Fijne scheenbeschermers en sokken

Scheenbeschermers zitten perfect. De sokken van Nike zijn heerlijk dun. Perfect voor het warme weer.

fijne website en goeie service!

Ik vind de website makkelijk te gebruiken, goed overzichtelijk! Ook kun je kiezen uit veel verschillen merken, dus er zit altijd wel iets tussen. Je krijgt ook na je bestelling meteen een mailtje als bevestiging en wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en het bezorging proces.

Groot aanbod, voordelig en snelle service

Al jarenlang koop ik de meeste hockeyspullen bij HockeyDirect. Ze zijn voordeliger qua prijs, hebben een ruime keuze en mooie artikelen. En ideaal is dat de verzendingen heel snel zijn. Het kan niet beter!

Prima ervaring met Hockeydirect, snelle levering!

Wederom een prettige ervaring met Hockeydirect. Scherpe prijs, overzichtelijke site. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en er wordt altijd geleverd op de aangegeven data. En dat is vaak binnen een dag. Prima partij om te kopen.

Super snelle service voor onze hockey boys!

Tot nu 100 % tevreden over de snelle service en goede kwaliteit van de producten. Ideaal met 2 hockeyende boys!

Had een verkeerde bestelling geplaatst, mijn eigen schuld, maar heel professioneel geholpen door HockeyDirect. Super!

Top! Snelle levering

Bestelling geplaatst, ging gemakkelijk. Overzichtelijk. Bestelling snel afgeleverd bij het aangegeven afhaalpunt :)

Snelle en altijd goede service

Jaren lang goede ervaring met de goede service en snelle levering van HockeyDirect.

veel keus, snelle levering

veel keus, snelle levering en goede sale! Bij retour sturen duurt helaas best lang voor verwerken en dat je het geld terug hebt. Verder altijd prima ervaring!

Uitstekend!

Snelle levering, prima prijzen

Dochter was heel blij met haar nieuwe hockeyschoenen. Snel geleverd en zitten fijn. Prijs ook prima

Klant-prettig

Op de overzichtelijke site was het mogelijk om de gewenste artikelen snel te vinden. Vervolgens hebben we de artikelen snel ontvangen. Toen bleek dat een artikel tegenviel en (makkelijk) geretourneerd werd, werd deze retour ook snel afgehandeld. Erg prettig allemaal!!

Mooie producten van goede kwaliteit en regelmatig goede aanbiedingen. De levering is vlot en soepel, want vaak past het gewoon door de brievenbus.

Snelle service en goede aanbiedingen

Heldere website met veel zoekopties. Lang niet alleen voor hockey geschikt! Retourneren ook makkelijk, wel jammer dateer kosten aan verbonden zijn, mastboom nix gaat de zon natuurlijk op…

Teleurgesteld deze keer!

In eerste instantie niet de schuld van Hockeydirect(pakketje zoek bij post nl). Maar daarna zeer matige communicatie. 1 mail terug gehad maar probleem bleef aanslepen. Na nog een aantal mails totaal geen antwoord meer gekregen. Nochtans geen slechte klant bij Hockeydirect dacht ik… Toch 2x nadenken vooraleer ik er nog bestel.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

klantvriendelijk en kennis over hockey

De medewerker in Den Bosch was een aardige jongeman die ons graag hielp. prima winkel

Super snelle en nette service

Mijn bestelling werd super snel en netjes geleverd

Snelle levering, prima prijs

Alles is op voorraad, duidelijk wanneer de spullen komen, en de prijs is prima.

Te lichte hockeystick

Bravo hockeystick gekocht en gebruikt maar blijkt te licht te zijn. Daar gaat m’n geld..

Bestel vaak bij hockey direct!! Goede service en vaak leuke aanbiedingen Erg blij met jullie

Prachtig product, snelle verzending, goedkoopste

Duidelijke site met mooie producten, kiezen voor juiste stick is makkelijker mbv stickwijzer.

Heel veel hockey artikelen en snel in huis

HockeyDirect heeft bijna alles op het gebied van hockey. Er is bij de artikelen op de website een goeie beschrijving waardoor de aankoop ook makkelijker is. Ook het verzenden en eventueel terugsturen van artikelen gaat vlot. Soms door drukte kan het wel wat langer duren voordat je geld retour is.

Slechte klantenservice

Mijn bestelling is helaas nooit aangekomen. Nadat ik hier continu zelf achteraan moet zitten, komt de “klantenservice” afspraken ook nog eens niet na. Het zou worden uitgezocht, ik zou op de hoogte worden gehouden etc. De uitkomst is dat ik nog steeds zelf achter de klantenservice aan moet bellen en nog steeds geen pakket ontvangen heb of überhaupt een oplossing aangeboden heb gekregen. Schofterig en waardeloze service!

Tevreden :)

Hockey stick brak al na 1x spelen puntje af. Opgestuurd en meteen geld terug gekregen en een nieuwe bij ze besteld.

Snelle levering en mooie artikelen

Regelmatig bestellingen geplaatst voor eerst onze zoon en nu zoals het ernaar uitziet ook onze dochter. Sluit goed aan bij de sport en snel geleverd.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk