De service is erg goed. Bij onjuistheden of bij vragen wordt een goede passende oplossing gevonden.

Ruim aanbod aan biologische zaden

Fijne webshop met een ruim aanbod aan (biologische) zaden. Levering was ook nog eens supersnel. En alles netjes verpakt.

Livraison rapide et soignée. Maintenant, il faut que cela pousse

Ruime keus aan zaden, en zeer snelle levering. Top

Je suis entièrement satisfait!

Commandant habituellement chez un fournisseur Français renommé, mais pas franchement professionnel, j'ai eu le plaisir de découvrir votre site, et vos services que j'apprécie beaucoup. Les sachets de graines sont excellents, les semences semblent germer ... Bref, je suis comblé.

Ik heb al een paar keer zaden besteld en die kwamen steeds snel en netjes binnen. De laatste keer niet. Ik was eigenlijk de bestelling een beetje vergeten tot ik, een week later, de zaadjes wilde gaan zaaien. Ik stuurde een mailtje dat ik de zaadjes nog niet binnen had en de vraag wanneer ik ze kon verwachten. Super snel kwam er een vriendelijke mail terug met excuses. Waarschijnlijk is de enveloppe kwijt geraakt bij de post. De volgende dag had ik een nieuwe bestelling binnen. Super fijn en snel opgelost. Hartelijk dank voor de goede service.

Snelle bestelling

Prima zaak

Prima geregeld

De bestelling is supersnel en kompleet afgeleverd!

assez satisfait.

bonjour commande reçu en retard mais pas encore utiliser donc à voir.

Excellent

Quick efficient

commande respectée

reçu mes sachets de graines dans le temps indiqué et bien conditionnés.

Cela fait plus d'une semaine que j'attends ma livraison

Il va être trop tard pour semer mes graines.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Wederom een belevenis!!!

Het begint met een snelle correcte levering! En het is toch iedere keer weer een bijzondere belevenis als die minuscule kleine groene puntjes na een week al boven de aarde naar boven komen….

Belle sélection de graines parfaitement calibrées sans déchets

Bonne qualité germinatives pour les variétés semées ( Salades, radis, haricots rames) Envoi turbo, 3 jours pour la France.

Ik ben zeer tevreden.

Goede ervaring. Keurig verpakt en snel geleverd!!!

Correct !!!

Ik had mijn bestelling niet ontvangen, niettegenstaande de keverkng wel geregistreerd was. Onmiddellijk hebben ze het pakket opnieuw verstuurd, waarvoor dank

Great Everything !!!

Fabulous selection of seeds, great communication, speedy delivery. Highly recommended.

Toen ik vergeten was huisnummer in te vullen, werd ik nog even gebeld, net dat beetje extra service

Lekker snel ontvangen

In tegenstelling tot een andere leverancier, had ik mijn bestelling lekker snel binnen.

Alles prima opgekomen ondanks slakken aanvallen toch bijna alles overleefd

Faible taux de germination

Seulement 8 graines dans 1 paquet et le taux de germination 60%, cela non seulement revient très cher mais il n'y a pas d'adéquation entre la quantité commandée et votre besoin. Il faut semer 2 fois plus. Je tiens à cette variété que je n'ai pas trouvé/cherché ailleurs.

Tuinmans vriend

Ik bestel hier altijd graag mijn zaden voor mijn tuin. Maar ook voor mijn balkon bij mijn keuken voor kruiden. Zeker een aanrader voor organische zaden. Want ik hekel gmo zaden.

Great!

Good service, good value

Bon et livraison rapide, très satisfait

rien à redire tout a été conforme

j'ai reçu ma commande tout est conforme à ce que j'ai commandé, continuer comme ça

Vincent Karregatstraat 23

1132CN Volendam