Goede producten voor een goede prijs en een snelle levering

Goede producten voor een goede prijs en een snelle levering

Super service en goed contact

Fijne (web) winkel die altijd meedenkt als nodig en uitstekende service bied. Erg blij mee ook met de snelle verzending en duidelijke communicatie als dat een keer niet lukt

Communicatie / aftersales kan beter

De communicatie en aftersales kan wel wat beter. Vorige week een stick ontvangen die beschadigd is. Daarover gebeld en foto’s gestuurd heb nog geen antwoord ontvangen.

Zeer snelle levering

Zeer snel geleverd!

Alle sterren verdiend. Snel, eenvoudig, en goede prijs. Zeer blij met aankoop .

Snelle levering en prima prijs!

binnen twee dagen bestelde spullen in huis. Voldeed geheel aan verwachting

Zeer snelle levering

's Avonds besteld en de volgende dag in huis

Slechte service en communicatie

Broek gekregen met logo erop van andere club. Mail gestuurd, maar nog altijd geen reactie gekregen voor passende oplossing. Levering is snel, maar service is slecht.

Snelle levering en service

Altijd een snelle levering en goede service.

Snel en correct

Snel en correct

Snelle service en goede kwaliteit

Uitgebreid assortiment. Ik heb voor mijn dochter zowel kleiding als beschermmiddelen besteld. Deze werden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit.

levering zoals afbeelding op jullie site

Product is zoals verwacht volgens de afeelding van jullie site. Alleen ik moets eerst bellen met de vraag waar mijn levering bleef. Achteraf bleekt mijn bestelling zoek te zijn (tussen Hockey Direct en Post verzorger), er moets een niewe order worden geregeld, hierna is de levering snel gegaan

Niet ontvangen

Normaliter geen problemen bij het bestellen van artikelen bij hockey direct. Maar de laatste bestelling is nooit aangekomen. Geen idee waar het pakket is. Het laatste bericht ontving ik afgelopen vrijdag. Dat het pakket 1 a 2 dagen later geleverd zou worden. Maar tot op heden nog niets ontvangen.

Heldere site, goede aanbiedingen, snelle levering

Heldere site, goede aanbiedingen, goede communicatie en snelle levering! Kortom gemak dient de mens. -sorry voor de stenen winkel waar mijn laatste ervaring weer bedroevend was en de desbetreffende verkoper geen enkele toegevoegde waarde had - Dit bedrijf is met zijn ruime sortering een aanrader.

Slechte service en producten

Van de drie artikelen was er 1 al gebruikt. Die kon ik terugsturen en een nieuwe bestellen. Beetje jammer om zo'n gebruikt verjaardagscadeau te moeten geven. De hockeystick was al na een half uur kapot omdat de grip er helemaal af lag. Nadat de klantenservice vanwege drukte telefonisch niet bereikbaar is heb ik na een paar dagen reactie gehad. Ik mag op hun site tape bestellen die ze achteraf zullen vergoeden, ik moet het dus eerst voorschieten. Met deze tape kan ik dan de stick proberen op te lappen en de kapotte grip vastplakken. Ik heb een nieuwe stick gekocht! Geen tweede hands die ik zelf op moet lappen met tape! Voor mij was dit de laatste keer hier.

Gebrek aan informatie

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen Ik heb er ook geen informatie over, in welke staat verkeert hij?

Bestelling de volgende dag al in huis.

Snelle levering!

Tennistrui gezocht en gevonden. Besteld en binnen 24 uur geleverd. De trui ziet er goed uit, zoals beschreven. Content!

Prima levering

mijn schoenen zijn niet aangekomen

Mijn schoenen zijn retour gegaan zonder aflevering bij ons. Mijn vrouw was de hele dag thuis op de beoogde leverdag. Ik heb nog geen retour storting van geld ontvangen. Wanneer kan ik dat ontvangen?

Makkelijk bestellen en mega snel geleverd!

In het weekend een bestelling geplaatst en op maandag al geleverd. Super fijn! Altijd goede service!

Altijd goed!

Uitgebreid assortiment. Fijne site. Snelle levering. Vaak aanbiedingen.

Spullen binnen 1 dag in huis; goed verpakt.

Het pakket is niet geleverd.

Vorige week donderdag besteld nu 7 dagen later 19 oktober nog niet geleverd

Snel geleverd, en zoals verwacht.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk