Eerst om advies gevraagd en direkt gekregen. Bestelling is keurig aangekomen in Frankrijk. Eerdere ervaringen ook uitstekend. Prima zaden, goede prijs en heel veel keus in leuke en minder bekende gewassen.

Seeds arrived within 1 week from Holland

Prompt and efficient service with ordering quick and simple

Zeer goede kwaliteit van de producten. Zeer goede service en communicatie. Minpunt: samenwerking met koeriersdienst GSL. Dit bedrijf werkt ondermaats. Leveringen gaan steeds verloren. Een spijtige zaak voor Dutch garden seeds.

The delivery was very fast and the seed are of great quality.

The company sent out the seeds very quickly, everything was packaged nicely

Kwaliteit, betrouwbaar en supersnel

Dit jaar alleen pootaardappelen besteld. Eindelijk een leverancier die doet wat beloofd is: s’avonds bestellen, in de ochtend leveren. Producten van goede kwaliteit is mijn ervaring van voorgaande jaren.

Er zat een andere soort zaad bij men bestelling. Ik heb dit per mail laten weten. Ze hebben binnen de 10 min gereageerd. De zaden die ik heb besteld opnieuw naar mij gestuurd. De andere zaden mocht ik behouden. Dit zal ik dan cadeau geven aan een vriendin.

mijn bestelling op tijd gekregen. Alles perfect in ordei

verrassend

Na de bestelling de nodige informatie om de volgende dag per post de zaden te ontvangen. Geweldig, dankjewel

Choix important

Rapidité d’envoi

Heb nog steeds niks ontvangen

Nog niks ontvangen

Super snelle levering

Snel en zorgvuldig.

In blijde verwachting van een vruchtvolle oogst.

Opzoek naar biologische zaadjes, kwam ik via "Moesmeisje" onder andere bij Dutch Garden Seeds uit; maar hier kreeg ik 10% korting door een code op haar site. Bestellen en levering verliepen heel vlot. Zaadjes kiezen was het moeilijkste... zo veel keus!

Snel geleverd, genoeg keus, niet te duur

Ik ben heel tevreden, zie titel.

Prima producten en snelle, correcte levering

Zie boven

Super !

Veel keuze en een snelle levering!

Alles was in orde

Dito hierboven

Een goede uitleg en snelleverzending

Erg tevreden

Mooi product

Ik moet nog uitvinden of de Mycorrhiza doet wat ze beloven dat ze zal doen....

Bestelling correct geleverd

Prijs/ kwaliteit prima

Ruime keuze en snelle levering

Door de ruime keuze in biologische producten en snelle levering gekozen voor Dutch Garden Seeds.

Produits conformes

site, service et produits excellents, livraison rapide, je recommanderai chez vous.

rien a dire on regardea la recolte

rien a dire on regardera la recolte

snelle correcte levering van het bestelde

snelle correcte levering van het bestelde

Goede keuze van zaden

Ruime aanbod van verschillende soorten zaden.

Vincent Karregatstraat 23

1132CN Volendam