Goede service en snelle levering!

Ik had een jas gezien op de site en had daar wat vragen over. Op zondag een e-mail gestuurd en nog dezelfde dag een duidelijk reactie. Uiteindelijk de jas besteld en volgende werkdag al in huis. Super blij met mijn jas, dankzij het hoe de advies!

Duidelijke site en super service

De site is duidelijk en er is veel keuze uit mooie producten. De services is erg goed, ontzettend vriendelijk en snel!

Snelle levering en verzorgde website

Dinsdag mijn beloningstasje besteld en woensdag al in huis. Het was makkelijk zoeken op de website en vergelijken door de alternatieven die worden getoond. Helder of een product wel/niet (meer) leverbaar is.

Besteld via de site en de volgende dag op de afgesproken tijd bezorgd. Top!

Supersnelle levering

Kleine verwarring bij een bestelling van een jas. Op de site staat M/40, maar in de jas M/38. Hij past perfect dus ik ben helemaal gelukkig. Ook direct na bestelling duidelijk, dat dit de laatste was en welk vervangend artikel nu beschikbaar is. TOP!

Telefonisch zeer goed geïnformeerd, zelfs op de zondag, wat een service, heel goed

Zeer goed, goede service, kwaliteit kleding zeepje naar wens. Zal zeker vaker bij jullie gaan bestellen.

zeer goede service

je krijgt goede uitleg en tips, zodat je koopt wat geschikt is voor je hond, en helpen heel goed met welke maat je bijvoorbeeld nodig hebt.

Kwalitatieve kleding voor Hondensport en goede levering en op tijd!

uitstekend

Professionele producten met een vlotte service !!!!!!!!!!!!

Goede producten en goede service

Goede service en goede adviezen (ik werd zelfs teruggebeld omdat een lastige vraag niet beantwoord kon worden en zij dat eerst wilden uitzoeken). Alleen maar goede producten en ook nog snelle levering. Supertevreden!

Goede service en snelle levering

Ik ben zeer tevreden. Ik had een vraag/opmerking gesteld per fb chat. Deze werd vriendelijk, snel en duidelijk beantwoord. Daarna een snelle levering van mijn bestelling.

Mooi stevig tuigje

Mooie stevige tuigjes. Inmiddels al de 4de besteld. Goede kwaliteit en ideaal dat je ze ook aan de voorkant kan aanlijnen. Snelle levering, 1 minuut voor 17u besteld en volgende dag in huis. Dus voor 17u besteld, morgen in huis maken ze zeker waar :) Nog contact gehad via Facebook en hierbij ook keurige uitleg gehad!

Erg goed advies gekregen

Helaas geen beschikbaarheid van de showroom door corona maar via de telefoon erg goed advies gekregen.

Super service!!!!!

Ik heb een bestelling gedaan en na een half uur werd ik gebeld om na te gaan of de maat wel goed was! En de volgende dag was mijn bestelling al thuis!! Geweldig toch

Super tevreden

Voor Kes, een van onze honden, hebben wij de Ruffwear Swamp Cooler gekocht. De beschrijving is duidelijk en de levering erg snel, de volgende dag werd het al bezorgd. Ik had er al vaker naar gekeken maar twijfelde nog, Kes heeft een dikke lange vacht, ik was bang voor broei. Totdat ik op Facebook de reclame voorbij zag komen en een reactie las, dat honden met een dikke (onder) vacht geen last van broei krijgen. Aangezien de hittegolf nog niet voorbij was, heb ik besloten om de koeljas te bestellen. En ik kan zeggen de koeljas doet wat hij moet doen. Kes voelt zich aanzienlijk prettiger tijdens de avondwandeling. Erg blij dat we hem hebben gekocht.

Kwaliteitsprodukten, goed en vriendelijk advies

Eerst de Ruffwear koeljas gekocht, top! Werkt echt goed, hittegolf zonder problemen doorstaan! Nu de Siccaro Suprème Pro badjas, ook weer schot in de roos: 20 minuten en zo goed als droog en dat voor een Golden Retriever!

Duidelijke website maakt shoppen makkelijk. De levering was werkelijk super snel en door goede mail-communicatie was de levering goed te volgen. Ook zeer attent dat na aflevering van de gekochte producten er nog en email wordt gestuurd om te controleren of alles naar wens was en zo niet ze het graag voor je oplossen.....helemaal geweldig

Fijn geholpen

Goed advies gekregen en de volgende dag de bestelling zal thuis! Bedankt

TOP producten en TOP service!

Uitstekende producten en uitstekende service! Zeer klantvriendelijk.

Erg tevreden.

Mooie kwaliteit van het product en snelle levering. Ook netjes verpakt.

Stevig en mooi tuig!

Zeker een aanrader. Heb dit tuig gekocht omdat mijn hond mee ging met wandelen in de bergen in Oostenrijk en ik het een fijn idee vond dat ze er amper tot niet uit kunnen ontsnappen. Het tuig is niet te warm en het knelt of schuurt nergens. Er zit een handvat aan waarmee je je hond kan helpen met bijvoorbeeld het instappen van een lift. Ook in stoeltjesliften vond ik dit tuig erg fijn omdat je er 2 lijnen aanvast kunt maken voor de zekerheid. Dit vond ik zelf een veilig gevoel geven. Overigens was het afstellen in het begin was wel wat lastig maar met hulp van de klantenservice is dit gelukt, erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Dit tuig is zeker het geld waard!

Prima online advies en zeer degelijk materiaal!

Al regelmatig zaken gekocht: kledij, lei- en halsbanden, tuigjes... Steeds uitgebreid online advies waardoor je de juiste maat of het juiste type vindt. Snelle en verzorgde levering! Een aanrader voor mij waar ik in de toekomst zeker nog spullen zal kopen.

Snel en professioneel

Grote keuze scherpe prijzen en snel geleverd !

Goed?

Duidelijke site en vlotte levering. Top!

Snel en eenvoudig!

Via de website besteld. Volgende dag al ontvangen alles netjes verzogd.