Mooi product, snel geleverd, keurig verpakt!

Mooie hockeystick, goede prijs/kwaliteit verhouding! Keurig verpakt en snel geleverd! Aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super gereageerd op mijn klacht

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zoals verwacht mag worden. Een leuke korting voor trouwe klanten zou wel een keer fijn zijn. Dan hoef je niet te gaan vergelijken op andere sites

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooie schoenen, op tijd geleverd

Nieuwe, fraaie Adidasschoenen (veldhockey), die conform de maatvoeringsinstructie terecht een hele maat groter besteld zijn en daardoor exact passen.

levering volgens afspraak

De producten die we zochten waren gemakkelijk te vinden, waren prima (af)geprijsd en de levering was volgens afspraak!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Deze bestelling was goed. Heb eerder hetzelfde broekje besteld in maat 140. Toen is helaas 128 bezd

Deze bestelling was goed. Heb echter hetzelfde broekje al eerder besteld in 140 toen is echter 128 bezorgd… dit niet geheel door gehad helaas

Bestelling van 27/7 nog steeds niet geleverd

Afleverment werd tot drie keer toe aangepast, laatste keer 31/7 maar nog steeds niets gezien. Track en tracé nog steeds op niet geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle service van topproducten. Ze doen wat ze beloven.

HockeyDirect doet wat ze beloven! Een uitgebreide collectie van topproducten die de volgende dag al geleverd kunnen worden. Uitstekende klantenservice voor wanneer je vragen en/of opmerkingen hebt. Heb je hockeyspullen nodig? Bestel ze hier bij HockeyDirect.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Altijd snel en betrouwbaar. Nu ook met de retour zending.

Prima, goed en betrouwbaar

Meerdere malen besteld. Mijn standaard webshop voor hockeyspullen.

Aanrader - oranje shirt

Aanrader! Mooi shirt + bedrukking, snel geleverd volgens planning.

Fijne website - snelle levering

Al mijn hockeyspullen snel in huis.

Snelle levering, leuke aanbiedingen

De bestelling wederom snel verzonden. De truien die ik besteld had zijn mooi van kwaliteit en de maat valt goed. Leuke aanbiedingen waar ik nog even snel de paklijst voor hockeykamp heb aangevuld.

Goede product, snelle levering

Het product past perfect op onze keeper. Snel geleverd!!!

PERFECT

Super happy with the free delivery (although it's overseas) They were fast too!

Snelle service en goede producten

Altijd keurig en snel geleverd. Bij vragen altijd netjes te woord gestaan. Retour zenden is fantastisch. Fijn dat er een retour sticker bij zit en het zakje te herbruiken is.

Kwaliteit en snelheid tegen scherpe prijzen

Wat mij betreft het alternatief voor fysieke hockeywinkel, breed assortiment en hele snelle levering.

Snelle levering.

Goede spullen voor een goede prijs en een hele fijne en behulpzame klantenservice.

Mijn postpakket is nog steeds niet aangekomen, ook na mail geen communicatie

Mijn postpakket is nog steeds niet aangekomen, ook na mail geen communicatie

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Bestelling top, levering héél snel !

Grote keuze. Makkelijke bestelling en nog snellere levering !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Levering via DHL niet op tijd

Op de website wordt beloofd voor 2130 besteld volgende dag in huis. Dit klopt niet. E’en pakket een dag later, andere pakket retour aan afzender zonder dat het bij mij is gekomen. Dus ook vee te laat.

Duidelijke uitleg op site - snelle aankoop - snelle levering

Duidelijke uitleg op site. Hierdoor makkelijk om snelle keus te maken en tot aankoop over te gaan. Snelle levering mogelijk, maar de keus in welke dag is echt top!

Geen geld terug van retour gestuurde spullen

De bezorging ging echt prima. Spullen waren ook onbeschadigd. Een paar dingetjes retour gestuurd, maar ondanks de retourmelding, geen geld ontvangen. Dus als je de juiste spullen besteld, top. Anders is het een beetje pech hebben. Nou ging het bij mij wel maar om een relatief klein bedrag.

Geleverd conform afsprask

Prima, op tijd geleverd