prima snelle verzending

snel, goed verpakt.

Goed materiaal en snelle levering.

Snelle levering in goede verpakking

Sintcadeautjes besteld,volgende dag in huis.

Schoenen nog steeds niet aangekomen

Zie mijn mail hieromtrent.

Droevig

Ik heb het pakje nog niet ontvangen. De aflevering point is er mee gestopt. Ik heb al gebeld naar HockeyDirect maar nog niets gehoord.

Volgens verwachting.

Snel toegestuurd gekregen en het bestelde is precies wat ik wilde hebben.

Snel!

Heerlijke broek gekocht en snel geleverd. Super. Denk dat ik in de broek ga wonen.

Snelle levering!

Overzichtelijke site en hele snelle levering!

Mail contact was traag maar de uitkomst was goed!

Snelle levering, echter is het product van bagger kwaliteit

Joggingsbroek 2 dagen aangehad en ziet er meteen al niet meer uit. Zit nu al vol met pilletjes en oogt armoedig.

Het was er erg snel

Toen ik m’n bestelling had geplaatst stond er dat ik zaterdag m’n pakketje zou krijgen. Alleen was hij er veel eerder. Daar was ik blij mee :)

Netjes verpakt en snelle levering

Snel geleverd, alleen de Osaka longsleeve was beetje aan de kleine kant

heel fijn geholpen

Ik kreeg niet direct contact vanwege drukte, maar eenmaal in contact werd ik heel fijn geholpen. Snel geld terug teruggekregen voor een bestelling die naar een verkeerd adres was gegaan

Goede kwaliteit. Snelle bezorging

Snelle service en goede producten

Tevreden, bestelling snel ontvangen en broeken zoals gewoonlijk prima.

Goed product, snel geleverd

Ik had die sokken snel nodig en ze werden geleverd in 24 uur.

Al veel besteld en ze reageren snel en met goede dienstverlening

Goede en snelle levering

Snelle service, snel geleverd en goede spullen

Al een aantal keer een bestelling gedaan bij Hockeydirect. Volgende dag in huis :-) Goede prijzen. Klantenservice goed bereikbaar en goede afhandeling van mijn verzoek.

Na 5 dagen bestelling nog niet ontvangen

Jullie vragen per mail of wij tevreden zijn met onze aankoop. Geen idee, we hebben er gisteren al een mail over gestuurd, maar we hebben de bestelling na 5 werkdagen (zondag besteld) nog niet ontvangen...

Snelle levering!

Top en snel

Prima verpakt, snel geleverd, in één woord top!

Klantvriendelijk

Direct, goed geholpen

Snel geleverd incl bedrukking

Mijn dochter wilde graag een Nederlands elftal shirt, en aangezien ze op talent dat misschien wel niet gaat halen, krijgt ze er 1 van de Sint. En super fijn dat er haar naam op staat!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk