Keurig geleverd

Nvt

In orde

Alles oké

Mooie collectie zaden

Makkelijk te bestellen en een uitgebreide collectie om uit te kiezen.

Excellentes semences

Bon rapport qualité/prix

Alles top!

Kan niet wachten om mijn hybride tomaten te zaaien (-:

Bon fournisseur

J'ai trouvé les graines que je voulais (impossible de les trouver en magasins). Elles m'ont été expédiés dans la journée où le lendemain et je les ai bien reçu. Bon service.

Plezierig

Accuraat gereageerd op een vraag van mijn kant

Snel verzonden en geleverd.

De kiemzaadjes zijn stop en waren super snel geleverd

Prettige website, goede producten.

De producten zijn mooi weergegeven. De bestelling wordt supersnel geleverd. De kwaliteit van de producten is goed. De medewerkers zijn altijd bereid om mee te denken met iedere moestuin-en/of leveringsvraag.

Uw zaden werden snel en goed verpakt afgeleverd.

Fijn bedrijf, en het product ziet eruit als het op de website staat

Ik had per ongeluk mijn verkeerde adres opgegeven, waardoor het pakketje tot 2x toe was teruggestuurd. Daarna werd ik gebeld door een medewerker, en hij bracht het geduld om om hem voor de 3e keer op te sturen, nu wel naar het juiste adres. De zaden die ik heb besteld zijn nu aan het ontkiemen.

graines de qualité

c'est ma deuxième commande, je n'ai pas été déçu du résultat de mes semis l'an passé

Top. Zoals het hoort èn verwacht wordt.

Problème de livraison

Colis pas encore reçu le 15 novembre pourtant il a été envoyé le 6 novembre. Problème de livraison ?

Vriendelijk, meedenkend en oplossingsgericht

Mijn ervaring is super. Snel verzonden, echter de bezorging laat zeer te wensen over. Gebeld en er werd een nieuwe zending gestuurd welke ook een dag te laat binnen kwam, buiten de schuld van Dutch Garden Seeds. Zeker goed meegedacht vriendelijk en zeer hulpvaardig.

top

Vlugge en juiste levering, het resultaat van de zaden gaan we volgend jaar kunnen beoordelen.

Alles prima

Klasse

Bestelling altijd op tijd ontvangen.

Mijn bestelling altijd op tijd ontvangen.

gewoon doen wat ze zeggen

Sneller service

Snelle service.als de zaden ook goed kiemen deze zomer dan krijg je alle sterren.

Bonne

Je n est pas mis 5 étoiles car les messages ne sont pas en français sauf pour me demander de noter

_

heel tevreden