Tevreden over de snelle levering en ruime keuze. Wel vind ik het bedrijf slecht telefonisch bereikbaar.

Niet wat je verwacht

Er stond op de site 70% Carbon maar in werkelijkheid was het 0% Carbon

Uitstekend en snel

De levering duurt te lang

Er staat op de site vandaag voor 22:00 besteld morgen in huis, helaas was dit niet het geval bij mijn bestelling. Ik heb een hele week moeten wachten op mijn bestelling, ik vond het erg vervelend dat ik geen e-mail had gekregen over de vertraging van mijn bestelling. Ik adviseer jullie dit in het vervolg wel te doen. Zo houden jullie de klanten goed op de hoogte. Maar verder ben ik blij met het product!

Mooie stick en heel snel geleverd

Mooie stick en de volgende dag al geleverd

Snelle levering!

Goed, snel en netjes geleverd

Goed prjjs/kwaliteit en super snel

Goede offers (stick en handschoen in heel interessante promo gekocht) en snelle verzending

Matig

Op de site stand “voor 22:00h besteld, volgende dag geleverd “ Dit is niet gebeurd

super

snell geleverd, top!, mijn zoon is mega blij.

Perfect !

Super kwaliteit

Vriendelijk, snel en servicegericht

Vriendelijk, snel en servicegericht

Iets langzamer dan een bedrijf als Bol ofzo maar nog steeds snel, dag of 3 en goed. Goede prijskwaliteit verhouding

Perfect service

Goede prijzen, snel aanlevering.

Snel en netjes geleverd

Keurig geleverd, scherpe prijs!

Makkelijk bestellen

Bestellen gaat gemakkelijk Gratis verzending bij een bepaald bedrag Helemaal top

Wrong product

I did order a kz winter jacket but the logo from kz is missing

Top site

Levering was snel, prijs was goed. Dochter blij met haar nieuwe bedrukte shirt!

Snel en netjes verzonden

Soms mooie outlet/aanbiedingen, fijn voor kleinere portemonnee. Verder een nette en snelle verzending, zoal je dat ook verwacht.

Kleur klopt niet

Kleur vh geleverde product is echt heel anders dan op de site (veel donkerder). Als het reëler was geweest had ik het niet besteld. Helaas moet je naast de, al best wel hoge, verzendkosten dan ook retour kosten betalen waarmee het een heel duur geheel is geworden zonder resultaat. Overigens snelle en nette levering.

Supersnelle levering

Supersnelle levering

Mooie schoenen voor een mooie prijs

Snelle levering. Ik ben heel tevreden

Snel goed en voordelig

Snelle afhandeling, goede kwaliteit tegen een gunstige prijs.

Snel en correct

Vlot van winkelmandje tot aan de voordeur!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

top qualiteit en sneilheid voor de levering

super e-shop voor hockey

Gantelstraat 14