expédition rapide

Expedition rapide

goed en snel ontvangen. mooie verpakking met goede informatie.

Goede service, goede producten

Mijn bestelling is in eerste instantie niet bezorgd maar het werd direct opnieuw verzonden. Goede service en goede producten.

Good quality efficient service reasonable prices

Simple website prompt delivery good organic seeds.

Parfait

Envoi rapide et conforme. Je recommande sans aucune réserve.

Snel geleverd, normale (niet giga grote)verpakking

Snel, makkelijk bestellen en leveren, over de groei vd bestelde zaadjes kan ik nog niets zeggen, maar ik ga ervan uit, dat ook dat goed is.

Mooie collectie

Goeie service De zonnebloem geel had ik niet besteld. Wel de rode kleur en de kleine versie. Geen probleem ze heeft me de juiste soort de dag nadien opgestuurd. Super vriendelijke dame Daar wordt je toch vrolijk van Dank je wel voor de mooie bloemen weelde die nu staat te bloeien

Super goed

Volgens voorschrift aangepakt in de tuingrond. Resultaat verassend. Zal me nog verder verdiepen in jullie producten/aanbiedingen. Vrg Glenn

Ik heb bestelt en de levering was heel snel. Ook vind ik de website gebruiksvriendelijk.

Bon produit et livraison rapide merci à bientôt

Produit livré rapidement merci

Snelle verzending

Snelle verzending en goede kwaliteit zaden.

Livraison rapide rien redire

très bien rapide et des très bonne grains

Snelle levering via brievenbuspost

Heel goed, snel en topproduct!

keurig netjes en op tijd

prima bedrijf

Snelle levering, goede kwaliteit van het bestelde zaad!

Goede kwaliteit zaad Goede communicatie Snelle levering

Goede klantenservice.

Twee weken geleden wat besteld. Na een week niet bezorgd. Heb toen gebeld en de volgende dag werd het bezorgd. De schuld lag bij de post, niet bij de leverancier. Vandaag 5 sterren.

komt prima op ook is het biologisch

komt prima op

Service impeccable

Website performant, prix modérés, livraison en temps et en heure. Parfait

deux paquets sur cinq n'ayant PAS les graines demandées.

J'ai (malheureusement) commandé 2 paquets de haricots d'espagne "painted lady", mais votre fournisseur vous a simplement donné un mélange de haricots blancs et de rouges , au lieu des grains (très reconnaissables) de Painted Lady, beige-crème avec des pointillés marron foncé....je me réjouissais d'avoir ces jolies fleurs Bicolores cet été, hélàs, je n'ai plus qu'à patienter jusqu'à l'an prochain...et commander ailleurs! Sorry!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Maak van het cijfer 9 maar een 10 :)

Post.nl had mijn eerste pakketje zoek gemaakt. De betrokken medewerker bleek op vakantie en heeft van daar per sms met me gecommuniceerd. En in no time had ik het nieuwe pakje binnen, zonder extra kosten! Dat is nog eens service! En nu zaaien maar...

Geweldige winkel

een gezellig winkeltje vol zaadjes met alle soorten groenten en fruit op volendam wat wil je nog meer.

Vriendelijke service and snelle levering

...

zeer slecht!!!!!!

Heb tot op vandaag mijn bestelling nog steeds NIET ONTVANGEN!!!!!!!

Vincent Karregatstraat 23

1132CN Volendam