Goede snelle service en altijd goede producten

Wat hierboven staat

Zeer snelle levering aan scherpe prijs

Zeer snelle levering, bedankt voor de service

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooie stick voor een goede prijs en snel geleverd

Voor mijn zoon heb ik een nieuwe Osaka stick besteld voor een scherpe prijs. Deze werd zeer netjes verpakt de volgende dag geleverd, tesamen met een paar nieuwe scheenbeschermers van Indian Maharadja. Alleen jammer dat je niet meer de naam op de stick kunt laten drukken, maar verder zeer tevreden!

Snelle verzending

Het was er binnen één dag! Goede kwaliteit.

Gewoon top!!

Snelle nette en duidelijke service

Elke keer hele fijne ervaring

Goede snelle levering, veel keus en goede prijzen.

Topzaak

Alles top geregeld netjes verzorgd mooi product voldeed aan mijn verwachtingen. Volgende keer zonder twijfel deze winkel opnieuw gebruiken en bestellen. Vandaar 5 sterren.

30april mijn bestelling geplaats

Nog steeds niet ontvangen en geen updates wanneer dit komt. Groet Pleuni

Snelle levering en klantvriendelijk bij vragen

Snelle levering en klantvriendelijk bij vragen

Fantastische winkel

Fantastische sport winkel met een diverse keuze uit uitrusting en spullen. Goede prijs voor kwaliteit en superb klantenservice.

Fijne en snelle service

Er was iets mis met mijn rokje en er werd binnen 1 uur hulp gegeven. Snelle verzending en erge fijne mensen.

Snelle service, product helemaal als verwacht.

Het product was makkelijk besteld en snel geleverd. Tussendoor heb ik een vraag aan de klantenservice besteld. Deze vraag werd snel beantwoord.

Voor ons zoontje hockey schoenen gekocht. Goede prijs, goede kwaliteit, en heel snel geleverd!

Uitstekend!

Laat op de dag bestelt alsnog supersnel bezorgd precies op tijd.

Snelle levering van hele fijne hockey kleding voor de kinderen!

Ruim assortiment, ook in de kleinere maten voor kinderen. Mooie producten, leuke aanbiedingen en snelle levering.

Gewoon goed

De verpakking waar de bestelling in kwam heeft het maar net tot de voordeur gered en het was niet de hockeystick die we hadden besteld maar deze vond mijn dochter ook leuk (gelukkig)… voor de rest was het goed en de levering was snel! Anders was het een 5 ster review geweest :)…

Excellent experience

The hockey stick is fully matching the expectations and it has been delivered almost immediately- in time for an excellent start in the outdoor season!

Niet super

Ik heb een product ontvangen die na 1x gebruiken al stuk was. En dit regelen duurt allemaal best lang …

• Zou u ons aanbevelen? Nee

snel, goed en goedkoop

Heb vandaag mijn vriend HockeyDirect geadviseerd, hu zal deze week nog een bestelling plaatsen.

Perfecte AFTER sales

Ik kom graag terug bij jullie

Ruime keuze, snelle levering

Fijne webshop voor de hockey liefhebber. Ruime keuze in merken en een snelle levering.

Nette site en duidelijk. Bestelling makkelijk kunnen plaatsen en was heel snel geleverd.

Nette site en duidelijk. Bestelling makkelijk kunnen plaatsen en was heel snel geleverd (volgende dag in huis).

Snel geleverd en leuke prijs

Tevreden met mijn bestelling. Snel geleverd en ook een aantal artikelen voor een leuke prijs gevonden.

Fijne spullen, groot assortiment en snel in huis!

Meerdere keren per jaar bestel in voor de leden uit ons hockey gezin via jullie site. Groot, divers assortiment met goede merken. Daarnaast altijd snel in huis.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk