Snelle levering en mooie artikelen

Regelmatig bestellingen geplaatst voor eerst onze zoon en nu zoals het ernaar uitziet ook onze dochter. Sluit goed aan bij de sport en snel geleverd.

Snelle levering goede service

Persoonlijke service bij telefonisch contact, dat heb ik als zeer fijn ervaren !

Kan niet beter!!

Dag 1 bestelling geplaatst, dag 2 geleverd. Superrr!!

Zeer betrouwbaar

Altijd op tijd geleverd

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen.

Mooie prijs, snelle bezorging.

Altijd Interessante koopjes die langskomen. En snelle levering.

Zeer snel.

Zeer snel en goede aflevering met dank aan POST NL

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle service en goede kwaliteit

Alles was snel besteld en werd binnen 2 dagen bezorgd. Ik ben erg blij met mijn hockeystick. Ik heb vaker bij jullie besteld en iedere keer is er goede service. Ga zo door!

Pakket niet aangekomen. Gemeld. Nog niets gehoord....

Pakket is niet aangekomen. Dit heb ik telefonisch gemeld bij HockeyDirect. Er moet een onderzoek bij de transporteur DHL gestart worden en ik zou terug gebeld worden. Helaas nog niets gehoord. Duurt echt veel te lang.

Top hockeyspullen voor een goede prijs/kwaliteit.

Snelle levering! Maten correct

Kundig, volledig en snel

Alles voor mijn hockeyspullen hier te vinden!

Goede webwinkel snelle verzending en prima service!

Altijd goed bij hockeydirect!

Altijd perfecte service.

De website is overzichtelijk en werkt goed. Bestellen is eenvoudig en de bezorging is super. Voorheen zelfs een keer iets teruggestuurd (maat toch niet goed) en dat verliep ook soepel.

Levering was niet de volgende dag maar & dag later. Dus een beetje later dan verwacht. Voor de rest alles is good verlopen (al een paar dingen gekocht).

Trage verzending

Zit al 2w te wachten :’(

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima webshop

Goede aanbiedingen. Levering is snel. Retour is makkelijk. Duurt echter we lang voor ze de retour hebben verwerkt. Terugbetaling is dan wel weer snel, na bevestigingsmail. Klantenservice contact is prima, antwoorden op hun mails.

Hockeydirect is oké

De keuze is reuze. Klantenservice redelijk bereikbaar, moet soms wel wat lang op een reactie wachten maar komt uiteindelijk wel. Alleen de retourneringen duren erg lang. Ze geven aan een achterstand te hebben maar deze lijkt maar niet minder te worden. De bestelling die ik voor deze order heb geplaatst heb ik 2 stuks van terug gestuurd en nog altijd geen reactie, laat staan terugbetaling.

Erg tevreden met de gehele website en collectie

Erg tevreden met de gehele website en collectie. Enige nadeel is dat je niet achteraf kan betalen.

heel goed

snel bezorgt, en netjes geleverd

Hockeydirect is echt een top winkel

Ik had een bestelling geplaatst hij werd meteen bevestigd en klaargemaakt het pakketje kwam snel binnen. De spullen zijn van goede kwaliteit en goed geleverd. Ik ben zeer tevreden over hockeydirect ik ga volgende keer als ik iets nodig heb voor hockey via hier bestellen.

Commande non réceptionnée

Ma commande n'est pas arrivée

• Nous recommanderiez-vous? Non

scherpe prijzen

scherpe prijzen en altijd snel geleverd. Aanrader

Snelle en correcte levering

De leveringen van Hockeydirect zijn altijd snel en correct. De hockeyschoenen zitten ook helemaal goed!

Goede en snelle service!

Ik ervaar hockey direct als een hele goed en betrouwbare shop. Ze verpakken alles netjes en het komt goed aan. Over de service ben ik ook zeer tevreden!

Super service!

Gantelstraat 14