Perfect from start to finish.

rapide et du choix

bon contact, information complètes et rapidité d'envoi - sérieux et pro !

Super.

Mooie assortiment. Snelle levering.

Snelle reactie.

Ik heb een heel goede ervaring met Dutch Seeds. Hebben mijn foute bestelling snel geregeld en direct gebeld. Erg tevreden en de product zou moeten werken.

ook klantgeld terug gekregn

Great

Delighted with all the seeds I received as I had difficulty sourcing them from other suppliers

Seeds

Tres bonne expérience, je recommande

zeer correct zoals altijd

correct zoals altijd

Zeer snelle levering en prima verpakt.

Prima zaak, ik zou weer bestellen.

Ziet er goed uit

Fijn contact n a v vraag

Prettige site op het net. Heb je een vraag word je persoonlijk te woord gestaan. Aanbevelenswaard

Goede kwaliteit zaden en duidelijke website

Great results

My purchase for AGRIA Seed Potatoes arrived as promised and were of good quality.There was little point in giving an opinion on the product before now.In spite of the disappointing British summer,I’m pleased to report that I just reaped my first potatoes! They are particularly tasty, just as I remembered AGRIA potatoes when I first had them abroad.Thank you

Persoonlijke service!

Twee keer mailcontact gehad tijdens bestelling en direct persoonlijke reactie ontvangen en zeer fijne service. Snelle levering, mooie producten. Perfect bedrijf om zaden bij te kopen!

semence

Bonjour Malgré les évaluations positives, je ne peux rien vous dire pour l'instant, je viens seulement de semer les semences ce matin.... Ah je viens de m'apercevoir que ça passe déjà !!! Incroyable

Goed ga zo door.

Wide choice

Looking for Dutch varieties of vegetables and had plenty to choose from.

Fijn bedrijf om mijn zaden voor de moestuin aan te schaffen. Snelle levering, goed verpakt en netjes door de brievenbus. Als er iets vergeten is bij de bestelling wordt het netjes en snel nageleverd! Kortom : prima!

Eenvoudig te vinden op de site. Snelle levering. Netjes verpakt.

Zoals afgesproken afgehandeld, dus goed..

Perfecte service!

Super service, ik woon zeer afgelegen in Frankrijk , maar de bestelling is perfect uitgevoerd!

Envoi rapide, pas cher et avec suivi.

J'ai commandé sur Dutch Garden Seeds parce que je ne trouvais pas certaines graines sur les sites français, parce que les prix sont abordables et les frais de port pas plus élevés qu'en France.

Uitstekent

Ben woonachtig in Suriname en bestel mijn zaden en laat ze afleveren bij mijn dochter in Beverwijk die dan eens per 3/4 maanden per pakket verstuurd Ben super te Vreden,maar bestel ook wel eens via Bol.com Groet Hans Dekker, vanuit Suriname De Geraniums en Petunia,s staan al in bloei hier bij mij in Suriname Toppie

Leuk

Eerste x pot niet op z’n kop gezet begon een beetje te stinken nu wel omgedraaid en leuk resultaat, verkopen jullie de beugels ook zonder potten?

Vincent Karregatstraat 23

1132CN Volendam