Snel en zorgvuldig

Snelle levering met juiste communicatie. Geleverde producten zou Als aangegeven.

De autoriteit in advies en top notch gear

Uiterst vriendelijk personeel, met goede kennis van de waren die verkocht worden. Na tegenvallende internet aankopen, hier heen gegaan, en daardoor is voor mij de tijd van internet deals voorbij.

Snelle levering, prima assortiment

Ruime keuze, ook voor keepers. Snelle en betrouwbare bezorging.

Scherp geprijsd!

Eerder in de sale en scherper geprijsd dan de concurrentie. Super!

Mooie hockeystick voor mijn zoontje

Ik heb een mooie hockeystick gekocht voor mijn zoontje van bijna 3. En ook een bijbehorende bal. De stick is mooi en van goede kwaliteit en mijn zoontje is er erg blij mee, En snel thuisbezogd,

best

Best

Top! alleen moet de DHL wel beter zijn werk doen..

Ik heb twee dagen geleden jullie gemaild met het bericht dat ik mijn pakketje nog niet had ontvangen. Jullie gaven aan het erg druk te hebben. Nou blijkt dat het pakketje bij de buren al een paar dagen lag...echter ik geen enkel bericht hierover heb ontvangen...

Livraison rapide et sans surprise

Je passe plusieurs commandes par an via Hockeydirect et je suis toujours satisfait

Excelente!!

Es la segunda vez que hago una compra aquí, todo genial, llegó muy rápido, esta segunda vez tuve una incidencia en el pago, y escribí Watsap y me lo solucionaron de manera ágil y eficaz. Es una página muy recomendable para comprar material de hockey.

• ¿Nos recomendarías?

Alles tip top in orde

Al meerdere jaren bestel ik hier hockeymateriaal. Heel goede promoties/prijzen, snelle en goede levering binnen twee dagen.

Nette levering volgens afspraak.

Snel en volgend bestelling geleverd. Top.

Ik ga mijn hockeyspullen hier halen!

Fijne en snelle levering

Super snelle service

Altijd zeer tevreden van mijn bestellingen. Alle artikelen zijn zoals verwacht en binnen de 24u geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super snelle levering en de bestelling zag er keurig uit. Shirts met naam laten bedrukken en die waren super mooi.

Goede winkel , ruime keuze

Mooie winkel, veel keuze - en direct op voorraad - kleine reparatie direct uitgevoerd - terwijl het behoorlijk druk in de winkel was.

Goed!!

Mijn zoom is er erg blij mee

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Net verpakt snelle levering mooie aanbiedingen koop veel hier

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Slechte service en produktaanbod niet op orde.

Clubtenue nodig voor dochter. Diverse maten van diverse producten ontbreken, zodat niet compleet aangeschaft kon worden. Gebeld wanneer geleverd kan worden. Belofte mij terug te bellen is niet nagekomen. Dit is problematisch, aangezien de kleding niet elders gekocht kan worden. Zal de club adviseren andere mogelijkheden te bieden om wel aan benodigde clubkleding te komen. Dat wat wel geleverd is, een shirtje, bleek een oude versie te zijn. Ook dat nog!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle levering, goede sale

Vaak volgende dag of erna al geleverd. Items in sale die bij andere nog volle prijs zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Altijd ruime keuze en snelle levering

Top om van de meeste merken ruime keuze te hebben en bijna altijd alles op voorraad. Altijd snelle levering, zeker aan te raden!

3 keer de verkeerde maat ontvangen

Helaas 3 keer de verkeerde maat ontvangen. Retourverwerking duurt heel erg lang. Van slechts 1 bestelling een bericht gehad nadat het al een week binnen was volgens PostNL. Klantenservice reageert laat of niet. Nu na nog een week nog steeds geen terugbetaling. De rest van de bestellingen moet ik maar afwachten.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Producten top! Klantvriendelijkheid klantenservice zou veel beter kunnen!

Behoorlijke orders geplaatst de afgelopen maand. Helaas ging het mis met de tenaamstelling op een factuur. Het is blijkbaar niet mogelijk om na een bestelling, een factuur adres te wijzigen. Een typefout kan iedereen een keer maken. Dat de enige manier om dit te herstellen is, een bestelling retour te sturen en opnieuw te bestellen met de juiste factuur gegevens..... Niet erg bewust met het milieu bezig, onnodige kosten maken en zeker niet klantvriendelijk. Vond het ook heel onbeleefd dat de heer in kwestie continu door mij heen praatte. Aangezien de producten verder prima zijn, zal ik wel blijven bestellen bij Hockey Direct.

Goed en snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima service, zeer ruim assortiment én goede prijzen

De webwinkel heeft een zeer ruim assortiment, veel ook echt op voorraad en is snel met leveren. Daarom komen wij voor het gezin vaak hockeyspullen via Hockeydirect.

Alleen jammer dat ik geen track & trace had ontvangen. Daardoor heeft onze dochter langer op haar schoenen moeten wachten.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk