Prima service, zeer ruim assortiment én goede prijzen

De webwinkel heeft een zeer ruim assortiment, veel ook echt op voorraad en is snel met leveren. Daarom komen wij voor het gezin vaak hockeyspullen via Hockeydirect.

Alleen jammer dat ik geen track & trace had ontvangen. Daardoor heeft onze dochter langer op haar schoenen moeten wachten.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Al meerdere bestellingen gedaan. Altijd super snelle levering en alles keurig verpakt. Groot assortiment, voor ieder wat wils! Voor m’n nieuwe hockeyschoenen twijfelde ik over de maat en heb dus meerdere maten besteld. Uiteraard netjes de foutieve maten geretourneerd en de terugbetaling ook snel ontvangen, heel fijn.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Verkeerde spullen geleverd en hoor helemaal niets van jullie

Verkeerde inhoud in pakket, en helemaal niemand reageert op klantenservice, erg slecht!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede producten, snelle levering

Groot assortiment, tegen erg scherpe prijzen. Goede kwaliteit spullen en snelle levering mogelijk!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Na 8 dagen nog niets ontvangen?

Levering voorzien dag nadien, besteld op 20 aug, op 28 aug nog niets ontvangen, kan gebeuren maar 8 dagen later is toch laat vind ik

Dankjewel

Vlotte service! Leuk dat jullie kortingen doen, want met snelgroeiende kids is dit een welkom cadeautje voor elke ouder.

Voldoet aan verwachtingen

Juiste product gekregen volgens de afspraken. product voldoet.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering en zeer uitgebreide collectie!

Heel veel keus en topmerken!! Snel geleverd!

Post NL zeer slechte score

Wij zijn zeer tevreden over HockeyDirect en de producten. Maar niet over de levering. PostNL zou leveren de dag na bestelling en ik kreeg bericht dat het pakje in de brievenbus was geleverd. Maar er zat niets in de brievenbus. Ook bij de buren niks geleverd en op camera konden we zien dat er geen levering gedaan was op dat uur en de rest van de dag. Ons pakje werd 3 dagen, nadat PostNL het in de brievenbus zou hebben geleverd, geleverd door onze postbode van BPOST! We zijn blij dat we het hebben ontvangen. Wat ik niet begrijp is de mail die ik gisteren ontvangen heb van PostNL over hun onderzoek. Zij beweren nog steeds dat het pakje bij mij in de brievenbus geleverd is door hen!!!!!! Ze vragen om mee te werken in het onderzoek. Welk onderzoek ???? Zij zeggen zelf dat het bij ons geleverd is, dus snap niet waar ik dan nog aan moet meewerken. Het gaat regelmatig fout bij hun en wij zullen niet de enige zijn die hierover klagen. Maar als je je kop in het zand steekt….ben je niet meer te redden.

perfect

alles perfect

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Overzichtelijk maar mis het meisjestenue

Wel jammer dat het meisjestenue van MCH Rosmalen al een tijd uitverkocht is in een heleboel maten. Ik kan dat nergens anders kopen dan bij jullie dus verwacht zeker aan het begin van het seizoen een voorraad die gauw wordt aangevuld.

Echte klanten-SERVICE

Waar mensen werken en systemen gebruikt worden kan er wel eens iets niet goed gaan. Voorraad verschil… heel spijtig maar fantastisch opgelost! Direct bericht hierover, per ommegaande het geld retour. Nieuw artikel bestelt ZONDER verzendkosten en korting ivm “geleden” schade. Dat noem ik customer SUPPORT…. Blijf dus enthousiast over deze website EN hun medewerkers

Snel en goed. Liever geen verzendkosten alleen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Leuke kortingen, goede kwaliteit!

Leuk

Goede prijzen, snelle levering✅

Goed advies gekregen

Gemakkelijk telefonisch bereikbaar en meedenkend in de oplossing voor mijn specifieke probleem als niet hockeyer.

Super ..

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mijn kleindochter was er blij met haar hockey shirt, alleen de maat die ze had opgegeven bleek te klein. Ze onderneemt nu zelf actie om dit om te zetten in de juiste maat. Dus graag uw actie voor Haar...... Sanne Hamstra uit Heerhugowaard. Dank.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Product niet leverbaar en niet bereikbaar

Product niet leverbaar, geld netjes teruggestort. Product nog wel verkrijgbaar op site. Telefonisch niet bereikbaar, op mail wordt niet gereageerd.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Was iets in de levering verkeerd gegaan, maar contact verliep heel gemakkelijk en het is heel netjes opgelost. Super fijn!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel geleverd en product omschrijving klopte

Het product was helemaal goed en paste perfect. Snelle levering!!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

recht schnell, alles zur vollen ZUfriedenheit

Daumen hoch

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooi product, snel geleverd, keurig verpakt!

Mooie hockeystick, goede prijs/kwaliteit verhouding! Keurig verpakt en snel geleverd! Aanrader!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk