de hond nog een klein beetje zal groeien. De L zou nu ook gepast hebben.

Fantastische service, snelle levering, AANRADER!

Voor mijn te adopteren hond wilde ik wilde een Ruffwear Web Master Harnas escape proof aanscahffen. Maar omdat de hond nog niet bij mij gearriveerd was moest ik erop vertrouwen dat de shelter de goede maten had doorgegeven. Met deze maten heb ik contact opgenomen met Actieve Honden en die hebben mij uitstekend geadviseerd welke maat ik het beste kon aanschaffen. Er werd steeds heel snel op e-mails gereageerd en vlot na de bestelling ontving ik het harnas (in Frankrijk). Ik was al bekend met de harnassen van Ruffwear en wist dus dat dit een uitstekende kwaliteit is. De klantvriendelijke, snelle communicatie, service en kennis van Actieve Honden vind ik super en een verademing! O, en dan zat er ook nog een lekkere verassing voor de hond bij de bestelling. Kortom: AANRADER!

Kwaliteit, behulpzaam

Ik had een verkeerde maat besteld. Met behulp van Actievehonden.com kon ik zonder problemen een ander exemplaar bestellen en het ander artikel retourneren. De dag nadien had ik het ander artikel. Ik werd heel snel geholpen. Zeker een aanrader!

Uitstekend product

Makkelijk bestellen, goede reactie, snelle levering en prima jas

Snelle levering.

Prima advies.

Ik had een andere Owney jas nodig voor mijn man. Zat even met de maatvoering voor een ander model. Door Martijn werden de jassen goed nagemeten en had ik de bestelde jas al de volgende dag in huis. Zit als gegoten. Prima service!

Top service en producten

Geholpen zoals het hoort. Goed bereikbaar en goed advies.

Zeer behulpzaam en correcte info

Duidelijke (en snelle) antwoorden op vragen per mail. Duidelijke website en beschrijving van producten. Snelle levering!

Elke keer als we hier iets besteld hebben voor een van onze drie honden. Staan we weer verbaasd over de snelheid en de kwaliteit van levering. Verbeterpunten zijn er niet maar blijf zeker op dit hoge nivo presteren!!

Twee keer wat besteld, goed aangekomen.

Eindelijk wat ik al jaren zocht!

Supersnelle levering met prima materiaal

Goede foto’s, goede omschrijving product en snelle levering

Super goed geholpen.

Ik ben erg goed geholpen, zowel via Messenger als in de winkel zelf. Rustig alles kunnen bekijken wat ik wilde en perfect geholpen met goed advies.

Perfecte levering zonder beschadigingen aan gekomen!

Ik had een jas besteld en de volgende dag werd hij al bezorgt, in een stevige goede doos geleverd, dus geen beschadigingen en perfecte service! Ik ben er heel blij mee en hoop er weer wat jaren plezier van te hebben! Hartelijk dank voor de goede service!

Degelijk verpakt en netjes geleverd binnen de beloofde termijn. Jas zit prima en overtreft mijn verwachtingen. Ben super tevreden!

Super vlot en goed

een prima webwinkel ervaring. Eind van de vrijdagmiddag besteld en zaterdagmorgen al bezorgd.! De dag erna op het strand met koude ,harde wind meteen uitgeprobeerd. Fantastisch👍👍

Netjes opgelost

Dit bedrijf gemaild omdat ik elders een splitsriem had gekocht die al na een paar maanden stuk ging. Het bleek het soort te zijn dat allang uit de handel was genomen omdat het ondeugdelijk bleek. Pech voor mij. Echter, ik kreeg 20% korting bij het uitzoeken van een andere riem en een mail vol met links naar riemen die beter zouden passen bij mijn wensen. Netjes opgelost, niets op aan te merken.

Geweldige zaak voor hondeneigenaren

Snelle levering bij online aankopen,en de voledige aandacht bij aankoop in de showroom. Geen moeite is teveel. Een absolute aanrader. De producten die ik gekocht heb voldoen zeker aan de beschrijving die gegeven wordt. Mijn honden zijn blij met hun tuigjes en wij met onze jassen. Komen zeker terug en vertel ook aan een ieder die het horen wil waar onze handige en waterdichte jassen vandaan komt

De jas beantwoordt aan mijn verwachtingen

De bestelling werd ook zeer snel verzonden. De afwerking van de jas is mooi. De vele zakken zijn functioneel, helemaal gemaakt vr het wandelen en trainen met honden.

Spullen in hippe kleuren en mooie kwaliteit die snel en zorgvuldig geleverd worden!

Een degelijk tuig al besteld toen onze pup 3 maanden was, nu ze bijna 9 maanden is, is het tuig nog steeds in zeer goede kwaliteit, maar alleen te klein geworden. Tijd voor een grotere en nu in hip oranje! De oude blauwe, na een wasje weer als nieuw, doorgegeven aan Bobby, de labradoodle-pup van goede vrienden.