Snelle levering, onvriendelijk contact met klantendienst

Beste, Intussen heb ik al enkele keren besteld bij jullie, levering en retour verlopen heel vlot en heel correct. Echter, we hebben nu een probleem met een stick en de opvolging daarvan verloopt niet zo goed. Na een mailtje heeft mijn man telefonisch contact opgenomen en het contact was heel onvriendelijk. Heel jammer, want voor de rest zijn we altijd tevreden geweest. Vriendelijke groeten, Hilde Missoul

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ruim assortiment, goede levering

Ik bestel graag bij hockeydirect, er is voldoende keuze en vaak wordt wat je besteld aleen dag later al bezorgd.

Goed en snel

Producten zijn altijd van goede kwaliteit en levering is snel! Bij eventuele retour wordt dit snel verwerkt.

Snelle levering, duidelijke informatie

Er was een artikel niet meer op voorraad na bestelling, hier werd ik netjes over geïnformeerd en kreeg een kortingscode om iets anders te kunnen bestellen.

Heerlijk schoenen

Fijne schoenen.

Goede kwaliteit spullen, levering na ongeveer 5 werkdagen.

Goede communicatie, snelle levering.

Niks op aan te merken.

De go to hockey zaak van Nederland.

De beste prijzen met perfecte service en indien nodig gedegen advies.

Account login

Ik ben mijn wachtwoord vergeten en als ik fat aangeef op de site, krijg ik maar geen reset email. En ik probeer het al 2xwk. Verder vallen de kleren groot uit dus we hebben 2x verkeerd besteld en dat is onhandig. Ik zou liever in een fysieke winkel passen en kopen maar dat is geen optie dus we doen het ermee.

waar voor je geld

kwaliteit is goed prijs ook,koop daar al mijn hockey spullen

Snelle service, goede producten

Ik heb al vaker bij hockeydirekt en andere websites van Passa Sports sportkleding, sportschoenen en accessoires gekocht. Mooie website, gewenste spullen makkelijk te vinden, breed assortiment, goede producten en snelle levering.

Steeds zelfde fout

Nu 4 maal kleding besteld voor club, telkens zonder bedrukking of niet goed bedrukt. Standaard proces van retour sturen, geen enkele service, na 4 keer los het zelf goed op

We hebben weer nieuwe hockey spullen aangeschaft, en zijn zeer tevreden. Snelle levering en goede kwaliteit.

Mooie sticktas, snel geleverd

Mijn dochter had nieuwe sticktas nodig. Dinsdag avond besteld en woensdag middag fietste ze er mee naar de hockey club.

Goede service, zowel online als in de winkel

Altijd snelle levering (meestal de volgende dag al) en heel veel op voorraad. Ook scherp geprijsd en vaak leuke aanbiedingen, wat heel fijn is met sportende kids die overal zo snel uitgroeien. Ook in de winkel in Den Bosch zijn we heel goed geholpen met goed advies voor een nieuwe stick. En deze ook ter plekke aangeschaft.

Hele snelle levering. Ook retouren worden snel verwerkt en bedrag geretourneerd. Ben heel tevreden.

Hockey direct is een echte aanrader

Prijs-kwaliteit is prima. Altijd snelle levering Ze zijn erg klantvriendelijk. Kortom helemaal top

Leuke collectie

Prima en snelle levering. Tip: mogelijkheid omruilen voor andere maat zonder extra betaling.

Tevreden klant

Keer op keer ben ik zo verbaasd van hoe snel ik een levering toekrijg nadat ik besteld heb. Producten zijn steeds zoals verwacht! Ik ben dan ook een tevreden klant.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

super!

snelle levering!

Fijne service en goede levering

Pakket kwam later dan verwacht, kreeg netjes een mail met betrekking tot de vertraging.

Snelle service en update

Prima ervaring met de bestelling van Hockeydirect. Je wordt goed op de hoogte gehouden, de levering is ook snel! Helaas was één artikel niet meer op voorraad, maar dit werd netjes gemeld en het aankoop bedrag was dezelfde dag nog retourgestort

Gisteren besteld, vandaag op het hockeyveld!

Snelle levering en goede prijs voor hoge kwaliteit!

Super fijne schoenen!

Stevige schoen voor smallere voeten. Uitstekende grip.

Produkt gelwverd alleen verkeerde factuur ontvangen

Netjes en snel geleverd alleen o jyiste factuur ontvangen. Dat was niet handig voor de declaratie. Na email gestuurd te hebben nog niets gehoord helaas

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk