Wel goed, mooi uitgebreide keuze maar mail reactie is veel te traag!

Makkelijke website, uitgebreide keuze en snelle levering. Enig maar wel groot nadeel, zelfs na 3 a 4 werk dagen krijg je ondanks toezegging nog geen reactie op je mail. In mijn geval duurde het 6 werkdagen en werd er een tegen vraag gesteld waar ik maar niet op heb gereageerd want om weer zo lang op een reactie te wachten duurde mij echt veel te lang! Daarbij had ik een item nodig en kon dus niet langer meer wachten.

Scherpe prijzen, breed assortiment, snelle levering

Ik kom altijd weer bij HockeyDirect uit voor het bestellen van hocley benodigheden. Bij sommige kleding mist helaas een maattabel

Ik gebruik het altijd

Ik had een buiten handschoenen besteld.Die is heel fijn en ik gebruik hem nu elke keer weer als ik moet trainen of een wedstrijd speel. Ik heb ook nog een fietsklem gekocht de kleur vind ik mooi.Hij is heel handig want nu hoef ik niet meer met een zware tas op mijn rug te fietsen.

Mooie website en goeie producten

Ik heb een broek en een handschoen besteld zit allebei perfect en snel bezorgd.

Snelle levering. Goed product.

Binnen een dag geleverd. Duidelijke communicatie. Product zoals verwacht.

snelle bezorging!

snel bezorgd, en ook de tweede keer omdat ik verkeerde maat had besteld. Prima afhandeling voor retourneren. Retour sticker erop en langs de DHL

Mooi shirt, goede maat/materiaal en kleur komt overeen zoals getoond op site

Beste hockey spullen bezorgd in Frankrijk!

Met drie kinderen die hier in Parijs hockey spelen kan ik niet zonder Hockeydirect. Altijs alles keurig netjes bezorgd en de leukste spullen die ze in Frankrijk bijna niet verkopen. Kortom: blij mee.

zeer goed en snel

bestelling gaat snel en makkelijk en bijna altijd zeer competitief geprijsd.

Binnen 1 dag geleverd. Top service

Supersnelle levering

In de avond schoenen besteld en een dag later al geleverd. Top geregeld!

Verkeerd product geleverd en geen reactie op retourverzoek per email

Zie titel

Snelle correcte levering En de beste artikels

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snel, uitgebreid en scherp!

Snelle service. Wanneer volgende dag levering niet wordt gehaald dan werd er toch nog een avondbezorging geregeld. Uitgebreid aanbod tegen een scherpe prijs. Als ik wat nodig heb kijk ik eerst bij hockeydirect en eigenlijk wordt er dan ook altijd hier besteld.

Super fijn

Ik had een hockey broekje besteld en hij paste precies en kwam ook de volgende dag al binnen. Geen problemen gehad. Fijne ervaring!

Zeer goed.

Goede en snelle levering.

Snelle service, goede prijs

Schoenen besteld en snel gekregen

Altijd snelle levering!

Je producten worden altijd snel geleverd en zijn mooi geprijsd!

Snelle levering!

De afgelopen periode meerdere keren wat besteld voor mijn dochter. Wij zijn tevreden en zeer snelle levering!

Mooie sportkleding

Kleed mooi af, zit fijn en ziet er super uit

Nadat ik contact heb gehad met de klantenservice is mijn probleem gelijk opgepakten verholpen! Ik raad aan.

Top ervaring

Bestellen via de website gaat makkelijk, ook fijn dat de levertijd getoond wordt. Levering ging ook prima, netjes en goed verpakt, de volgende dag in huis. Afgelopen weken meerdere malen besteld maar steeds naar tevredenheid.

Snelle levering goede communicatie

Goede kwaliteit en prijs sticktas

Fijne sticktas niet te groot en veel vakken wat erg fijn is goede prijs

Goede kwaliteit producten en snelle service

Hockeyspullen worden snel geleverd en breed aanbod van producten. 1 puntje van aandacht: schoenen bestelt op zaterdag waarbij stond “voor 22:00 besteld morgen in huis.” Het werd toen niet op zondag (volgende dag) geleverd. Ik had ook al verwacht dat dit niet zou gebeuren en het fout op de website stond.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk