zeer complete, snelle service, ook als er iets mis was

Het bestelde hockey rokje had enige stofschade, waarschijnlijk door verkeerd opstrijken van embleem. Hockey direct heeft dit zeer vakkundig en zeer snel rechtgezet! Binnen een dag was het in orde gemaakt en dochterlief kan overmorgen haar eerste seizoen-wedstrijd in nieuw rokje spelen. Super dank!

goede ervaring

Altijd correct geleverd . Verscheidene bestellingen gedaan en altijd in orde .

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super goede service

Ik heb een zaalstick besteld hij kwam snel binnen en goede kwaliteit en mooi ingepakt!

Top kwaliteit en snel geleverd

Heel eenvoudig te bestellen en de volgende dag al thuis bezorgd!

Betrouwbaar en snel in verzenden van de bestelling

Betrouwbaar en sn snel in het verzenden van onze bestelling

Perfect service

Once again, I am very happy with the service at HockeyDirect. My products matched their descriptions and the quality on the website. The delivery is probably one of the quickest in the Benelux area. I recommend the website to hockey players of all levels thanks to its wide range of products and decent prices.

Super goede en snelle levering van hockeyschoenen!

Goede uitleg wat betreft maat bij de hockeyschoenen van mijn kinderen! Snel geleverd, kleur zoals verwacht!

Snel producten gekregen en makkelijk te retourneren.

Vlotte levering en heldere procedure en goed product

Goede ervaring

Goede collectie en goede klantenservice

Snel en klantgericht

Telefonisch contact gehad n.a.v. een verkeerde bestelling. Werd snel en klantgericht geholpen.

Snel en goede kwaliteit

Ik heb niet lang hoeven wachten

Top service en levering

Fijne snelle levering van de bestelde artikelen.

Snel en direct!

Prijs kwaliteit niet anders. Dus goed!

Ze zijn top

Ben goed geholpen in de winkel en de service is ook goed

Pakket komt tot 3x toe niet aan

Allerlei smoesjes over waarom je pakket er nog niet is. Dhl, vertraging, kwijt, ineens niet meer op voorraad. Heb het allemaal gehoord. Gewoon lekker niet bestellen als je geen zin hebt in gezeik. Ze komen hun beloftes toch niet na.

Geweldig, producten snel geleverd en naar wens

Ik heb hockeyschoenen, handschoen en scheenbeschermers gekocht van Hockeydirect, erg snelle bezorging en de schoenen waren hagelnieuw (anders dan in sommige sportwinkels)!

Snelle en complete levering!

Alle artikelen de volgende dsg in huis in 1 leveri g. Top. Mooie aanbieding van de Adidas schoenen

Bestellen en ontvangen zo simpel

Schoenen uitgezocht, besteld en de volgende dag kon ik de schoenen aantrekken. Ook al een paar keer gebeld en prima te woord gestaan.

Prima service en snelle levering

Ik had een wedstrijdshirt met rugnummer besteld. Helaas ontbrak het rugnummer. Dit via de mail gemeld en direct netjes antwoord gekregen en er werd direct naar een oplossing gezocht. Binnen twee dagen was het juiste shirt geleverd! Dat noem ik nu hockey-directe service!!! Chapeau!

Snelle levering en eenvoudig terugsturen als een kledingstuk niet past.

Zeer positief

Onlangs ben ik in de fysieke winkel in 's Hertogenbosch geweest en heb ook meerdere online bestellingen gedaan. In de winkel kreeg ik een goede service. Zij namen de tijd om mij te adviseren, zij hebben kennis van zaken en daarnaast is er de mogelijkheid om sportartikelen uit te proberen. Ook de online bestellingen gaan altijd goed en worden snel geleverd. Laats kon er niet worden voldaan aan de genoemde levertijd waarop ik hierover netjes werd bericht. De vokgende dag had ik mijn bestelling alsnog in huis. Kortom een tevreden klant!

Goede producten, uitstekende service!

Producten 's middags besteld, volgende dag in huis. De sticks waren net iets kleiner dan gedacht, retour sturen is heel eenvoudig en vervolgens een vlotte afhandeling. Prettig telefonisch contact en vlotte reactie per email. We blijven zeker vaste klant.

Zeer Snelle Service en goede producten

De hockeyschoenen voor mijn dochter waren snel besteld en werden de dag erna afgeleverd. Omdat deze s avonds op de planning stond, ontvingen we een extra e-mail van hockey direct. Erg goede service dus!

Toplevering!

Mooi trainingspak van Osaka besteld. Snelle levering en product zoals verwacht, prima!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk