Elke keer weer geweldig!

Altijd bestel ik al mijn hockeyspullen bij hockeydirect. Elke keer is het weer super en geweldig. Snelle levering, goede kwaliteit, bij eventuele problemen wordt het direct opgelost, super fijn altijd!

Goede service en ruime voorraad

Ik had een aantal dingen besteld, waarvan 1 later binnen zou komen. Uiteindelijk kwam dit product helaas nog later binnen, maar ik werd netjes elke dag op de hoogte gebracht en er werd vriendelijk met me gepraat. Ook heb ik korting gekregen op een volgende bestelling. Erg tevreden!

Wat er wel is wordt snel geleverd!

Voorraad is matig op het moment vooral in keepersspullen en clubkleding

Snelle levering.

Bestelling was na snel binnen. Ze hebben een ruim assortiment.

prima service prettige klantenservice; makkelijk bereikbaar; klantgericht. inruilen artikel geen probleem, snel geregeld.

Absolute aanrader! Snel geleverd, goede prijs, top kwaliteit

Ik had haast bij een bestelling en deze website sprong in het oog. Daad bij het woord gevoegd, want binnen 24 uur had ik mijn bestelling thuis. Top kwaliteit voor een top prijs!

Breed assortiment, goede prijs/kwaliteit verhouding en duidelijke communicatie

clubbroek en shirt besteld, is snel geleverd en niet te duur

Het was goed geregeld. Snelle levering en voldoet altijd aan de verwachting, duidelijke beschrijving bij producte

Altijd goede service!

Altijd goede service en snelle verzending! Klantenservice is ook top, je kan nog “ouderwets “ bellen en wordt dan vriendelijk geholpen! Onze favoriete webshop voor hockey spullen.

Product met goede kwaliteit, snelle levering

Vaak bestelling geplaatst, alles worden snel geleverd en kwaliteit is goed.

Uitgebreid assortiment en snelle levering. Laatst ontving ik een artikel waar iets aan mankeerde, dit is zeer snel en naar alle tevredenheid opgelost. Erg prettig!

Snelle levering , goeie prijs

Zoals je het vooraf zou willen...

Bestelling is naar tevredenheid afgehandeld. Ze hadden de dagaflevering gemist, maar om dat goed te maken werd de avondcourier ingezet. Helemaal goed!!!

Snelle en volledige service

Hockeydirect is altijd mijn go to als het gaat om hockeyspullen. Zowel voor de vereniging, training of zelfs vrijetijdskleding. Goede kwaliteit, snelle levering en altijd volledig dat is fijn.

Prachtige producten en geweldige service.

Ik bestel altijd de hockeyspullen en kleding van mijn beide meiden bij hockeydirect. De service is altijd heel erg goed. Bestelde artikelen de volgende dag in huis en mocht dit een keer niet lukken krijg je een keurige mail. Zeer tevreden over hockeydirect.

Goede ervaring met bestellen van clubshirts!

Clubshirts heel makkelijk te vinden en te bestellen met de kortingscode van de club.

Ontzettend goede service en snelle levering

Ik bestel mijn hockeyspullen altijd graag bij HockeyDirect. Altijd goede service en er wordt meegedacht door de klantenservice als zich een probleem met levering voordoet. Erg tevreden altijd!

Alles wat ik heb besteld, had de juiste maat en werd op tijd en zonder enige vertraging geleverd. Ik ga zeker weer gebruik maken van Hockey Direct.

Beste service die je kan krijgen

Wat je besteld krijg je netjes de volgende dag geleverd. Ruime keus en mooie prijzen.

Goede kwaliteit / prijzen & snelle verzending

Prima prijzen en snelle levering.

Altijd op voorraad, snelle levering en goede prijs.

Als we iets nodig hebben voor hockey of tennis is dit altijd het juiste adres. Binnen dag heb je alles wat je wil in huis.

Top bedrijf, altijd vriendelijk en snelle service

Ik bestel altijd de hockey spullen, sticks, handschoenen, schoenen, KNHB outfits, bij Hockey direct. De meeste bestellingen zijn er al de volgende dag na bestelling, super snelle service dus. Als een bestelling wat langer duurt, dan houden ze je goed op de hoogte en bellen ze zelfs voor overleg. Heel netjes geholpen altijd. Een aanrader voor iedereen op hockey of kids op hockey:)

Snel, duidelijk, goede kwaliteit en topaanbiedingen!

Zeer duidelijke zoekmachine binnen de website, alle hockey producten voorradig, en nooit tegenvallers! Bestel hier zeer regelmatig!

Makkelijk, volgende dag in huis, top geregeld!

Heel makkelijk te vinden wat ik zocht, geen enkele problemen ervaren en snel bezorgd.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk