excellent site

Comme toujours, sur ce site, un grand choix de graine , des prix compétitifs et aussi la qualité germinative

perfect zoals het hoort

bestelling is eenvoudig en duidelijk bruikbare info bij de zaden en vlot geleverd dus......perfect

Goede producten en fijne service

Goede producten en snelle service

bestelling gaat altijd goed

al diverse malen besteld bij deze website, alles gaat makkelijk, goed, vriendelijk. heel erg tevreden.

Top Quality Service

Excellent Product. Excellent Shipping. Excellent Communication. Highly Recommended.

Goede service en producten. Bestel hier volgende keer weer.

Formidable, merci

Tout me satisfait et je le recommande à d'autres. Bonne chance à vous.

Not enough stars, should be 10 out of 10 ⭐️

Efficient and friendly, great communication ⭐️

Top dienstverlening

Snelle levering, vriendelijke bejegening, bij foutje in levering werd ik vriendelijk te woord gestaan en had ik de volgende dag de juiste bestelling in de bus. Top!! Tip: ik zou wat meer informatie op de website over de zaden / groenten prettig vinden.

Probleem snel opgelost.

De verkoper nam contact op en alles is netjes geregeld. Het bleek een misverstand.

Goed kwaliteit/prijs!

Levert een goede service

Lovely selection , great value helpful staff

Great, will recommend you to friends

Snel en correct

Ruime keuze. Snelle levering en goed verpakt.

Mooie biologische zaden.

Snelle levering. Overzichtelijk website.

Prima gedaan.

Vlot een bestelling kunnen doen via de website. Goed op de hoogte gehouden van de gang van zaken en op de aangegeven datum afgeleverd.

snel en volledig

Alles in 1 keer geleverd in 2 dagen. Prima

Alles gewoon helemaal prima.

Fijne website om producten uit te zoeken. Snelle reactie na bestelling en vlotte levering. En net als vorig jaar vertrouw ik op dezelfde goede kwaliteit van de zaden.

Snel en goed geleverd.

Heldere website en goede levering

Op de website is een ruim aanbod te vinden aan zaden, voorzien van de nodige informatie. Levering is netjes.

zeer goed

ben heel tevreden.

Snelle goed verpakte levering.

Nog geen ervaring met de zaden maar levering was snel en goed.

Kwaliteit en service!

Dutch Garden Seeds heeft een goed assortiment en levert ontzettend snel. Aanrader!

Zalige klantvriendelijkheid en mooie verpakte levering!

De aankoop van biozaadjes met gratis levering vanaf een aankoop van €20 past helemaal in mijn budget. Teveel zaadjes kopen om dan later weg te gooien is niets voor mij. Dus dank u Dutch Garden Seeds voor de fijne dienstverlening aan tuinders met een hart voor de natuur.

Vincent Karregatstraat 23

1132CN Volendam