Bestelde producten worden goed geleverd en snelle en goede klantenservice.

Snelle bezorging

De bezorging ging erg snel (zoals beloofd). Het werd de volgende dag geleverd. Wel stond in de e-mail over mijn verzending niet in welke maat ik de stick besteld had. Dit had ik liever wel gehad.

Heel erg tevreden

De variëteit aan producten is top en het bestellen en leveren gaat altijd goed. Kortom, top bedrijf!

Perfect voor al je hockeyspullen

Ik bestel bijna alle hockeyspullen op hockeydirect. Ze hebben een breed assortiment met lage prijzen en het wordt snel geleverd! Ook hebben ze een goede service dus ik hoef niet meer naar een sportzaal toe en koop heel relaxed alles online op hun site!

Super tevreden met zowel de snelle levering als de producten

Ik ben zeer tevreden over de geleverde artikelen. Kwaliteit is goed en alles is snel geleverd. Ook is er een zeer ruime keuze.

Snelle bezorging en goede prijzen

Grote collectie voor jong en oud. Die door snelle bezorging snel thuis worden bezorgd.

Prima producten en snelle service

Al meerdere keren hockeysticks, tassen en schoenen gekocht. Zeer tevreden, ook over de service toen een stick helaas snel stuk ging.

Super snelle services en zeer snel je bestelde spullen in huis!!

Helemaal super!

Ik had het de volgende al binnen dus dat is echt top!

Uitstekend service

Uitstekende service mooie producten en snel geleverd.

Makkelijk bestellen en afhandeling

Ik heb oranje shirt met belettering besteld. Dit ging heel makkelijk. Shirt werd heel snel bezorgd. Helaas liet na één wasbeurt belettering al los. Na klacht via klantenservice, snel bericht om shirt terug te sturen met gewenste actie. Verzoek om terugbetaling gedaan en dit werd ook snel teruggestort. Inmiddels nieuw shirt met belettering besteld en ontvangen. Zeer tevreden over handelwijze hockey direct!

Super tevreden!

Snelle service van kwalitatief goede hockey spullen. Onze dochter is klaar voor komend seizoen!

Wederom tevreden met mijn bestelling!

Meerdere shirts besteld voor hockey en gym. Erg tevreden en op tijd geleverd!

Snel verzonden en mooie kwaliteit

De shirts die ik gekocht heb zijn mooi van kwaliteit, het is het uit dames shirt van het Nederlandse dames hockeyteam. De bedrukking is van super goede en mooie kwaliteit. Blij met mijn aankoop en de service

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhoudingen, ook nu weer een hoop hockey kleding en bescherming besteld !

Snelle levering en mooi shirt

Heb het NL shirt besteld met naam en nummer erop gedrukt. Mooie kwaliteit en blij mee.

Uitstekend!

Prima levertijd! De bestelling was goed ingepakt en is goede kwaliteit

Tot nu toe altijd tevreden

Mooie merken, ruime keuze, levering is snel

Goede service!

Super snelle levering en fijn dat de klantenservice ook ‘s avonds bereikbaar is.

Breed assortiment, super snelle levering en gemakkelijk retour beleid!

Levering ondanks 2x nabellen na 9 dagen nog niet binnen. ->

Met DHL als transporteur is het aanleveren van bestellingen niet zo eenvoudig als het zou kunnen zijn. De DHL track en trace volgend, is te zien dat de bestelling (401101115182) geretourneerd is naar HockeyDirect zonder ooit hier aan de deur te zijn geweest. Zowel op dag 7 en op dag 8 heb ik hierover contact gehad met aardige mensen van HockeyDirect en per telefoon de afspraken gemaakt om de bestelling opnieuw te verzenden. Wellicht omdat de verzend procedure afwijkt is er nog geen zicht op een verzending, want de DHL track en trace is nog niet bekend. Als sporter heb ik jong geleerd dat rebounds de beste scoringskansen bieden en ik heb daarom besloten voor de rebound te gaan en dezelfde bestelling nogmaals te plaatsen (401101117633) en net als de andere bestelling deze via iDeal te betalen. Ik moedig HockeyDirect aan om deze rebound te benutten! Met sportieve groet, Thomas Bakker

Alles keurig geregeld

Duidelijke site en vlotte levering

Zeer tevreden over hockeydirect. Al vaker besteld. Alles is duidelijk te vinden op de site en wordt vlot geleverd. Bij eventuele problemen (hebben een keer een kapotte rits gehad bij een vest na kort gebruik) wordt dit netjes opgelost.

Elke keer als ik iets nodig heb, kan ik het altijd bij jullie vinden, alles word netjes afgeleverd en precies op tijd, goede kwaliteit. TOP!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk